Összeraktam pár jelenetet a Vasárnapi tesztfutamról!Nagyon izgalmas versenyen vagyunk túl,amin sokan elvéreztek,de ezért hasznos a tesztverseny,és mivel új sorozattal folytatódik a Liszensz Liga,mindenki megnézhette,hogy mit is bírnak ezek az autók egy verseny alatt,és az éles futamra mi az,amin változtatni kell a beállításon!Fogadjátok sok szeretettel a Liszensz Liga ChampCar elsõ videóját!
A gazdasági válság elért minket is. A magas áramköltségek miatt a Ninja Szerver a továbbiakban délután 13 óra és hajnal 2 óra között lesz elérhetõ,
amíg a finanszírozási gondok meg nem oldódnak.
Adelaide-ben lezárult a III. HOPTO liszensz liga, az elsõ F1-es liszensz liga. Az F1'91 ligát Carlosrol nyerte 144 ponttal Balazsinho lett a 2. 69 ponttal Finland a 3. 52 ponttal.
Bár a tabella nem ezt tükrözi, nagyon jó izgalmas versenyek voltak, ki is lehetne emelni párat de mindeninek más-más verseny volt a kedves:) (hogy kinek melyik azt meghagyom nektek a hsz-ekben)
A ligában egyébként 10 szuperliszenszet sikerült kiosztani és vannak többen akik már a legelsõ ChampCar versenyen után megkaphatják.
Külön köszönet Balazsinhonak, aki sokat segített a liga létrehozásában és
Carlosnak, hogy 6 versenyen legalább hagyott mást is nyerni.:) Végeredmény
Gratulálok minden résztvevõnek, Champcar ligában újra találkozunk.
Jó volt veletek versenyezni!
Tisztelt Publikum!
Sajnálattal vettem észre tavaly, hogy szeretett Hopto ligánk elvesztette a vezetõ szerepét az országban az egyedi ligához kapcsolódó TV közvetítés terén.
Sajnos nem csak egy liga ért utol minket ebben.
Pikadornak köszönhetõen igaz a közvetítésünk minõsége egyedülálló lett de a mennyisége nem.
Ezért útnak indítunk 4 különbözõ Tv csatornát amit 4 kis csapat fog vezérelni és mûködtetni. különbözõ minõségben hogy a gyengébb nettel rendelkezõ csapattársaink is élvezni tudják az adást.
Boszorkány konyhánkban most forraljuk ki a 4-es csatornát. Amely az országban (ligák tekintetében) egyedülálló közvetítési technikát fog alkalmazni.
Ez azt jelenti hogy közvetítésünk magas minõségû lesz és reklámmentes.
(a fejlesztésben eddig résztvettek : Totobet, Vata, Tusy , Robikasztar)
Kinek örömére, kinek bánatára vasárnap véget ér az F1'91 liszensz liga.
Örülünk neki, hogy ekkora érdeklõdés volt a ligára és ilyen jó versenyek voltak.
4 hónap alatt 115 versenyzõ nevezett a ligába ebbõl 59-en indultak el versenyen.
Ezt az adatot kellene felülmúlni a következõ liszensz ligának, ami nem lesz egyszerû.
Megteszünk minden tõlünk telhetõt, mert az új liga bizony nem európai és lehet, hogy lesznek akik vonakodnak tõle. Jim barátunk készített is nektek egy jó kis Champcar videót, hogy meghozza a kedveteket hozzá.
Az autó 762 lóerõs 7 sebességes és kb. 5-6 mp-el marad el a mai F1-tõl,tehát itt is izgalmas versenyeknek nézünk elébe.
A Champcar ligával (ellentétben az eredeti sorozattal) körbe fogjuk járni
szerény kicsi bolygónkat.New York államban Watkins Glenben lesz egy mod teszt futam, majd január 31-én Mid Ohio-ban kezdetét veszi a bajnokság.Ezután átmegyünk még 2 verseny erejéig a Nyugati partra és onnan megyünk Rio-ba, Dél-Afrikába, Ausztráliába, Japánba, Európába és újra vissza az U.S.A.-ba. A CC szerver az adelaide-i liszensz verseny után indul (kb.22órakor) és ekkor tudtok majd autót választani a megfelelõ topicban.
Mindenkinek jó szórakozást kívánok a következõ 4 hónapra. Az új Liszensz Liga oldal
Adelaide-ben még azért csak nyomjátok neki ami a csövön kifér, mert jó idõre eltesszük az F1'91-es autók kulcsait.Az ausztrál rendezõ kollégák nevében, izgalmas, jó versenyt kívánok az utolsó F1'91 futamhoz.Mindenki hozza ki magából a maximumot!
Hosszú szünet után újra - közkívánatra - Rally Láz a HOPTO-n! Mivel az Angliai szakaszok hiányosak, hibásak voltak, így nem vesszük figyelembe a bajnokságban azokat, ezért elnézéseteket kérjük!
Az elsõ helyszín Spanyolország, amelyet a trackpackban megtaláltok együtt a további pályákkal, de hogy mik lesznek a további helyszínek az egyenlõre maradjon titok. Az eredmények mentése nem a tabellánál fog zajlani, mert a honlap nem kezeli a Rallys eredmény mentést, de ezt is megfogjátok látni szakaszonként.
Na elég a szövegbõl, a liga oldaláért katt ide. :)
A sogun szerver portjait a ninja fogja a jövõben üzemeltetni.
Az új szervercímek:
------------
Rally ninja.dnsalias.net: 34298
Toyota ninja.dnsalias.net:34300
Golden ninja.dnsalias.net:34301
Silver ninja.dnsalias.net:34302
F191 ninja.dnsalias.net:34303
Sörliga ninja.dnsalias.net:34304
TDDavid készített a jerezi futamról egy összefoglalót, köszönjük neki. Videó szoba
És Carlosrol is csinálta egy videót, még pedig a Maszim által szervezett gokart funrace-rõl, ahogyan átgázolt a mezõnyön és megnyerte a versenyt. :)
Katt ide.
A Christmas Cup-on felbuzdulva, úgy döntöttem, hogy indítok egy Toyota Atlantic-os ligát, annyi változással, hogy csak ovál pályákon lesznek a versenyek. Igyekeztem változatos pályákat berakni, már amennyire egy ovál pálya változatos lehet. :) A versenyek Hétfõnként vannak 19.00-tól, részletes leírás a liga oldalon. Egyenlõre csak 5 versenyt terveztem, hogy ha megunjátok, akkor csak 5 futamot "szenvedjünk", ha viszont tetszeni fog akkor szerzõdést hosszabítunk a Toyota Atlantic-kal és új pályákkal kötök szerzõdést.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]