Elérkezett ez a pillanat is, és a hétvégén vasárnap egy újabb bajnokságunk is lezárult. Befejezõdött az OW1 WSR3.5 bajnoki sorozata, mely ismét igen izgalmas és kiélezett küzdelmeket hozott szimulátoros kis közösségünk mindennapjaiba. A rekord hosszúságúra nyúlt, és végig igen nagy népszerûségnek örvendõ bajnokság végén végül a következõ pilóták osztoztak a dobogó 3 fokán:
Izgalmas végjátékot produkált az élet újra a dobogó alsó két fokáért. Az utolsó versenynap utolsó futama hozott végül végsõ döntést, mindössze 1 ponttal billentve a mérleget Carlosrol javára
A mezõny egyetlen pilotája aki minden futamon részt tudott venni, ami végül meghozta eredményét a pontgyûjtõ versenyben.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
És akkor a folytatás:
Hagyományainkhoz híven, egy bajnokság vége az új kezdetét is jelenti egyben. Mivel azonban az OW1-et felváltó T1-re még néhány hetet várnotok kell, ezért egyrészt rendezünk egy pontozás nélküli mod búcsúztató futamot a leköszönõ moddal a híres hírhedt Daytonai Road pályán a jövõ héten vasárnap a szokott idõben. Továbbá, közkívánatra, jöjjön akkor, a sokat emlegetett, és sokak által várva várt : NASCAR!!!
Ez most valami olyan lesz ami a liga történetében még nem volt!
NASCAR versenyeket fogunk szimulálni az rFactor alap módjával.
Ezek a versenyek más fajta képességeket igényelnek mint az eddigiek. Itt nagy szerepe van a koncentrációnak mert gyakorlatilag folyamatosan tömegben, egymás mellet haladnak az autók, a kitartásnak hiszen a versenyek akár 2 órán át is tarthatnak, a box stratégiának amivel akár versenyt lehet nyerni vagy elbukni.
A pályák mind ovál vonalvezetésûek ami nem azt jelenti, hogy egyformák!
Az egyszerûség kedvéért a setup készítéssel most nem kell foglalkoznotok, tehát a sorozat rendhagyó módon ezúttal fixsetupos, és a boxlimiter gomb is használható lesz!
A bajnokság jellegét tekintve FUN, de karrierpontok és serlegek egyaránt szerezhetõk. Továbbá, a késõbbi nagy oval bajnokságainkban való induláshoz szükséges speciális OVAL LISZENSZ kerül kiosztásra azoknak a pilótáknak, akiket a BT arra alkalmasnak ítél. Ez NEM egyenértékû és nem váltja ki a Szuper Liszensz-et, attól független speciális minõsítést jelent!! Tehát, ha késõbbiekben szeretnél NASCAR versenyeken indulni, akkor lesz szükséged az Oval Liszensz-re, amit természetesen a késõbbiekben is lesz lehetõség megszerezni. A sorozattal kapcsolatos további tudni valókat megtaláljátok a liga oldalon, a speciális Nascarra vonatkozó regulákat pedig a liga szabályzatában.
Sok sikert, és jó szórakozást kívánok az Admin Team nevében!
Tegnap este 21 órakor befejezõdött a II. Sprint Liga. A Zöld Pokol meghódítása sosem könnyû feladat, de örömmel tölt el, hogy végül 55 tesztidõ került fel a teszttáblázatra. Remélem mindenki jól érezte magát, és élvezetes volt a BTCC 2011-es Civic vezetése.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Az ADMIN TEAM nevében gratulálok a dobogósoknak és minden induló pilótának, illetve nagy köszönet Plett barátunknak a kiváló Zengõ Motorsportos festésért.
A sprint mûfaj most egy kicsit háttérbe szorul, de természetesen, ha a késõbbiekben is van rá igény, akkor újra megnyitja kapuit a liga. Hamarosan újabb érdekes kihívások várnak rátok, nemsokára bõvebb tájékoztatást kaptok a Hopto Liga újdonságairól.
El érkezett a várva várt pillanat, és az elmúlt pár hét kényszerpihenõje után, szeretett szerverünk immáron hivatalosan is újra üzembe állt! Elméletileg és reméljük gyakorlatilag is, minden a régi kerékvágásban halad tovább, és a szerver minden funkciója újra élesben üzemel.
Köszönettel tartozunk mindazoknak, akik e vis maior helyzet megoldásához önzetlen segítséget nyújtottak, és külön köszönet Vatanennek, Czo-nak, és Pikadornak a gyors és profi munkáért!
A továbbiakban:
a futó bajnokságok ott folytatódnak ahol felfüggesztésre kerültek, értelemszerûen a versenynaptárak ennek megfelelõen módosításra kerültek. Tehát most vasárnap OW1 WSR Monza, szerda Golden Kína, és a Sprint liga határideje is ki lett tolva.
Más:
KOMMENTÁTOR KERESTETIK!!!!
Madhat aranytorkú kommentátorunknak az elkövetkezendõ pár hétben úgy alakult az idõbeosztása, hogy jó pár szerdán nem tud segítségünkre lenni a közvetítések során. Ezért várjuk mindazok jelentkezését akik úgy érzik alkalmasak lennének a feladatra, és szívesen vállalnák a két csúcsbajnokság közvetítéseinek kommentálását.
Elvárás: Jó beszédképesség mellett, a résztvevõ ligatagok illetve a modok, pályák kellõ szintû ismerete, technikai feltételek megléte (stabil net, mikrofon stb), és természetesen szabadidõ a szerdai adásnapokon. Elsõ éles bevetés már a jövõ heti Golden futamon!
