E hétvégétõl indul a WTCC 2014-es szezonja, és végre ismét szurkolhatunk a Zengõ Motorsportnak, és Michelisz Norbinak!
Ennek megfelelõen indul a tippversenyünk is, melynek alapszabálya egy kicsit módosult a múlt évihez képest:
- egy versenyhétvégén két futamot rendeznek
- szombaton van az idõmérõ edzés, ami idén már három etapból (Q1, Q2 és Q3) áll. Változás, hogy Idén a tippversenyben a Q2 gyõztesét az elsõ futam eredményeinél, a Q3-ét pedig a második futamnál kell megtippelni.
Figyeljetek oda, hogy a pilóták nevei a versenyhétvégék elõtt folyamatosan frissülnek, ezért érdemes többször megnézni, hogy lett-e új pilóta a nevek között és arra is érdemes figyelni, hogy indul-e a pilóta az aktuális versenyen, mert néhány pilóta elõreláthatólag csak pár versenyen fog indulni.
Nos nagyjából ennyi, jó szórakozást, és sok találatot kíván mindenkinek: az AT, és Bandi!
Sziasztok!
Mint azt már megszokhattátok, idén is van f1-es tippversenyünk.
A tippeket a futamok idõmérõ edzéseinek kezdetéig kell leadni.
Sok sikert mindenkinek hozzá!
GOLDEN...a bajnokság....a bajnokság, amely a Hopto Liga legrégebbi és legrangosabb versenysorozata...
A bajnokság, amely a kezdetek óta, hagyományosan, és minden évben megrendezésre kerül....
A bajnokság, ahol a legjobb játékosok, a legnehezebb versenykörülmények, és a leghosszabb versenytáv vár Rád...
Ez az, amivel szembe kell nézz, ez az igazi kihívás...
Ha szeretnél a Hopto Liga 2014-es Golden Bajnoka lenni, gyere és tedd próbára magad Te is!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Eljött az idõ, és a pár hetes pihenõ után immáron újra itt a liszensz (és rutin) szerzés lehetõsége: Indul a soron következõ OW1 legújabb bajnoksága!
Mintegy tíz héten keresztül, az OW1 World Series by Nissan lesz az a bajnokság a Hopto-n, ahol az újonnan regisztrált tagok bemutatkozhatnak, bizonyíthatják mentalitásukat, rátermettségüket, illetve a szuperliszenszüket is megszerezhetik. A bajnokságban egyenlõre rajt engedélyt kapnak a már szuperliszenszes pilóták is, mivel egyrészt a tõlük érkezõ információk továbbra is nagy segítséget jelentenek az újoncaink pontosabb, reálisabb megismerésében és értékelésében, másrészt a jelenlegi versenyzõi aktivitás ezt szükségessé is teszi.
A versenyek a szombati WTCC, és a rövidesen induló vasárnapi Golden F1 bajnokságok miatt, a -teszt versenynap kivételével- hétköznapon, egészen pontosan péntek esténként lesznek megrendezve. A versenytáv a szokásos 2 x 30perc +1kör, külön idõmérõkkel. Mivel a bajnokság belépõszintû, ezért a szerveren a low TC, low ABS és az aut kuplung segítségek használata megengedett lesz.
Nem is szaporítom tovább a szót, elméletileg minden további szükséges infót megtaláltok a LIGA OLDAL-on. Ha pedig mégis van kérdés, azt nyugodtan tegyétek fel a FÓRUM-ban.
Sok sikert, jó szórakozást, és izgalmas versenyeket kíván a bajnokság minden résztvevõjének: az Admin Team!
Akik régebb óta tagjai ligánknak, azok nagyon jól tudják az elmúlt 3 évben szeretett ligánk legalább 1 autóval mindig is képviseltette magát a PSRL által szervezett Endurance versenyeken. Idén sincs ez másképpen. A tavalyi nagyon jól szervezett, izgalmas szezon után örömmel jelenthetem be, hogy idén is elindulunk ezen a megmérettetésen, egyelõre 3 autóval 3 kategóriában. A tavalyi mod jó néhány módosításon esett át, hogy még több versenyzõt ragadjon magával a hosszútávú versenyzés varázsa. Nem feltétlenül a leggyorsabb pilóta nyer, fontosabb a stabilitás, és hogy tudjatok csapatban dolgozni.
