Új játék indul itt a Hopto-n a mai napon Bandi ötlete alapján, nevezetesen a Forma 1 fotó játék. A lényege, hogy minden harmadik nap este 20 órakor, új Forma 1-el kapcsolatos kép kerül fel a bal oldalra és a képrõl felteszünk egy kérdést. A helyes válaszolók mindegyike kap 1 pontot. A leggyorsabb öt válaszoló extra pontot kap (plusz 3,2,2,1,1 pontot).
A rendszer még nem nagyon lett kipróbálva, ezért a 0. kör még csak ismerkedésre szolgál, nem jár érte pont, hátha valami hiba elõjön még :).
Mint említettem a játék Bandi fejébõl pattant ki. Õ fogja a kérdéseket feltenni és a válaszokat pontozni. Köszönjük Neki a segítséget!
A második helyen zsooltee végzett 126 ponttal. 1 gyõzelemmel és számtalan dobogós helyezéssel érte el ezt a szép eredményt.
A harmadik helyen gazso020 zárt, aki a szezon közepén robbant be a T1 köztudatba, zsinórban megszerzett 5 futamgyõzelme (összesen 6-ot gyûjtött) és 113.1 pontja a harmadik helyig repítette.
Kinek örömére, kinek bánatára az Alfákat most egy kicsit leparkoljuk a garázsokba. Kipróbálunk egy új modot, amely remélhetõleg hasonló izgalmakat, hatalmas csatákat tartogat a T1-es bajnokságban induló pilótáknak.
A következõ bajnokságot Skoda Fabiákkal futjuk, jó tesztelést és fair, becsületes küzdelmet kívánok az admin team nevében!
GP2 bajnokságunk Monaco szûk utcáit követõen ellátogat soron következõ futam helyszínére, a gyors kanyarokkal tûzdelt osztrák Österreichring-re (korábbi A-1-Ring).
A versenygépek várhatóan 330-335 Km/h végsebességgel fognak közlekedni, rengeteg elõzés várható, ergo - akárcsak korábbi versenyeken is - fokozott figyelem és fegyelem ajánlott!
Tehát szerdán Madhat és Arpeeh várja a versenyzõket és a nézõket a FéknyomOnline TV-n 19.00 órától!
Tisztelt Tagok!
Készítettem egy rövid videót az OW2 monaco-i leggyorsabb körökbõl. Kiderülhet, ki melyik szektorban jeleskedett illetve hol veszített idõt a többiekhez képest!
Ma este a T3-as pacik a Bugatti (Le Mans) pályán folytatják a harcot. A futamot a FéknyomonlineTV a jó szokásához híven ÉLÕ-ben fogja közvetíteni Madhat társaságában!
Ma este folytatódik a száguldás a szezon egyik legkeményebb futamával Monaco utcáin! Nagyszerû hogy sokan sok tesztkört futottatok - mondjuk úgy az elõfeltétel teljesült - , viszont ahhoz hogy sikeres futamot rendezzünk, szükség van arra, hogy a tesztidõk és a kvalifikáció alapján besoroljuk magunkat a mezõnybe és ennek megfelelõen higgadtan versenyezzünk. Monacoban tradícionálisan nehéz elõzni, így a sok versenybalesetet és kiesést megelõzve inkább a boxtaktikára és az erõbeosztásra kell figyelni a kétes elõzési kísérletek helyett! A box be- és kijáratnál TILOS a pálya bal oldali ívét használni, szûken a belsõ íven kell haladni! Az ebbõl adódó baleseteket a BT szigorúan fogja kezelni! Lekörözéseknél hasonlóképp óvatosan , minden esetben a pálya ideális ívérõl letérve gázelvétellel (esetenként enyhe fékezéssel) kell elengedni a gyorsabb pilótát! Csapassunk egy izgalmas, taktikus versenyt a FéknyomOnline TV-n!
A kora nyári unalmas hétköznapok önfeledt elütésére készítettünk nektek egy kis Rally bajnokságot. Elõ lehet venni végre a garázsból a Subarukat és megforgatni kicsit õket a porban.
A bajnokság 4 ország 4-4 szakaszából áll (összesen 16). Minden héten egy ország pályáin lehet idõt futni. A pályák 20 percenként követik egymást, tehát 80 perc alatt körbefordul. Egyszerre történik a mentés minden aktuális szakaszon. A szakaszok lezárása vasárnap este történik, amikor szakaszonként az elsõ 20 helyezett kap pontot. Ekkor költözik a Rally a következõ országba és onnantól annak a szakaszait lehet gyûrni.
Szombat este a vad lovak a Hungaroringen fognak felbõgni, egy héttel a valós WTCC elsõ Magyarországi futama elõtt. A futamot a FéknyomonlineTV a jó szokásához híven ÉLÕ-ben fogja közvetíteni Madhat társaságában!
Tisztelt Tagok!
Sikeresen lebonyolítottuk szezonnyitó futamunkat, amely úgy gondolom mind a tévénézõk mind a versenyzõk szempontjából rendkívüli izgalmakat tartogatott.
Óriási csaták bontakoztak ki már az elsõ köröktõl kezdve és örülök hogy a versenyzõk megpróbáltak magasabb szinten versenyezni! Hogy a negatívumokról is ejtsük pár szót: sok kiesõ pilóta volt a futamon, ami véleményem szerint leginkább figyelmetlenségnek, túlzott bizonyításvágynak köszönhetõ, ami azért negatívum, mert higgadt, megfontolt versenyzéssel õk is pontszerzõ helyeket értek volna el.
A soron következõ futamot az 1979-es Interlagosi pályán tartjuk. Élvezetes, de nehéz vonalvezetésû versenypályáról van szó, ne vonakodjatok tesztelni, hiszen élõ közvetítés fõszereplõi lehettek szerdán a FéknyomOnline TV-n!
Június 4-én és 5-én a Hungaroringre látogat a Túrakocsi VB mezõnye és együtt szurkolhatunk Michelisz Norbinak!
A belépés ingyenes és a WTCC mellett több betétfutam is lesz, amik nem másak mint az: AutoGP, Lotus Ladies Cup és a Trofeo Maserati GP. Részletes program a WTCC hivatalos oldalán, itt.
Vasárnap (5-én) páran megyünk a HOPTO tagok közül, így akinek van kedve jöjjön el és összeütünk egy mini ligatalálkozót, mint ahogyan a WSR-en szoktunk. :)
Jegyre nincs szükség, ha jól informálódtam akkor csak helyszíni regisztrációra van szükség, de aki a paddockba is be szeretne menni annak 5€-t (kb. 1500 FT) kell fizetnie, amit a helyszínen lehet váltani.
Itt megnézhetitek az elõzõ futam (Monza) összefoglalóját: http://www.youtube.com/watch?v=D-7tF9-IPNQ
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]