Carlosrol elkészítette a Golden Brazil Nagydíj összefoglalóját. Nézegessétek szeretettel! Megint látszik, hogy Carlosrol nem unatkozott az elmúlt jópár napban :D Sok szép jelenet van benne, méltó befejezése a 2008-2009 évi Golden versenysorozatnak.
Alig csitult el a McLarenek 600 lóerõs motorjainak zaja, máris új dübörgés rázza meg a hopto világot. A Lola cég által gyártott kasztnikba szerelt Mugen és Toyota motorok garantálják a feledhetetlen vezetési élményt és a garantált kiegyensúlyozott versenyfeltételeket. Az aszfaltcsíkok már izzanak a japán pályákon és alig várják, hogy a versenyzõk birtokba vegyék õket. Izzanak hát fel a motorok, füstöljenek a gumik. Kezdõdjék a verseny!
Carlosrol elkészült a BMW versenysorozat Jerez-i futamának összefoglalójával. Ismét kitett magáért és egy mestermû született megint. Remélhetõleg kedvet is csinál a pénteki HTCC futamra a részvételhez, amirõl ismét lesz közvetítés is Over és Bedy jóvoltából.
BREAKING NEWS!
A holnapi napon közkívánatra tesztfutam kerül megrendezésre Interlagosban.
A verseny idõpontja: 2009. május 2. 19.00. gyülekezõ
19.25. idõmérõ
20.00 verseny
Lassan elérkeztünk a Liszensz Liga 15.-ik zárófutamához. A bajnokságban végeredményt nem fogunk hirdetni. A Liga továbbra is hivatásának fogja tekinteni a szuperliszenszek kiosztását valamint az újonnan érkezõ versenyzõk mentalitásának és technikai szintjének a felmérését.
A Ligát Újraindítjuk május 10.-én a Formula Nippon moddal, javarészt japán pályákkal fogjuk felvértezni a szervert de elõ fognak fordulni rövidebb pályák amerikából és természetesen felejthetetlen csehszlovákiából.
A Mod és az aktuális pályák hamarosan elérhetõek lesznek a honlapon.
Hétfõ 18:30-tól 19:30-ig Gokart liga bekerülési teszt.
Aki jön a tesztre elõtte a nevezést tegye meg a gokárt liga oldalán!
Szabályok a szokásosak:
Bekerülni megadott idõpontban meghirdetett 1 órás teszten lehet. A bekerüléshez teljesíteni kell a következõ követelmények mindegyikét az 1 órás teszt ideje alatt (pálya: West Canadian GP):
1. legalább 5 db 0:51 alatti kör teljesítése (0.50.xxx)
2. legalább 3 db 0:50 alatti kör teljesítése (0.49.xxx)
3. legalább 1 db 0.49.5 alatti kör teljesítése
Az egy órás teszt minden beszámításra kerülõ köre ellenõrizve lesz vágás szempontjából.
A teszten két ember kerülhet be maximum. A fenti elõírást teljesítõk között a legjobb köridõ dönt. Aki bekerül, indulhat a 20.00-tól kezdõdõ futamon (pálya Golden port China) Aki esélyesnek látja magát a bekerülésre ezt a pályát is gyakorolja.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]