Mint azt már többen is tapasztalhattátok és tudjátok, weboldalunk új tárhelyszolgáltatóhoz költöztetése vált szükségessé. Ez néhány nappal ezelõtt meg is történt, sõt Pika jóvoltából egy dizájn frissítés is aktualizálásra került. Ezúton, és itt is, külön köszönet Neki érte!
Ezt az eseményt, mint egy forduló pontként megragadva, a Hopto mûködésében is - egyébként már jó ideje esedékes - újítások, reformok bevezetése mellett döntöttünk.
Ezen reformok egyike, az Admin Csapat összetételének és munkájának átszervezése is.
A hatékonyabb munka végzés érdekében, a liga mûködésével, beleértve a bajnokságok levezetésével, szervezésével és adminisztrálásával kapcsolatos teendõket, azokat részfeladatokra bontva, természetesen a korábbi adminok eddigi munkájának elismerése és megköszönése mellett, új adminok kinevezésére került sor.
Adminként üdvözölhetjük tehát sorainkban ezennel: Zsolt25, Fekete0012, és Gabesz tagjainkat.
A feladat megosztás pedig a következõképpen alakul:
A Hopto-t a továbbiakban két fõ szakágra bontva, az Open Whel szakág vezetéséért Tusy, a Túra Autó szakág vezetéséért Zsolt25 felel.
Munkájukat versenyfelügyelõ és verseny admin státuszban, továbbá a modok, pályák, szóba jöhetõ szim programok felkutatásával, tesztelésével és javaslásával külön megbízva Fekete0012, általánosan a mentésekért, a szerver replayek feltöltéséért, és a portok felügyeletéért felelõs adminként Ipojan segíti. A Birói Testület munkáját hatékonyan összefogó, irányító, koordináló és az ezért, illetve a BT naprakész állapotért is felelõs vezetõ pedig Gabesz lesz. A hírek, és egyéb közérdekû információk publikálását, az AT/BT munkájának irányítása, segítése és a Liga globális igazgatása mellett továbbra is én végzem.
Ezen hierarchia szerint mûködve, illetve a feladat megosztásnak köszönhetõen egy emberre kevesebb teher fog jutni a jövõben. Bízunk benne, hogy így lényegesen hatékonyabb és napra kész munkával fogjuk tudni a Ligát szolgálni.
Gratulálok az új adminoknak és sikeres munkát kívánok nekik!
Következõ lényeges változás a karrier és szuperliszensz kérdése. A korábbi karrier szint rendszert - amíg az aktív versenyzõi létszám azt újra szükségessé nem teszi -, határozatlan idõre jegeljük. A versenyeken való részvételhez viszont továbbra is szükséges a szuperliszensz megléte, azonban ezen engedély megszerzésének módját - az új regisztrálók aktív versenyzõvé válásának érdekében - jelentõsen megkönnyítettük. A továbbiakban mindössze egy tesztvezetésen kell a jelentkezõnek bizonyítania, hogy képes a Hopto elvárásainak és szabályzatának megfelelõen közlekedni a virtuális versenypályán. A liszensz szerzés módjáról bõvebben informálódhattok a Liga Szabályzat 14.-es pontjában.
És végül: átdolgozásra, megújításra és a következetességet célzandóan, pontosításra került a BT által adható büntetési tételek listája.
Ennek legfõbb eleme, hogy eltöröltük a DSR rendszert, és helyette bevezetésre kerül a büntetõpont rendszer. Ennek értelmében, az egyes versenyek után kiosztott, és arra a bajnokságra vonatkozó real (rajtrács hátrasorolás, boxutca áthajtás, vagy idõ) büntetések mellett, a szuperliszensz mellé rendelt büntetõ pontok is adhatóak lesznek. Ezek számszaki alakulását a BT vezetõ adminja köteles napra készen könyvelni és vezetni. Amennyiben egy versenyzõ büntetõ pontjainak száma eléri az AT és BT által 20 egységben meghatározott értéket, a versenyzõ minden bajnokságban, amiben részt vesz, globálisan egy futam eltiltásban részesül. A büntetés realizálódását követõen a büntetõpontok nullázódnak.
