Befejezõdött a HOPTO történetének 2. WTCC szezonja, a túraautó kategória csúcsa. Úgy gondolom nem kevesebb sikerrel az elõzõ szezonhoz képest: 17 pilóta vett részt átlagosan az összes versenyre levetítve, ami a szezon hosszúságára nézve és arra, hogy kissé belenyúlt a nyárba, nagyon szép szám.
Változatos és szoros versenyeket láthattunk a pilóták széles skálájának és a fordított rajtrácsnak köszönhetõen. Bár voltak itt-ott kisebb-nagyobb problémák a szerót illetõen, összességében zavartalanul és fair körülmények között rendezhettük meg a versenyeket.
Nem húzom tovább a szót, lássuk a szezon 3 legeredményesebb pilótáját:
Az, hogy Gazsó a 24 futamból 16 futamon végzett a dobogós helyezések valamelyikén, nem hagy kétséget afelõl, hogy megérdemelten végzett az összetettbeli 1. helyen. Gyorsasága és stabil versenyzése biztosította jó eredményeit a BMW volánja mögött.
Nyíl bizonyult Gazsó legnagyobb ellenfelének a szezon folyamán. 4db elsõ helye köszönhetõ a kiméletlen versenytempójának. Ezt bizonyítja a legtöbb, 10db versenyben futott leggyorsabb köre. A SEAT versenyzõjeként a legjobb elsõkeres autót vezetõ pilótának bizonyult.
Carlosrol szerezte meg a dobogó legalsó fokát. Bár legtöbb, 6db aranykupát Õ gyûjtötte be, néhány nullázása és teljesítményingadozása miatt, nem tudott a dobogó felsõbb fokaira lépni. A BMW-s csapatot erõsítve, nagyban hozzájárult a csapatbajnoki eredmény eléréséhez.
És végül jöjjenek a csapatbajnoki eredmények. A pontok a versenyeneken a csapatok 3 legelõkelõbb helyen zárt tagja pontjaiból adódtak össze. Íme a végeredmény:
1. helyen zárt a BMW-s alakulat 874 ponttal, amely talán nem meglepõ, hiszen az egyéni pontverseny dobogósai közül 2-en is ezt a csapatot erõsítették.
2. helyet a Chevrolet és Ford autóit használó pilóták szerezték meg 782 ponttal. A csapat rendszeresen sok pilótát felvonultatva erõs pontszerzõ és dobogós helyezéseivel megérdemelten foglalták el a 2. helyet.
3. helyen pedig a Seat és Lada versenyzõi végeztek 626 pontot szerezve. Kisebb pilótaállománnyal, ám annál nagyobb lelkesedéssel gyûjtögették szorgosan a pontokat és nem sokkal lemaradva zártak a dobogó legalsó fokán. Talán legközelebb többen választják a spanyol márkát, hiszen Nyíl egyéni második helyezése is azt mutatja, jól robognak ezek a verdák is.
Az Admin Team nevében is gratulálok a 3 legeredményesebb pilótának, és köszönjük mindenkinek, aki aktívan részt vett a szezon versenyein.
Ha volt némi szervezésbeli, adminbeli probléma, akkor azért elnézéseteket kérem, elsõ ligám volt, amit én vezényeltem. Várom észrevételeteiteket ezzel kapcsolatosan.
A túraautó kategória legfelsõ bajnokságával majd az õsszel térünk vissza. Addig is lehetõségetek van részt venni a 2 nyári bajnokságunkban, az OW-T BEST MIX és NASCAR CWTS bajnokságokban. Hajrá!
Aki szereti a hosszú versenyeket, nem szédül, valamilyen rejtélyes hardver hiba folytán a középállásból csak balra fordul a kormánya, és a fékpedálja sem az igazi, na Õ az aki Szombat esténként biztos nem TV-zni fog, hanem a monitor elõtt ülve Daytona-ban megkezdve az utolsó kört imádkozik majd: "Istenem, csak a gázpedál be ne sz@rjon!" :)
Eddig tartott a tréfa, és most kezdetét veszi a HOPTO-n a NASCAR CAMPING WORLD TRUCK SERIES FIX SETUP-os Ovál bajnokság!
A versenyeken minden regisztrál tag indulhat, aki rendelkezik OVAL LISZENSZ-el, vagy IDEIGLENES OVAL LISZENSZ-el. Ezen engedélyek megszerzésére folyamatosan van lehetõség, csak a fórumon kell kérni, majd utána a Liszensz Osztó futamon bizonyítani. NEM egyenértékû a Szuper Liszenszel! A bajnokság részletei, a verseny szabályzat és minden más amit tudnotok kell Ligaoldalon található.
