Ma este folytatódik a száguldás a szezon egyik legkeményebb futamával Monaco utcáin! Nagyszerû hogy sokan sok tesztkört futottatok - mondjuk úgy az elõfeltétel teljesült - , viszont ahhoz hogy sikeres futamot rendezzünk, szükség van arra, hogy a tesztidõk és a kvalifikáció alapján besoroljuk magunkat a mezõnybe és ennek megfelelõen higgadtan versenyezzünk. Monacoban tradícionálisan nehéz elõzni, így a sok versenybalesetet és kiesést megelõzve inkább a boxtaktikára és az erõbeosztásra kell figyelni a kétes elõzési kísérletek helyett! A box be- és kijáratnál TILOS a pálya bal oldali ívét használni, szûken a belsõ íven kell haladni! Az ebbõl adódó baleseteket a BT szigorúan fogja kezelni! Lekörözéseknél hasonlóképp óvatosan , minden esetben a pálya ideális ívérõl letérve gázelvétellel (esetenként enyhe fékezéssel) kell elengedni a gyorsabb pilótát! Csapassunk egy izgalmas, taktikus versenyt a FéknyomOnline TV-n!
A kora nyári unalmas hétköznapok önfeledt elütésére készítettünk nektek egy kis Rally bajnokságot. Elõ lehet venni végre a garázsból a Subarukat és megforgatni kicsit õket a porban.
A bajnokság 4 ország 4-4 szakaszából áll (összesen 16). Minden héten egy ország pályáin lehet idõt futni. A pályák 20 percenként követik egymást, tehát 80 perc alatt körbefordul. Egyszerre történik a mentés minden aktuális szakaszon. A szakaszok lezárása vasárnap este történik, amikor szakaszonként az elsõ 20 helyezett kap pontot. Ekkor költözik a Rally a következõ országba és onnantól annak a szakaszait lehet gyûrni.
Szombat este a vad lovak a Hungaroringen fognak felbõgni, egy héttel a valós WTCC elsõ Magyarországi futama elõtt. A futamot a FéknyomonlineTV a jó szokásához híven ÉLÕ-ben fogja közvetíteni Madhat társaságában!
Tisztelt Tagok!
Sikeresen lebonyolítottuk szezonnyitó futamunkat, amely úgy gondolom mind a tévénézõk mind a versenyzõk szempontjából rendkívüli izgalmakat tartogatott.
Óriási csaták bontakoztak ki már az elsõ köröktõl kezdve és örülök hogy a versenyzõk megpróbáltak magasabb szinten versenyezni! Hogy a negatívumokról is ejtsük pár szót: sok kiesõ pilóta volt a futamon, ami véleményem szerint leginkább figyelmetlenségnek, túlzott bizonyításvágynak köszönhetõ, ami azért negatívum, mert higgadt, megfontolt versenyzéssel õk is pontszerzõ helyeket értek volna el.
A soron következõ futamot az 1979-es Interlagosi pályán tartjuk. Élvezetes, de nehéz vonalvezetésû versenypályáról van szó, ne vonakodjatok tesztelni, hiszen élõ közvetítés fõszereplõi lehettek szerdán a FéknyomOnline TV-n!
Június 4-én és 5-én a Hungaroringre látogat a Túrakocsi VB mezõnye és együtt szurkolhatunk Michelisz Norbinak!
A belépés ingyenes és a WTCC mellett több betétfutam is lesz, amik nem másak mint az: AutoGP, Lotus Ladies Cup és a Trofeo Maserati GP. Részletes program a WTCC hivatalos oldalán, itt.
Vasárnap (5-én) páran megyünk a HOPTO tagok közül, így akinek van kedve jöjjön el és összeütünk egy mini ligatalálkozót, mint ahogyan a WSR-en szoktunk. :)
Jegyre nincs szükség, ha jól informálódtam akkor csak helyszíni regisztrációra van szükség, de aki a paddockba is be szeretne menni annak 5€-t (kb. 1500 FT) kell fizetnie, amit a helyszínen lehet váltani.
Itt megnézhetitek az elõzõ futam (Monza) összefoglalóját: http://www.youtube.com/watch?v=D-7tF9-IPNQ
Tisztelt Tagok!
Pozitívan reménykedve bejelenthetem, hogy folytatjuk sikeres együttmûködésünket a Féknyom Online TV-vel, és jövõ hét szerdától az OW2 Gp2 bajnokságunk is képernyõre kerül. Ennek okán és bt hatáskörén túl arra kérek mindenkit, hogy annyi szereplésvágyat és agressziót vegyen magához a bajnokságban, amennyit képességei és versenytapasztalatai megengednek. A kiegészített szabályzat hamarosan elérhetõ, addig is a legfontosabb tudnivalók:
-A Hopto CONNECTOR-ban megtalálható az OW2 port, kötelezõ használni!
-Versenynapon 18.00-ig lehet nevezni és szintidõt futni!
