Lekell zárnunk egy újabb küzdelmet a HoptoLand életében!Mivel vége a nyárnak,aminek szerintem senki nem örül,befejezõdött a Sprint Liga Kihívás!
Sokan probálkoztunk meghódítani ezt a kegyetlen pályát,amit csak úgy ismerünk,a Zöld Pokol!
28 pilótának lett végül mért köre ezen a fantasztikus vonalvezetésû aszfalt csíkon,ami mindenféleképpen eredmény az utolsó hellyen álló versenyzõnek is,mivel komoly kihívás volt végig menni ezen a pokoli pályán!
Szeretném kihírdetni a dobogósokat,és szeretnék gratulálni nekik,és minden pilótának,aki mért kört futott ezen a pályán!
Virtuális arany: Aidonia:6:47:101-es idõvel!
Virtuális ezüst: carlosrol:6:51:915-ös idõvel
Virtuális bronz: balazsinho90:6:52:419-es idõvel!
Elérkeztünk a Formula Nippon liga zárófutamához. Carlosrol(Cerumo/Inging) és Dennis(Kondo Racing) között mindössze két pont differencia van, Carlosrol javára.Laguna Seca éppen megfelelõ helyszín egy VB cím eldöntésére, gyertek el minnél többen nézzétek meg.
Reméljük a net(lag) most nem szól közbe, mint annak idején Juan és Napster McLarenes csatájába.
Mindenesetre annyit tegyünk meg, hogy senki ne válassza az õ autójukat, nehogy megint a boxban dõljön el a verseny akárcsak Estorilban.
Sok sikert és jó csatákat mindenkinek.:) A jövõ héten a Liszensz liga az F1 1991LE moddal folytatódik.Elõször szeptember 6-án vasárnap 20:00-kor egy "modmegismerõ" versenyt megyünk Spa-ban a 88-as pályán, majd rá egy hétre indul az éles bajnokság Phoenixben.
Az F1 91 liga oldala szeptember 2-án lesz elérhetõ.
Éppen csak, hogy elkezdõdött, de máris a végéhez érkezett a HOPTO Liga múltidézõ versenysorozata a GP '79 Minikupa. Nincs is más hátra, mint az eredményhirdetés.
Az összetett elsõ helyén - a Sörliga RETRO minikupához hasonlóan - Aidonia végzett. Három indulásból szerzett 2 futamgyõzelme elég volt, hogy bebiztosítsa magának az elsõséget.
Carlosrol ezúttal a második helyen végzett, mindössze 1 ponttal lemaradva a dobogó legtetejérõl. Azért az ezüst is szépen csillog. :)
Harmadikként Napster fejezte be a küzdelmet. Eredményének értékét növeli, hogy mindössze 2 indulásból sikerült elérnie a dobogó legalsó fokát.
A HOPTO Liga adminjainak nevében is gratulálok nekik a szép eredményekhez!
Minden eddiginél izgalmasabb szezonnak nézünk elébe. Lássuk mit kell tudni a 2009/2010-es szezonról!
Természetesen a dolgok legelején kezdeném. Alig száradt meg a tinta a Hoptohoz való csatlakozási kérelmünkön, már meg is kezdõdött a közös munka annak érdekében, hogy a versenyzõk csakis azzal törõdhessenek, hogy szombatonként lélegzetelállító pillanatokat okozzanak a Hopto-TV nézõinek.
A Szezonra való ráhangolódás ünnepléssel folytatódott. 1 évesek lettünk, melynek alkalmából 4 futamos minikupa-sorozattal ünnepeltük évfordulónkat. Nyilván az elsõ szezonban szereplõ BMW M3 E30/Alfa Romeo 75 páros és az ultramodern Lamborghini Gallardo között ég-és föld a különbség, de azért a minikupa egy halvány keretet alkotott afelõl, hogy mire is számítsunk a melbourne-i idénynyitón. A 2009/2010-es szezon egyik nagy dobása, hogy a kiscsapatok nagy Team-ekké alakultak amik immáron 2 autót indítanak. Nagy örömünkre szolgált, hogy mind a 13 alakulat gond nélkül, pár nap alatt szerzõdtetett versenyzõt. A szerzõdések aláírásra kerültek, minden tisztázódott, így hát jöjjön egy kis spekuláció a részletek feliratra kattintva, Csapatokba szedve, hogy vajon mit várhatunk az egyes versenyzõktõl az elõttünk álló versenyeken.
