Jim barátunk, a Hopto legszorgalmasabb videósa elkészítette a Golden Liga Olasz Nagydíjának elõzetesét is. A futam március 2-án lesz, amit a féknyomonline TV este fél 8-tól élõben közvetít. Gyertek el minél többen, nézzétek a futamot élõbenitt!
Tisztelt HOPTO társadalom!
A mai napon újabb szuperliszenszet osztunk ki!
Rambustibinek, aki már ideiglenes liszensszel szerepet kapott a T3-ban, 8 futamon indult már nálunk.
Gratulálok az egész Admin Team nevében és további sikeres
versenyzést kívánunk!
Keresd fel az OW3Silver- illetve a Golden-, adminokat.
A Hopto Ligák egységesszabályzataegy kis ráncfelvarráson esett át.
A szabályzat alján az "egyéb" rész, illetve a "végszó" lett egy kicsit kiegészítve.
Ajánlom figyelmetekbe a "dupla reg"-es részt, amit mostanában oly elõszeretettel használtok páran.Nem érdemes próbálkozni vele, mi ezt már a regelés pillanatában látjuk.
A saját érdekében mindenkinek ajánlatos elolvasnia, ha büntetést kap tudja miért kapta.
Kérlek bennetek, szánjátok erre életetek következõ 25 másodpercét. Köszönettel: Admin Team
Jim barátunk elkészítette a Belga Nagydíjhoz is az összefoglalót, amit a féknyomonlineTV már 2 hete nyom, mint a 02.16-ai futam beharangozóját. Tessék, lássék:
Február 9-én szerdán tesztfutamot tartunk a phantom silver portján Spa-Francorchamps-on.
Idõpontok a szokásosak, tehát 19:30 a quali, 20:00 race.Versenytáv 25 kör és természetesen szabad kamerahasználat lesz. A tesztfutamon minden regisztrált tag részt vehet, nem kell semelyik liszensz sem hozzá!
Mindeközben nem titkolt célunk a phantom tesztelése sem, amin Vata minden héten alakít/javít valamit és ez a legjobb alkalom, hogy kipróbálhassuk. Mindenkinek jó versenyt kívánok, gyertek el minél többen!
A mai napon véget ért az Aston Martin bajnokság, máris itt a következõ T2-es versenysorozat. Aston Martin helyett BMW Z4-es túraautókkal folytatódik a versenysorozat. A bajnokság neve T2 BMW Z4. A versenyzõk körbeutazzák a földet, Új-Zélandtól Kanadáig, változatos helyszíneken és pályákon.
A futamok továbbra is 20 perc plusz 1 körösek és versenynaponként 2 futam kerül lebonyolításra. Az idõmérõ továbbra is 10 perc hosszúságú.
Szavazataitok alapján bevezetésre kerül az OW2 bajnokságban a fix setup rendszer. A holnapi tesztfutamon már ezen szabályok szerint megyünk, a szabály leírása a versenykörülmények fülön frissítve! Most kivételesen csak a holnapi napon lehet szavazatokat leadni a setupokra. A versenyt a gyõztes setuppal fogjuk futni. Mind a 3 setup elérhetõ a ligaoldal letöltések fülén, teszteljétek õket és holnap szavazzatok!
A T1 Clio kupa második sorozata tegnap véget ért. Ez a szezon is rengeteg izgalmas csatát, egy két hajmeresztõ jelenetet és rengeteg liszensz szint ugrást eredményezett.
1. helyezett: Cines
A Bajnokságban a pontgyûjtögetést Cines teljesítette a legjobban így 186 pontot és 3 gyõzelemet bezsebelve a versenysorozatot megnyerte.
2. helyezett: Partizan
A dobogó második fokára 170 pontot és 3 futamgyõzelmet elkönyvelõ Partizan állhatott fel. Az utolsó futamnak még holtversenyben Cinessel álltak neki, de Calderparkban nem jött ki jól a lépés, így a bajnoki címet nem tudta megszerezni.
3. helyezett: Finger
A virtuális dobogó 3. foka Fingert illeti meg. 3 gyõzelemmel, 112 ponttal és 4 kihagyott futammal szerezte meg ezt a pozíciót.
Gratulálunk a gyõzteseknek és a bajnokság résztvevõinek. A bajnokságban a 3 dobogóson kívül többen is megszerezték idõközben a szuperliszenszet. Õk a továbbiakban a T1 bajnokságban nem indulhatnak. Sok sikert a karrier fentebbi lépcsõfokain!
Épphogy csak véget ért a Clio bajnokság, máris itt a következõ T1-es versenysorozat. Ezúttal a Clio-k helyett Alfa Romeo 147-es túraautókkal lehet majd küzdeni. A bajnokság neve T1 Alfa Romeo Világkupa. A versenyek pedig nagy Forma 1es pályákon lesznek lebonyolítva, mint például Melbourne, Hungaroring, vagy Monaco.
A futamok továbbra is 20 perc plusz 1 körösek és versenynaponként 2 futam kerül lebonyolításra. A hosszabb körök miatt az idõmérõ 10 percre módosult. Mechanikai hibák nincsenek.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]