Aki úgy érzi, elég érett egy ilyen kihívásra, illetve, hogy összemérje tudását a magyar ligák és néhány külföldi csoport versenyzõivel, az ne habozzon, jelentkezzen itt hozzászólásban vagy privát üzenetben balazsinho90 adminisztrátornál.
Elõre jelezném, a jelentkezés nem jelent egyértelmû indulási lehetõséget a Hopto Endurance Csapatban, ahhoz elõtte bizonyítania kell, hogy a korábban említett kvalitásoknak megfelel. Nem kötelezõ teljes szezonra jelentkezni. Lehetõség van 1-1 futamon való elindulásra.
PSRL Liga Endurance szekció: ITT
A mod 1.0-ás verziója, és ahhoz tartozó leírás: ITT
Az a megtiszteltetés érte Ligánkat, hogy mi is meghívást kaptunk a fenti plakáton látható eseményre.
Az Admin Team és a Vezetõség döntése alapján vállajuk a kihívást, és részt veszünk a megmérettetésen.
Ligánkat a következõ versenyzõk fogják képviselni:
Gáspár Zsolt(Gazso), Major Roland(Carlosrol), Fekete Imre(Fekete0012), Németh Balázs(Balazsinho), Nagy Gergely(Nagygeri), Papp Tamás(Thomas50), Fodor Gábor(Gabesz), valamint Fazekas Zsolt(Zsolt25) és Tusay András.(Tusy)
A versenyzõk egy igazi kis méregzsákot, Renault Clio-t fognak a 2x 14 körös versenytávon terelgetni, a csapat autóinak festését pedig Carlosrol készítette el, köszönjük neki.
Tekintettel arra, hogy a Ligánkat képviselõ HoptoTeam tagjai kivétel nélkül aktív résztvevõi a WTCC sorozatunknak, és mivel a hivatalos menetrend szerint az esemény idõpontja ütközik az aktuális WTCC versenyeinkkel, ezért a WTCC versenynapot egy héttel halasztjuk.
Megértéseteket köszönjük.
A rendezvény ma este 20h-órai kezdettel élõ egyenes adásban megtekinthetõ az AAR TV 2-es csatornáján. Ellenfeleink nem a gyenge kategóriát erõsítik, egyszóval elkel egy kis buzdítás, úgyhogy gyertek és szurkoljatok minél többen együtt a Hopto Teamnak!
Sokak örömére megvan a fix idõpont :)
A tavalyi ligatalálkozó a Gokartarénában lett megtartva, ami a társaság nagy részének, nagyon bejött, az olcsó árak és a kötetlenség miatt, ezért idén újra itt lesz az találkozó. Az idõpont: 2014.02.16 (Vasárnap) Cím: 1221 Budapest, Anna u 4 A programról röviden: 11:00-tõl gyülekezünk, akinek van kedve egybõl gokartozhat, vagy befekszik a sarokba és alszik míg jön a Mumus. A lényeg, hogy semmi kötöttség nincs, mindenki akkor és annyit gokartozik amennyit szeretne, a pálya nincs lefoglalva.
Ha valakinek további információra van szüksége az itt a hozzászólásokban kérdezhet. Beszéltem a tulajjal, a pályán az étterem sajnos továbbra sem mûködik, viszont a közelben van egy hely ahonnan lehet rendelni ételt-italt. De fogok kapni egy árajánlatot, több személy miatt, ami ha kedvezõ, akkor élünk vele.
Bõvebb információ a helyszínrõl ITT
Jelentkezni a hozzászólások fülön lehet.