Hajrá HOPTO!
ui: Természetesen az egészséges kormánnyal rendelkezõket is várom. :)
Mielõtt rátérnék a lényegre, szomorú kötelességemnek kell eleget tegyek. Mint azt sokan már tudjátok is, a Golden Liga idei szezonja sem kezdetében, sem a befejezésében nem úgy alakult, mint ahogyan azt mindannyian szerettük volna. Az okok felderítése után - a Goldenre irányuló szavazások is ezt célozzák - bízunk benne, hogy a következõ szezont nagyságrendileg sikeresebbé és jobbá fogjuk tudni szervezni, mind mod választás, mind minden egyéb más szempontból is. Ezzel kapcsolatos javaslataitokat továbbra is várjuk és figyelemmel kísérjük a megfelelõ topikokban, ezzel együtt a Golden Liga 2012-2013 bajnokságot hivatalosan lezárom, és kihirdetem az elõre hozott zárás utáni végeredményt:
A bajnokság elsõ helyezettje Ferenczi Csongor 163 ponttal, 2. Mrlaccy 126 ponttal, míg a 3. helyen Tusy zárt 108 egységgel a tarsolyában. Mindhárom pilóta több dobogós versenyeredménnyel is büszkélkedhet, illetve mindhárman 3 futam gyõzelemmel rendelkeznek, így nem kétséges, hogy a csonka szezon ellenére is megérdemelten osztozkodtak a bajnokság dobogós helyezésein.
Gratulálunk nekik és mindenkinek akik az elsõtõl az utolsó percig kitartottak és jelenlétükkel megtisztelték a versenyeket!
Na és akkor egyenlõre ennyit a múltról és térjünk át a mára.
Nagyon nem fogom elhúzni a dolgot, a cím a lényeget már el is árulta.
Igen, jól látjátok, megérkezett az új liszenszosztó nyári bajnokság - az OW-T BEST MIX!!!
Az OW-T BEST MIX az új bajnokság, ahol minden regisztrált Hopto tag rajthoz állhat amellett, hogy újonc tagjaink jelenleg itt szerezhetik meg a jogot a majdani felsõ szintû liszensz köteles ligáinkban való indulásra. Mindezt úgy, hogy már a kezdetektõl a rutinos, öreg rókákkal mérhetik össze tudásukat!
Ugyanakkor íme néhány olyan, a bajnokság nagyszámú látogatottságát célzó újítás, amilyenre eddig még nem igazán volt precedens a Hopto életében:
Az OW-T BEST MIX bajnokságban, közkívánatra és rendhagyó módon szakítunk a hagyományokkal, és visszanyúlunk a Hopto Liga életében valaha volt legnépszerûbb és legsikeresebb bajnokságok módjaihoz!
Újdonság, hogy a versenynapokon ugyanazon a pályán, egy OW, majd azt követõen azonnal egy Túraautós moddal is rajthoz lesz lehetõség állni! A felkészüléshez két (egy verseny és egy gyakorló) szervert futtatunk, elõbbit mindig az aktuális OW, másikat az aktuális T moddal. A nevezés mindkét futamra vonatkozólag a versenyszerveren beállított mod teszttáblázata alapján lesz lehetséges. A bajnokság 30 futam keretén belül, 16 jól bevált modot fog munkára fogni, összesen 15 válogatott verseny helyszínen.
További engedmény, hogy a bajnokság ezúttal és szintén kivételes módon FIX SETUPOS lesz, éspedig mindenki a gyári alap settel fog versenyezni!
Bízzunk benne, hogy a lebonyolítás zökkenõ mentes lesz, a mod párosítások, a hozzájuk választott pályák pedig biztosítják majd, hogy mindenki ízlésének és stílusának megfelelõ izgalmas csatákon és versenyeken tudjon részt venni.
Sok sikert mindenkinek, induljon a nosztalgia, hajrá Hopto!
Az Admin Team, az érintett liga adminisztrátorok és a Bírói Testület (a versenyzõk teljesítményének és hozzáállásának kiértékelése alapján kialakult) véleményét maximálisan alapul véve, mai napi hatállyal a következõ versenyzõket Szuperliszensz -ben részesíti: palocs, grande, Bogger, Ghost, Nagy Mark, Tasitibi
Gratulálunk, fair csatákban és eredményes versenyekben gazdag pályafutást kívánunk a Hopto szuperliszensz köteles bajnokságaiban is!