Nehéz ennek a pálya elõzetesnek nekilátni. A csapatok leírásánál megpróbálkoztam némi esélylatolgatással, de vélhetõleg a fele üres beszéddé párolog szeptember 5. után, ugyanis csak a pályán dõl el, hogy mik is az erõviszonyok. Új az autó, sok az új pilóta és nem utolsó sorban új a pálya is. Persze csak a Sörliga történelmét tekintve az, mivel a Formula–1-bõl már jól ismerjük a vonalvezetést, a Silveresek, Goldenesek pedig nyilván harcoltak is már egymás ellen ezen az aszfaltcsíkon.
Az elõzetes tesztek alapján a Pole pozíció 1.50.xxx körül várható. Utcai pálya lévén nem lehet túl nagy sebességeket elérni, a 6os fokozatot sem kell majd sûrûn használni.
A képen látható pályarajzon 5-össel, 11-essel és 12-essel vannak jelölve azok a kanyarok, melyeket nagy kihívás tökéletesen teljesíteni, ebbõl adódik is, hogy ezek a kanyarok lesznek kulcsfontosságúak a kvalifikáción is. Ezen kívül nem könnyû a pálya elsõ kanyarkombinációja sem, ami egy sikán és hullámos felületû aszfalton kell lefékezni az autót nagy sebességrõl. Arról se feledkezzünk el, hogy a poros útfelület állandó nehezítõ tényezõként szerepel.
Néhol egyáltalán nincsen bukótér, de a legnagyobb rizikófaktor egyértelmûen a rajt utáni elsõ sikán lesz, ahol 26 autónak kell elférnie. Remélhetõleg nem széltében, mert akkor vendég-Safety Car vezetõnknek, (akinek a nevét nem tudjuk) sok melója lesz ;)
by Valvetronic És a sokak által sokszor elhangzott kérdésre itt a válasz: ELKÉSZÜLT A SÖRLIGA MOD! Letölteni a Sörliga oldalon lehet vagy ide kattintva.!
Szombaton a Hungaroringi kaotikus versennyel lezárult a Sörliga születésnapi minikupája.
A végelszámolásban a Sörliga kétszeres világbajnoka, Aidonia szerezte meg a gyõzelmet és így már 3 képzeletbeli kupát tudhat magának. Mind a 4 futamon indulva, mind a 4 versenyt megnyerte és kerek 100 pontot gyûjtött össze.
A második helyet a 2009-es Sörliga szezon 3. helyezettje, Fitti szerezte meg. Mind a 4 futamon elindult, egy 4. helyet, egy 5. helyet és két 6 helyet tudhat magának, amikkel 44 pontot szerzett.
A harmadik helyet a Sörliga "rajtolási nagymestere", Valvetronic szerezte meg. A 4 futamból csak 3 versenyen vett részt, egy 3. helyet és két 4. helyet tudhat magának, amikkel 42 pontot szerzett.
Minden résztvevõnek gratulálok az összes admin nevében és remélem jól éreztétek magatokat!
Többi pilóta pontjaihoz kattintsatok a Részletek gombra... Hamarosan elkészül a Sörliga új modja és hamarosan elérkezünk az elsõ futamhoz és az intro videóhoz égetõ szükségünk lenne a zenére. Kérlek írjátok le a fórumban, hogy nektek mely zene nyerte el a legjobban a tetszéseteket! Elõre is köszönjük!
Készítettem egy kis élmény videót a Hungaroring szombati napjáról!
Mivel kamerát nem vittem magammal(sajnos),így a felvételek mobillal lettek rögzítve,de remélem így is fogjátok élvezni!