Jelentkezõk: Finland ; Vata ; Czo ; Pika ; Ipojan ; Norbi-G ; bala ; Gabesz ; Csabi :D ; fekete ; Gazsó ; zsolt25 ; Carlos ; Plettcica ; Thomas bátyja ; Potter ; CiBa ; napster ;
Az elmúlt idõszakban kicsit parkoló pályán voltak ligáink, de így sem maradtatok versenyek nélkül, hisz az FTRUCK 2013 új kihívások elé állította a Hopto pilótákat. A nagy monstrumok megrostálták a mezõnyt, de így is akadtak kitartó pilóták. A bajnokság elsõ 3 helyezettje:
Szokásához híven, konstans jó teljesítményének köszönhetõen nem lehetett kérdés ki fogja elhódítani a bajnoki címet. Számtalan futamgyõzelem, szinte csak dobogós helyen befejezett futamok.
Kicsit szolidabb kezdés után sikerült megrángatnia néha az oroszlán bajszát, de a szezon elsõ felében összeszedett hátrányt már nem sikerült ledolgoznia. Teljesítménye így is elismerésre méltó.
Rendszeres megjelenés futamokon, szorgos tesztelés, stabil versenyzés és jó néhány dobogós helyezés egy futamgyõzelemmel megspékelve. A bronzéremhez szükséges recept.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A pihentetett bajnokságok közül elõször a Túraautó Világbajnokság, a WTCC jelentkezik. Hetente megrendezett futamok, a 2013-as szezon szimulálása. Ez vár a csatlakozni kívánó pilótákra. Na meg persze izgalmas-szoros csaták, a világ körbe utazása, 12 versenyhelyszín, 3 csapat - 5 márka.
Igazából tovább nem is szeretném koptatni a billentyûzetet, hisz a menetrend a szokásos. Nevezzetek a liga oldalon (ITT), teszteljetek, gyertek tesztfutamra, válasszatok autót és küzdjetek meg a bajnoki címért.
Elérkezett ez a pillanat is, és egy újabb maratoni bajnokságunk is lezárult. Befejezõdött az OWT BEST MIX bajnoki sorozata. A rekord számú, és a Hopton futott legsikeresebb modokat felhasználó bajnokság végén végül a következõ pilóták osztoztak a dobogó 3 fokán:
Izgalmas végjátékot produkált az élet újra a dobogó alsó két fokáért. Az utolsó versenynap utolsó futama hozott végül végsõ döntést, mindössze 2 ponttal billentve a mérleget Zsolt25 javára
Gabesz saját bevallása szerint több mod is volt amelyik nem feküdt a vezetési stilusának, ennek ellenére 1 hétvége kivételével minden versenyhétvégén meg küzdött a modokkal. Gratulálunk a dobogó 3. fokához!
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
És akkor a folytatás:
Hagyományainkhoz híven, egy bajnokság vége az új kezdetét is jelenti egyben. Mivel azonban a gyûlésen megbeszélteknek megfelelõen, a Goldenre és a WTCC-re még néhány hetet várnotok kell ezért, a köz kívánatára jöjjön akkor most valami más....
Igen, végre elindul a Hopto kamionos bajnoksága! Ezek a gépek nem pár száz kilósak, hanem pár tonnásak, és a mod fizikája ezt hûen tükrözi is: billeg nem fordul, és nem áll meg.... Teljesen más szemlélettel kell vezetni mint egy formula vagy akár egy tura autót, de ez benne a kihívás! A bajnoksághoz a Reiza Studio vadonat új modját és pályáit használjuk. A versenynaptár 10 éles versenyhétvégét tartalmaz, a valóságnak megfelelõen alkalmanként 2 futammal, ahol a második futam álló rajtos és a quali elsõ 10 helyezettje fordított sorrendben indul. Röviden és elöljáróban ennyit, a fontos infókat megtaláljátok a liga oldalon.