Az elmúlt vasárnap több szempontból is érdekes volt. Elérkeztünk egy csodálatos mérföldkõhöz, lezajlott a Hopto Liga 1000. hivatalos versenye. Ezzel a futammal egy bajnokság is véget ért, így jöhet a T1 Stock Car V8 eredményhírdetése. A dobogón a következõ 3 pilóta végzett:
Roli számára a végsõ siker nem lehetett kérdéses, a tesztfutamokat is beleszámolva, a megrendezett 18 futamból, 15 az Õ gyõzelmével zárult, magabiztos fölénnyel szerezte meg a bajnoki címet
Norcs volt a legnagyobb rivális a bajnoki trófeáért folyó harcban, de csak néha tudta megrángatni az oroszlán bajszát, stabil dobogós helyezéseivel megérdemelten zárt a 2. helyen
A bajnokság minden futamán elindult, stabil pontszerzéseivel, és néhány dobogóval erõsítette meg helyét a pódium 3. fokán, igaz kiki a szezon végére megszorongatta, de teljesen megérdemelt a megszerzett bronzérem
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A folytatásról a napokban fogtok tájékoztatást kapni!
Megtörtént a NASCAR FUN OVÁL LISZENSZ bajnokságban részt vett pilóták értékelése. A négy futam alapján a következõ versenyzõk kapnak jogot OVÁL bajnokságban indulni: fekete0012, Adam, DAny9455, rigalendo, zsolt25, Szanto Ruben, carlosrol, Kimre85, nagygeri, massa21, Bandi, Zoletti, Lui73, ipojan, Nagy Mark, Kokszi, Thomas50, BUD, mumus70, Norcs, Fix.
Ideiglenes liszenszet kapnak (indulhatnak ovál bajnokságban ahol a tesztfutamon véglegesíthetik, vagy akár el is veszíthetik engedélyüket): sirhanistvan, sirhanpeter, Arpeeh, Ghost, edemm, Edem94, htangI.
A továbbiakban aki Ovál Liszenszet szeretne, nekem (ipojan) írjon, vagy a fórumba jelezze.
Az Admin Team, az érintett liga adminisztrátorok (a versenyzõk teljesítményének és hozzáállásának kiértékelése alapján kialakult) véleményezését maximálisan alapul véve, mai napi hatállyal a következõ versenyzõket Szuperliszensz -ben részesíti: sirhanpeter, sirhanistvan, Kimre85, nagygeri
Gratulálunk, fair csatákban és eredményes versenyekben gazdag pályafutást kívánunk a Hopto szuperliszensz köteles bajnokságaiban is!
A hétvégén kezdõdik a Forma 1 2013-as évada, ezért mi is elindítjuk a tippversenyt szokás szerint. Ezen a linken, lehet leadni a tippeket, az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik. Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont.
Elérkezett ez a pillanat is, és a hétvégén vasárnap egy újabb bajnokságunk is lezárult. Befejezõdött az OW1 WSR3.5 bajnoki sorozata, mely ismét igen izgalmas és kiélezett küzdelmeket hozott szimulátoros kis közösségünk mindennapjaiba. A rekord hosszúságúra nyúlt, és végig igen nagy népszerûségnek örvendõ bajnokság végén végül a következõ pilóták osztoztak a dobogó 3 fokán:
Izgalmas végjátékot produkált az élet újra a dobogó alsó két fokáért. Az utolsó versenynap utolsó futama hozott végül végsõ döntést, mindössze 1 ponttal billentve a mérleget Carlosrol javára
A mezõny egyetlen pilotája aki minden futamon részt tudott venni, ami végül meghozta eredményét a pontgyûjtõ versenyben.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
És akkor a folytatás:
Hagyományainkhoz híven, egy bajnokság vége az új kezdetét is jelenti egyben. Mivel azonban az OW1-et felváltó T1-re még néhány hetet várnotok kell, ezért egyrészt rendezünk egy pontozás nélküli mod búcsúztató futamot a leköszönõ moddal a híres hírhedt Daytonai Road pályán a jövõ héten vasárnap a szokott idõben. Továbbá, közkívánatra, jöjjön akkor, a sokat emlegetett, és sokak által várva várt : NASCAR!!!