A büntetési tételeket és a szankciókat, a Liga Szabályzat 4. pontjában rögzítettük.
Az új szabályzat, a soron következõ induló bajnokság kihirdetésének idõpontjától lép minden futó szezonra vonatkozóan életbe!
Nos, dióhéjban ennyi a jelenleg bevezetett reformokról. Bízunk benne, hogy ezen lépéseknek, illetve az induló új bajnokságunk mod választásának és versenykörülményeinek is köszönhetõen, talán sikerül egy kis friss vért áramoltatni szeretett Ligánk életébe. Sok sikert kívánok mind az új AT tagjainak, mind a Hopto tagságának egyaránt!: Thomas50
Monza-ban kezdõdött és sok izgalmas helyszín és verseny után végül Makao-ban ért véget a WTCC 2013 bajnokság. Az érmek begyûjtéseben mind a három csapat kivette a részét, mint ahogy a Bírói Testület megtisztelõ figyelme és szigora is kiterjedt mindnyájukra. A dobogóra végül a következõ pilótáknak sikerült felkapaszkodnia:
Az összes futamon való elindulás, a tíz dobogós helyezés amibõl négy gyõzelem és a Honda hozta meg a végsõ elszámolásban az elsõ helyet a WTCC és a gokart nagy szerelmesének Nagy Gergely-nek Dunakeszirõl.
Tizennégy dobogóval és szintén négy gyõzelemmel sikerült a Lada versenyzõjének Fodor Gábor-nak Budapestrõl a nyakába akasztani az ezüst érmet. Talán a négy kihagyott verseny fosztotta meg az aranytól....?
A tizenegy dobogós helyezés amibõl kettõt sikerült aranyra váltani tette lehetõvé az összetettben, a motorerõben szûkölködõ Seat pilótájának, a HOPTO legeredményesebb versenyzõjének Major Roland-nak Adács-ról a bronzérem megszerzését..
A csapatbajnokságot a Chevrolet & Honda nyerte összesen 2247.5 pontot gyûjtve, mögöttük az ezüst érmet Seat szerezte meg 2025 ponttal, és végül a harmadik helyen a BMW & Lada csapat végzett 1849 ponttal.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A hopto.hu oldal egy másik szolgáltatóhoz költözik. Már csak az utolsó lépés van hátra nevezetesen, hogy a hopto.hu cím az új webszerverre mutasson. Ez a következõ 24/48 órában mindenhol meg kell történjen.
Onnan fogjátok legkönnyebben észrevenni, hogy az új oldalt látjátok, hogy ott nem ezt a megszokott sötétbarna oldalt látjátok, hanem egy kéket:). Remélem nem lesz probléma a felismeréssel.
A tartalmat tekintve az új honlap ettõl a pillanattól fog folytatódni. Ne lepõdjetek meg, ha az ezután itt tett hosszászólásaitok elvesznek.
Versenyeredménye, ideje senkinek sem fog elveszni. A logok a másik oldalra is folyamatosan mennek fel.
A számítógéped raktározza a látogatott oldalak ip címeit, ezért néha érdemes ezt üríteni és megpróbálni újra az oldal elérését.
Ehhez egy parancssorba gépeljétek be, a következõt és próbáljátok újra elérni az oldalt: ipconfig /flushdns
E hétvégétõl indul a WTCC 2014-es szezonja, és végre ismét szurkolhatunk a Zengõ Motorsportnak, és Michelisz Norbinak!