-A Buenos Aires-i versenypályán az 1.szektor jobbos kanyarjai alapszabályzattól eltérõen büntetés nélkül szélesíthetõek teszt- és éles futamon egyaránt.
-CHATSTOP szabályt vezetünk be a szabadedzés második fél órájában (18.30-19.00), a feltétlenül fontos kérdéseket ts-en feltehetitek! Értelemszerûen CHATSTOP szabály marad továbbra is érvényben idõmérõ edzésen és futamon.
-SC kikapcsolva a szerveren!
-minden vasárnap tesztfutamot (+boxrajt) tartunk, ahol ajánlott a részvétel.
-tesztfutamon max. 24 pilóta indulhat (szerverre feljutási sorrendben)!
-éles futamon a legjobb 22 NEVEZETT pilóta indulhat!
-minden pilóta az autófoglalási listában szereplõ autóval köteles hivatalos eseményen (szabadedzés,idõmérõ,verseny) résztvenni!
Zsooltee ismét kezébe vette a kamerát, elutazott a Golden pilótákkal Abu-Dhabiba, és minden mozzanatot felvett, hogy csináljon nekünk egy összefoglaló videót!
Köszönjük!
Csütörtök este Abu Dhabiban lezárult a 8 hónapig tartó 20 futamos Hopto Silver Liga 2010-11-es évada.
Az utolsó versenyt Silentstorm nyerte, mögötte a Silver újdonsült bajnoka Hyde81 és Moz végzett a dobogón.
A múlt héten lezajlott az Ow1 Formula Bmw második szériájának utolsó futama, mint arról már értesülhettetek a következõ Ow1 szezon egy másik moddal fog indulni, ez pedig nem más, mint a Formula Renault 2.0. Az új bajnokságban a lebonyolítás nem változik, ugyanúgy 2 futam lesz, a pontozás sem változott.
Viszont idõhiány miatt nem fogom tudni a ligaadminisztrációs feladatokat elvégezni, ezért pár verseny után Thomas lesz az Ow1 mindenható adminja.
Sok sikert kívánok mindenkinek az új szezonhoz, sok kellemes pillanatot a nyárra, és sok K2-es szintû liszenszet.
Ma este Abu Dhabiban lezárult a 8 hónapig tartó 20 futamos Hopto Golden Liga 2010-11-es évada.
A versenyt izgalmas csatában Carlosrol nyerte, továbbá Balazsinho és Juan állhatott még fel a dobogóra.
Mivel a már bajnok
nem tudott eljönni a szezonzáróra így a bajnokság végére a tabella is elég szorosra sikeredett.
2. helyen Carlosrol végzett mindössze 12 pont hátránnyal, a 3. az idõközben visszavonult Ben lett, nemsokkal megelõzve a szezon közepén csatlakozó Balazsinho-t.
Csapatban a Scuderia Ferrari (Carlosrol, Norbi) bizonyult a legjobbnak, mely az utolsó futamon elõzte meg a Red Bull Racing (Napster, Geriii) istállót. Harmadik a Williams csapat (Balazsinho és jópár szabad pilóta) lett.
További eredmények a ligaoldal tabella fülén láthatók. Gratulálok nektek az admin team nevében! Minden versenyzõnek köszönjük a részvételt, továbbá nagy-nagy köszönet a féknyomonline TV-nek és a riportereknek (Pikador, Vatanen, Haflac, Arpeeh, Madhat) az egész éves közvetítésért és minden adminnak aki a háttérmunkában részt vett. Külön köszönet Jimbimnek a minden egyes futamra elkészített promo videóért.
A Golden Liga szeptemberig pihenõre vonul, majd újult erõvel, bõvített UFO listával ismét kezdetét veszi a cirkusz.
Örülünk, hogy itt voltatok!
Szombaton lezajlott a T3 új modjának a Ferrari 458 Italia tesztfutama, ahol kiderült hogy a mod túl nagy polygonból készült és ez által több embernek alacsony volt az FPS-e. Ezért ma elõvettük az 1.0-ás verziót aminek kisebb a polygon száma és így nõtt az FPS. Annyi volt a "hibája" hogy sok felesleges légterelõ eleme volt és így "elrondította" a kocsit, de hála azonban Rambustibinek és egy barátjának, sikerült leszedni a felesleges autó elemeket, így ugyanolyan a kocsi, mint ami a tesztfutamon volt. Kisebb beállítási változások történtek az autón szombathoz képest, de ezt tapasztaljátok ki. :) Az új modot jobb oldalon a FONTOS INFÓ-ban találhatjátok illetve a liga oldal/letöltésben. A mod nem publikus, csak szuperliszenszesek számára készült illetve a kettes szinten lévõ pilóták is megkaphatják ha igénylik nálam.
A szezon jövõ héten kezdõdik Monzában, amit a Féknyonline TV a kettes csatornáján élõben fog közvetíteni! A futamokon 21 pilóta tud indulni, futamok elõtt 1 órával meg kell futni a tesztidõt és nevezni.
Tehát teszteljetek, jövõhéten indul az olasz pacik száguldása!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]