Az aktuális lengyel pálya adottságai miatt lecseréljük az OW2 pályát a bajnokságban, a hétvégi futamot egy ovál pályarésszel megspékelt Monzán futjuk, amelyet az alap rFactor tartalmaz illetve a liga letöltéseinél is megtaláljátok. Jó felkészülést! - Carlos
A tegnapi napon a Hopto liga újra bekerült a történelemkönyvekbe, véget ért az 1-es Karrier szint nyílt kasztnis ligája a Formula BMW OW1.
A bajnokságban nagyon színvonalas versenyeket láthattunk, és sok ifjú titánnak adott ez a liga kellõ alapokat a fejlõdéshez.
A bajnokságot Karaszi nyerte, nagy harcban Karanoval, aki sajnos egyéb elfoglaltásai miatt nem tutott részt venni minden futamon, míg a harmadik helyet emil008 szerezte meg. Az elsõ három versenyzõn kívül megemlíteném még Janexet, aki minden futamon részt vett, így összetettben stabilan az 5. pozícióban végzett.
Az OW1 liga még egy szezont lefut a Formula BMW moddal, úgy gondoljuk, hogy ez az egyik legjobb mod az újoncoknak nyílt kasztnis részlegen. Nem túl gyors, de sokat számít a vezetési technika, és a setupolást is lehet tanulgatni.
Az elsõ 3 helyezettnek gratulálok, az új versenyzõknek pedig sok sikert kívánok az új szezonban a Hopto Team nevében.
2011. március 20: újabb szezon, újabb izgalmak, újra WTCC a Zengõ Dension Teammel és Michelisz Norbival! A magyar csapat elsõ szezonjához képest új autóval vág neki az új szezonnak, méghozzá egy BMW 320 TC versenyautóval. Idén új szabályok vannak, ezért kénytelen volt a csapat másik autóval indulni. A 2011-es évtõl 1,6-os turbómotoros autókkal fognak versenyezni, ám a Seat nem tudta volna biztosítani ezt a +30-40 LE elõnyt legalább a szezon feléig és ezt az elõnyt nem tudták volna egyszerû súlyozással visszaszorítani, ezért választani kellett, hogy BMW vagy Chevrolet. Mivel a Chevrolet túl drága lett volna, ezért maradt a BMW. A BMW gyári csapatként már nem vesz részt a szezonban, ezért Michelisz megkapta Augosto Farfus BMW 320 TC-jét. Farfus idén a Le Mans-ban folytatja Andy Priaulx-al karöltve. A BMW kiszállásával, egy új márka indul a szezonban: a VOLVO. A kocsit Robert Dahlgren fogja vezetni.
Tavaly Michelisz magyar sporttörténelmet írt, hiszen megnyerte az utolsó, Makaói futamot és így õ lett az elsõ magyar futamgyõztese a Túraautó Világbajnokságban. Sajnálatos módon a csapat BMW-je épp hogy elkészülne az elsõ futamra, ezért inkább csak Április 24-én, a Zolderi futamon fog elõször rajthoz állni a Zengõ csapat.
Másik fontos szabályváltozás a motor mellett, hogy a 2. futamon a Q1-es idõmérõ alapján lesz az elsõ 10 ember megfordítva. A pontozás továbbra is F1 pontozás lesz. A tippversenyben az elsõ futam idõmérõ gyõztese részhez a Q1, a második futam gyõztese részhez a Q2 gyõztesét kell kiválasztanunk.
Az idei szezonban az alap tervek szerint 24 futamot (12 verseny helyszín) rendeztek volna, de törölték a Marokkói futamot, így a jelenlegi állás szerint 22 futam lesz csak. Ám a WTCC szervezõi tárgyalásban állnak közép-európai pályákkal, hogy a Marokkói futam helyett megrendezzék más helyszínen a futamot. Ha az esélyeket nézzük a Hungaroringnek elég nagy esélye van, de egyenlõre ez másik történet, 1 hónapon belül kiderül. :)
Tehát jövõ héttõl indul a Túraautó Világbajnokság és reméljük Norbi sok gyõzelmet szerez. Hajrá Zengõ Dension Team, hajrá magyarok!
Március 9-én szerdán tesztfutamot tartunk a phantom server silver portján Szingapúron.
Idõpontok a szokásosak, tehát 19:30 a quali, 20:00 race.Versenytáv 50% (31kör) és természetesen szabad kamerahasználat lesz. A tesztfutamon minden regisztrált tag részt vehet, nem kell semelyik liszensz sem hozzá!
Mindenkinek jó versenyt kívánok, gyertek el minél többen!
Március 16-án a Szingapúri éjszakát a Golden pilóták fogják felrázni,és ezt természetesen a Féknyom Online TV közvetíti is!Zseblámpa legyen mindenkinél,ha esetleg elmegy az áram,még jól jön!
Mától újabb szuperliszenszes tagokat üdvözölhetünk köreinkben. Nyil, aki 22 versenyen van túl, és már jelentkezett is a Golden ligába. Kokszi, õ 26 futamon vett részt. Tamas14, 28 futamrészvétellel. Peti203, õ 12 futamon vett részt, ebbõl 5-öt megnyert. Karano, aki 13 versenyen van túl, 4 elsõ és több dobogós helyezéssel.
Végül, de nem utolsó sorban Emil008, õ 15 versenyen vett részt és már biztos bronzérmese (vagy ezüst) az OW1 Formula BMW ligának. Gratulálok nektek az admin team nevében is, további sikeres versenyzést kívánok a Hopto Világegyetemben.
Keressétek fel pü-ben,vagy a megfelelõ topicban a golden-, silver-, ill. a T3 Porsche adminokat.
A második versenyzõ, aki a Hopto-ban elérte a 200 versenyt nem más, mint Robikasztár!!! Gratulálunk! Jutalma egy plakett a hírességek csarnokában. Csak így tovább!
Ma este ismét közvetítés féknyom tv jóvoltából Monzában.
A kommentátorok Haflac és Pikador lesznek, az operatõr pedig Admiral lesz.
A verseny 43 körös lesz, remélhetõleg tele izgalmakkal, az eltérõ beállítások miatt.
Gyertek el és nézzétek minél többen!
Gezku már 46 futamon vett részt, és egyre jobb teljesítményt nyújt mind az OW2, mind a T2 ligákban, ezért egy szuperliszensszel jutalmazzuk.
Madmax 34 futamon van túl, és õ is stabil tagja már a T2/OW2 ligáknak, õ is gazdagodik a mai napon egy szuperliszensszel.
A Hopto Team nevében további sikeres pályafutást kívánok nektek srácok!
Mivel A Közvetítés elmaradt technikai gondok miatt,csináltam egy összefoglaló videót a szombati T3 San Marinoi futamról!Izgalomban nem volt hiány,voltak kisebb koccanások,de remélem nem sérült meg senki!
A dobogósoknak gratula! 1. Juhi
2. Napster
3. Balazsinho90
A videó megtekínthetõ a videószobában! KATT IDE
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]