Ennek megfelelõen indul a tippversenyünk is, melynek alapszabálya egy kicsit módosult a múlt évihez képest:
- egy versenyhétvégén két futamot rendeznek
- szombaton van az idõmérõ edzés, ami idén már három etapból (Q1, Q2 és Q3) áll. Változás, hogy Idén a tippversenyben a Q2 gyõztesét az elsõ futam eredményeinél, a Q3-ét pedig a második futamnál kell megtippelni.
Figyeljetek oda, hogy a pilóták nevei a versenyhétvégék elõtt folyamatosan frissülnek, ezért érdemes többször megnézni, hogy lett-e új pilóta a nevek között és arra is érdemes figyelni, hogy indul-e a pilóta az aktuális versenyen, mert néhány pilóta elõreláthatólag csak pár versenyen fog indulni.
Nos nagyjából ennyi, jó szórakozást, és sok találatot kíván mindenkinek: az AT, és Bandi!
Sziasztok!
Mint azt már megszokhattátok, idén is van f1-es tippversenyünk.
A tippeket a futamok idõmérõ edzéseinek kezdetéig kell leadni.
Sok sikert mindenkinek hozzá!
GOLDEN...a bajnokság....a bajnokság, amely a Hopto Liga legrégebbi és legrangosabb versenysorozata...
A bajnokság, amely a kezdetek óta, hagyományosan, és minden évben megrendezésre kerül....
A bajnokság, ahol a legjobb játékosok, a legnehezebb versenykörülmények, és a leghosszabb versenytáv vár Rád...
Ez az, amivel szembe kell nézz, ez az igazi kihívás...
Ha szeretnél a Hopto Liga 2014-es Golden Bajnoka lenni, gyere és tedd próbára magad Te is!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Eljött az idõ, és a pár hetes pihenõ után immáron újra itt a liszensz (és rutin) szerzés lehetõsége: Indul a soron következõ OW1 legújabb bajnoksága!
Mintegy tíz héten keresztül, az OW1 World Series by Nissan lesz az a bajnokság a Hopto-n, ahol az újonnan regisztrált tagok bemutatkozhatnak, bizonyíthatják mentalitásukat, rátermettségüket, illetve a szuperliszenszüket is megszerezhetik. A bajnokságban egyenlõre rajt engedélyt kapnak a már szuperliszenszes pilóták is, mivel egyrészt a tõlük érkezõ információk továbbra is nagy segítséget jelentenek az újoncaink pontosabb, reálisabb megismerésében és értékelésében, másrészt a jelenlegi versenyzõi aktivitás ezt szükségessé is teszi.
A versenyek a szombati WTCC, és a rövidesen induló vasárnapi Golden F1 bajnokságok miatt, a -teszt versenynap kivételével- hétköznapon, egészen pontosan péntek esténként lesznek megrendezve. A versenytáv a szokásos 2 x 30perc +1kör, külön idõmérõkkel. Mivel a bajnokság belépõszintû, ezért a szerveren a low TC, low ABS és az aut kuplung segítségek használata megengedett lesz.
Nem is szaporítom tovább a szót, elméletileg minden további szükséges infót megtaláltok a LIGA OLDAL-on. Ha pedig mégis van kérdés, azt nyugodtan tegyétek fel a FÓRUM-ban.
Sok sikert, jó szórakozást, és izgalmas versenyeket kíván a bajnokság minden résztvevõjének: az Admin Team!
Akik régebb óta tagjai ligánknak, azok nagyon jól tudják az elmúlt 3 évben szeretett ligánk legalább 1 autóval mindig is képviseltette magát a PSRL által szervezett Endurance versenyeken. Idén sincs ez másképpen. A tavalyi nagyon jól szervezett, izgalmas szezon után örömmel jelenthetem be, hogy idén is elindulunk ezen a megmérettetésen, egyelõre 3 autóval 3 kategóriában. A tavalyi mod jó néhány módosításon esett át, hogy még több versenyzõt ragadjon magával a hosszútávú versenyzés varázsa. Nem feltétlenül a leggyorsabb pilóta nyer, fontosabb a stabilitás, és hogy tudjatok csapatban dolgozni.