Alig ért véget a küzdelem az FSOne 2008 Minikupában, máris itt az újabb kihívás pilótáink számára. A modern kor csodagépeit félretesszük egy kis idõre, hogy alázatos tisztelettel helyet adjunk a régmúlt aszfaltszaggatóinak.
Örömmel jelenthetjük be, hogy jövõ héttõl kezdetét veszi a HOPTO GP '79 Minikupa!
Ahogy a neve is mutatja, a küzdelem az 1979-es év versenygépeivel és pilótáival fog zajlani. A legendás, ma is létezõ csapatok (Ferrari, Williams, McLaren) mellett szerepelnek még olyan (nem kevésbé legendás) alakulatok is, mint például a Lotus, Tyrrell, Arrows. A pilóták között is rengeteg a még ma is ismerõsen csengõ név. Ugyan ki ne kapná fel a fejét Villeneuve, Lauda, Andretti, esetleg Fittipaldi nevének hallatán?
A HOPTO GP '79 Minikupában minden regisztrált tag részt vehet, nem szuperliszensz köteles. Minden további információ megtalálható a következõ linken:
HOPTO GP '79 Minikupa oldala
További kérdések esetén használjátok a fórum ehhez kapcsolódó topicját!
Jó szórakozást mindenkinek!
Ha a fenti sorok nem keltették volna fel eléggé érdeklõdésed, vagy épp ellenkezõleg nagyon is, akkor ajánlom figyelmetekbe az alábbi videót. Oldalunkról letölthetõ a teljes 1979-es dijoni F1-es futam. A turbómotoros Renault elsõ gyõzelme, az utolsó körös már klasszikussá vált Villeneuve-Arnoux párharc. Igazi csemege!
F1 1979 Dijon - verseny
A Sörliga új szezonjával egy kis változás történt ugyan is a szezon nem Augusztus 15-én hanem Szeptember 5-én fog indulni. A mod Augusztus közepére fog elkészülni, így az elsõ futamig lesz idõnk megszokni a kocsikat.
Mielõtt beütött volna az idõpont változás, addig arról volt szó, hogy Augusztus 1-jén egy RETRO funracet rendezünk, ám mivel 1 hónap szabad idõnk lett, így egy rövid, 4 futamból álló minikupát terveztem. Minden maradna úgy ahogy el lett tervezve.
Infok a versenyrõl:
Idõpont: Augusztus 1., Szombat.
Idõmérõ: 18.20
Futam: 19.00
Versenytáv: 20 kör + felvezetõ, 1 kiállás kötelezõ!
Segítségek:
- Kanyarodási segédlet: Medium
- ABS
- TC
- Kuplung
Versenyek: Bahrain, Montreal, Spa és Hungaroring.
A versenyen minden regisztrált tag részt vehet, nem szuperliszensz köteles!
A "Részletek" gombra kattintva megnézhetitek a kocsikat és ide kattintva átmehettek a Minikupa oldalára és nevezhettek.
Az adminok egyhangú döntése alapján Ata a Hopto ligából kitiltásra került. Indoklás: szándékos kanyarvágások elõnyszerzés céljából, Fsone Silverstone ill. Nippon Hungaroring versenyeken.
Versenyeken kifejezetten unfair viselkedés, kilökéssel próbálkozás, Chat-en kötekedés. Mathy szintén sorozatos szándékos kanyarvágás miatt, elsõ és egyben utolsó figyelmeztetésben részesül.
Legközelebb a szuperliszenszét visszavonjuk.
Egyúttal felhívnánk mindenkinek a figyelmét, hogy a fun race, minikupa, mod tesztversenyek nem azt jelentik, hogy nem kell korrektül vezetni. Csak annyit jelent, hogy nem bajnokság. A kérdéses esetek óvás esetén illetve szúrópróbaszerûen kerülnek kivizsgálásra, szükség esetén pedig büntetés is kiosztásra kerülhet.
Mindenki figyeljen oda, mert a replay bizony-bizony nagyon árulkodó tud lenni.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]