Ez most valami olyan lesz ami a liga történetében még nem volt!
NASCAR versenyeket fogunk szimulálni az rFactor alap módjával.
Ezek a versenyek más fajta képességeket igényelnek mint az eddigiek. Itt nagy szerepe van a koncentrációnak mert gyakorlatilag folyamatosan tömegben, egymás mellet haladnak az autók, a kitartásnak hiszen a versenyek akár 2 órán át is tarthatnak, a box stratégiának amivel akár versenyt lehet nyerni vagy elbukni.
A pályák mind ovál vonalvezetésûek ami nem azt jelenti, hogy egyformák!
Az egyszerûség kedvéért a setup készítéssel most nem kell foglalkoznotok, tehát a sorozat rendhagyó módon ezúttal fixsetupos, és a boxlimiter gomb is használható lesz!
A bajnokság jellegét tekintve FUN, de karrierpontok és serlegek egyaránt szerezhetõk. Továbbá, a késõbbi nagy oval bajnokságainkban való induláshoz szükséges speciális OVAL LISZENSZ kerül kiosztásra azoknak a pilótáknak, akiket a BT arra alkalmasnak ítél. Ez NEM egyenértékû és nem váltja ki a Szuper Liszensz-et, attól független speciális minõsítést jelent!! Tehát, ha késõbbiekben szeretnél NASCAR versenyeken indulni, akkor lesz szükséged az Oval Liszensz-re, amit természetesen a késõbbiekben is lesz lehetõség megszerezni. A sorozattal kapcsolatos további tudni valókat megtaláljátok a liga oldalon, a speciális Nascarra vonatkozó regulákat pedig a liga szabályzatában.
Sok sikert, és jó szórakozást kívánok az Admin Team nevében!
Tegnap este 21 órakor befejezõdött a II. Sprint Liga. A Zöld Pokol meghódítása sosem könnyû feladat, de örömmel tölt el, hogy végül 55 tesztidõ került fel a teszttáblázatra. Remélem mindenki jól érezte magát, és élvezetes volt a BTCC 2011-es Civic vezetése.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Az ADMIN TEAM nevében gratulálok a dobogósoknak és minden induló pilótának, illetve nagy köszönet Plett barátunknak a kiváló Zengõ Motorsportos festésért.
A sprint mûfaj most egy kicsit háttérbe szorul, de természetesen, ha a késõbbiekben is van rá igény, akkor újra megnyitja kapuit a liga. Hamarosan újabb érdekes kihívások várnak rátok, nemsokára bõvebb tájékoztatást kaptok a Hopto Liga újdonságairól.
El érkezett a várva várt pillanat, és az elmúlt pár hét kényszerpihenõje után, szeretett szerverünk immáron hivatalosan is újra üzembe állt! Elméletileg és reméljük gyakorlatilag is, minden a régi kerékvágásban halad tovább, és a szerver minden funkciója újra élesben üzemel.
Köszönettel tartozunk mindazoknak, akik e vis maior helyzet megoldásához önzetlen segítséget nyújtottak, és külön köszönet Vatanennek, Czo-nak, és Pikadornak a gyors és profi munkáért!
A továbbiakban:
a futó bajnokságok ott folytatódnak ahol felfüggesztésre kerültek, értelemszerûen a versenynaptárak ennek megfelelõen módosításra kerültek. Tehát most vasárnap OW1 WSR Monza, szerda Golden Kína, és a Sprint liga határideje is ki lett tolva.
Más:
KOMMENTÁTOR KERESTETIK!!!!
Madhat aranytorkú kommentátorunknak az elkövetkezendõ pár hétben úgy alakult az idõbeosztása, hogy jó pár szerdán nem tud segítségünkre lenni a közvetítések során. Ezért várjuk mindazok jelentkezését akik úgy érzik alkalmasak lennének a feladatra, és szívesen vállalnák a két csúcsbajnokság közvetítéseinek kommentálását.
Elvárás: Jó beszédképesség mellett, a résztvevõ ligatagok illetve a modok, pályák kellõ szintû ismerete, technikai feltételek megléte (stabil net, mikrofon stb), és természetesen szabadidõ a szerdai adásnapokon. Elsõ éles bevetés már a jövõ heti Golden futamon!
Jelentkezni itt a hír hsz-iben lehet!
Nos, hát körülbelül most ennyi, sok sikert jó versenyeket, szerverre Hopto, és hajrá mindenkinek!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]