Aki úgy érzi, elég érett egy ilyen kihívásra, illetve, hogy összemérje tudását a magyar ligák és néhány külföldi csoport versenyzõivel, az ne habozzon, jelentkezzen itt hozzászólásban vagy privát üzenetben balazsinho90 adminisztrátornál.
Elõre jelezném, a jelentkezés nem jelent egyértelmû indulási lehetõséget a Hopto Endurance Csapatban, ahhoz elõtte bizonyítania kell, hogy a korábban említett kvalitásoknak megfelel. Nem kötelezõ teljes szezonra jelentkezni. Lehetõség van 1-1 futamon való elindulásra.
PSRL Liga Endurance szekció: ITT
A mod 1.0-ás verziója, és ahhoz tartozó leírás: ITT
Az a megtiszteltetés érte Ligánkat, hogy mi is meghívást kaptunk a fenti plakáton látható eseményre.
Az Admin Team és a Vezetõség döntése alapján vállajuk a kihívást, és részt veszünk a megmérettetésen.
Ligánkat a következõ versenyzõk fogják képviselni:
Gáspár Zsolt(Gazso), Major Roland(Carlosrol), Fekete Imre(Fekete0012), Németh Balázs(Balazsinho), Nagy Gergely(Nagygeri), Papp Tamás(Thomas50), Fodor Gábor(Gabesz), valamint Fazekas Zsolt(Zsolt25) és Tusay András.(Tusy)
A versenyzõk egy igazi kis méregzsákot, Renault Clio-t fognak a 2x 14 körös versenytávon terelgetni, a csapat autóinak festését pedig Carlosrol készítette el, köszönjük neki.
Tekintettel arra, hogy a Ligánkat képviselõ HoptoTeam tagjai kivétel nélkül aktív résztvevõi a WTCC sorozatunknak, és mivel a hivatalos menetrend szerint az esemény idõpontja ütközik az aktuális WTCC versenyeinkkel, ezért a WTCC versenynapot egy héttel halasztjuk.
Megértéseteket köszönjük.
A rendezvény ma este 20h-órai kezdettel élõ egyenes adásban megtekinthetõ az AAR TV 2-es csatornáján. Ellenfeleink nem a gyenge kategóriát erõsítik, egyszóval elkel egy kis buzdítás, úgyhogy gyertek és szurkoljatok minél többen együtt a Hopto Teamnak!
Sokak örömére megvan a fix idõpont :)
A tavalyi ligatalálkozó a Gokartarénában lett megtartva, ami a társaság nagy részének, nagyon bejött, az olcsó árak és a kötetlenség miatt, ezért idén újra itt lesz az találkozó. Az idõpont: 2014.02.16 (Vasárnap) Cím: 1221 Budapest, Anna u 4 A programról röviden: 11:00-tõl gyülekezünk, akinek van kedve egybõl gokartozhat, vagy befekszik a sarokba és alszik míg jön a Mumus. A lényeg, hogy semmi kötöttség nincs, mindenki akkor és annyit gokartozik amennyit szeretne, a pálya nincs lefoglalva.
Ha valakinek további információra van szüksége az itt a hozzászólásokban kérdezhet. Beszéltem a tulajjal, a pályán az étterem sajnos továbbra sem mûködik, viszont a közelben van egy hely ahonnan lehet rendelni ételt-italt. De fogok kapni egy árajánlatot, több személy miatt, ami ha kedvezõ, akkor élünk vele.
Bõvebb információ a helyszínrõl ITT
Jelentkezni a hozzászólások fülön lehet.
Jelentkezõk: Finland ; Vata ; Czo ; Pika ; Ipojan ; Norbi-G ; bala ; Gabesz ; Csabi :D ; fekete ; Gazsó ; zsolt25 ; Carlos ; Plettcica ; Thomas bátyja ; Potter ; CiBa ; napster ;
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]