Amit még feltétlenül be kell jelentsek: a Liga Szabályzat több pontban is módosításon fog át esni, a gyûlésen megbeszélteknek megfelelõen. E bajnokság már az uj szabályzat szerint fog mûködni, a módosítások publikálása az elsõ éles versenyig meg fog történni, kis türelmeteket kérjük addig még.
Tehát akkor szerverre Hopto, irány Brazília, zabolázzátok meg a monstrumokat, vasárnap tesztfutam!
Sok sikert, és jó szórakozást kívánok az Admin Team nevében!
Befejezõdött a HOPTO történetének 2. WTCC szezonja, a túraautó kategória csúcsa. Úgy gondolom nem kevesebb sikerrel az elõzõ szezonhoz képest: 17 pilóta vett részt átlagosan az összes versenyre levetítve, ami a szezon hosszúságára nézve és arra, hogy kissé belenyúlt a nyárba, nagyon szép szám.
Változatos és szoros versenyeket láthattunk a pilóták széles skálájának és a fordított rajtrácsnak köszönhetõen. Bár voltak itt-ott kisebb-nagyobb problémák a szerót illetõen, összességében zavartalanul és fair körülmények között rendezhettük meg a versenyeket.
Nem húzom tovább a szót, lássuk a szezon 3 legeredményesebb pilótáját:
Az, hogy Gazsó a 24 futamból 16 futamon végzett a dobogós helyezések valamelyikén, nem hagy kétséget afelõl, hogy megérdemelten végzett az összetettbeli 1. helyen. Gyorsasága és stabil versenyzése biztosította jó eredményeit a BMW volánja mögött.
Nyíl bizonyult Gazsó legnagyobb ellenfelének a szezon folyamán. 4db elsõ helye köszönhetõ a kiméletlen versenytempójának. Ezt bizonyítja a legtöbb, 10db versenyben futott leggyorsabb köre. A SEAT versenyzõjeként a legjobb elsõkeres autót vezetõ pilótának bizonyult.
Carlosrol szerezte meg a dobogó legalsó fokát. Bár legtöbb, 6db aranykupát Õ gyûjtötte be, néhány nullázása és teljesítményingadozása miatt, nem tudott a dobogó felsõbb fokaira lépni. A BMW-s csapatot erõsítve, nagyban hozzájárult a csapatbajnoki eredmény eléréséhez.
És végül jöjjenek a csapatbajnoki eredmények. A pontok a versenyeneken a csapatok 3 legelõkelõbb helyen zárt tagja pontjaiból adódtak össze. Íme a végeredmény:
1. helyen zárt a BMW-s alakulat 874 ponttal, amely talán nem meglepõ, hiszen az egyéni pontverseny dobogósai közül 2-en is ezt a csapatot erõsítették.
2. helyet a Chevrolet és Ford autóit használó pilóták szerezték meg 782 ponttal. A csapat rendszeresen sok pilótát felvonultatva erõs pontszerzõ és dobogós helyezéseivel megérdemelten foglalták el a 2. helyet.
3. helyen pedig a Seat és Lada versenyzõi végeztek 626 pontot szerezve. Kisebb pilótaállománnyal, ám annál nagyobb lelkesedéssel gyûjtögették szorgosan a pontokat és nem sokkal lemaradva zártak a dobogó legalsó fokán. Talán legközelebb többen választják a spanyol márkát, hiszen Nyíl egyéni második helyezése is azt mutatja, jól robognak ezek a verdák is.
Az Admin Team nevében is gratulálok a 3 legeredményesebb pilótának, és köszönjük mindenkinek, aki aktívan részt vett a szezon versenyein.
Ha volt némi szervezésbeli, adminbeli probléma, akkor azért elnézéseteket kérem, elsõ ligám volt, amit én vezényeltem. Várom észrevételeteiteket ezzel kapcsolatosan.
A túraautó kategória legfelsõ bajnokságával majd az õsszel térünk vissza. Addig is lehetõségetek van részt venni a 2 nyári bajnokságunkban, az OW-T BEST MIX és NASCAR CWTS bajnokságokban. Hajrá!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]