Jelentkezni itt a hír hsz-iben lehet!
Nos, hát körülbelül most ennyi, sok sikert jó versenyeket, szerverre Hopto, és hajrá mindenkinek!
A tavalyi ligatalálkozó a Gokartarénában lett megtartva, ami a társaság nagy részének, nagyon bejött, az olcsó árak és a kötetlenség miatt, ezért idén újra itt lesz az okortalálkozó. Az idõpont: 2013.02.16 (szombat) Cím: 1221 Budapest, Anna u 4 A programról röviden: 11:00-tól gyülekezünk, akinek van kedve egybõl gokartozhat, vagy akár ehet pár falatot a pálya melletti büfében. A lényeg, hogy semmi kötöttség nincs, mindenki akkor és annyit gokartozik amennyit szeretne, a pálya nincs lefoglalva.
Ha valakinek további információra van szüksége az itt a hozzászólásokban kérdezhet és valamelyik admin válaszol. Jeleztem a szervezõknek, hogy jövünk, 15-20 fõt mondtam, remélem összejövünk annyian.
Bõvebb információ a helyszínrõl ITT
Mint azt mindannyian tudjátok, a jelenleg futó, és a közeljövõre tervezett bajnokságok, a szépszámú tagság igényeinek, esetenként problémáinak megfelelõ menedzselése, illetve nagy általánosságban, a Hopto liga életének folyamatos kellõ mederben tartása, meglehetõsen nagy és idõ igényes feladatot jelent az Admin csapat talpon maradt tagjainak a számára. Ezért mint FõAdmin, az Admin Team támogatása mellett a következõ határozatot hirdetem ki:
A mai napi hatállyal adminisztrátorrá léptetem elõ IPOJAN nicknevû tagunkat, ezzel egyidejûleg megbízást kap az általános adminisztrátori teendõk mellett, az 1. szintû bajnokságok (jelenleg az OW1 WSR) felelõs vezetésére.
Ipojan 2012. júliusában csatlakozott közösségünkhöz, azóta szinte minden bajnokságunkban részt vesz, az új generációnk egyik legaktívabb és legelhivatottabb tagja. Napi szintû jelenléte a TS-en, segítõkészsége, becsületessége, és az eddig nyújtott közösségi munkája alapján szavaztunk bizalmat neki, és bízunk benne hogy maradéktalanul helyt fog állni a jövõben, mint vezetõségi tag is.
Gartulálok, sok sikert , és jó munkát kívánok neki az AT nevében is!
Köszönöm a figyelmet, további sikeres versenyzést mindenkinek!
"Ez a bajnokság nem az egymás elleni versenyzésrõl, vagy a jó taktikáról, a gumik óvásáról, vagy üzemanyag spórolásáról szól. Itt két ellenfél létezik: az óra és a Zöld Pokol."
Már régóta terveztem a méltán híres I. Sprint Liga folytatását, de különbözõ okok miatt mindig elmaradt a megvalósítás. Pár héttel ezelõtt már komoly lépéseket tettem az ügy érdekében, mégis tolódott kicsit a dolog. Aztán nem sokkal késõbb a Zengõ Motorsport bejelentette márkaváltását, és ez megadta a végsõ lökést az ügy befejezéséhez.
Sokan rajongói vagyunk a magyar csapatnak, ráadásul Plett személyében egy kiváló szimulátoros festõt is ismerünk, így nem volt kérdés, hogy az eredeti terveket félretolva, egy Honda Civic, Zengõ Motorsportos festéssel kerül be a II. Sprint Ligába. A hagyományokhoz hûek maradunk, és változatlanul a hírhedt Nordschleifét kell meghódítaniuk a bátor pilótáknak.
"A bajnokság indításától számítva 1 hónap áll rendelkezésre, hogy megfussátok a lehetõ legjobb tesztidõt a szerveren. A bajnokság dobogósai a teszttáblázat elsõ három helyezett pilótája lesz."
Az autó a BTCC 2011-es modból került kiválasztásra, a festés pedig, ahogy már korábban is említettem, Plett munkája.
A bajnokság oldala
ITT érhetõ el.
Az erõ legyen veletek!
Wawaws tippje!
"Van egy mód arra, hogy megspóroljuk a felvezetõt a Nordschleife-n, ami valljuk be nagy segítség. A pályára való kimenetel nem a boxból, hanem egy pálya menti pihenõbõl történik ugyebár. Van három sáv ahol el lehet hagyni, ha a jobb szélsõt vesszük célba (tábla is mutatja Start Timed Lap Here felirattal) akkor már a felvezetõt is számolja mikor pár száz méterrel késõbb elhagytuk a "rajt/célvonalat". A másik két sáv használata esetén marad a felvezetõ, majd mért kört sorrend."
A szesz és a sebesség hatalmas istene gyújtson világosságot elborult torz agyunkban, az alkohol és a benzingõz fényeskedjék tévútra futott alantas életünk csillagösvényén, ugyanakkor lélekemelõ, kalória túltengésben gazdag szilveszteri sóhajtást és elképesztõen mázlista Boldog Új Évet kíván minden elvetemült Hopto Tagnak az
a Hopto vérkeringésébõl való - remélhetõleg csak ideiglenes - visszavonulásának egyik oka, hogy sok évi munkásságának és kitartó fanatizmusának is köszönhetõen, meglehetõsen közeli kapcsolatba került a Zengõ Motorsport néhány mindenki által ismert és elismert tagjával, és ezzel együtt olyan lehetõségek nyíltak meg elõtte amiért minden dicséretet és elismerést megérdemel, és egy szép karrier kezdetét is jelentheti egyben.
E tevékenységének egyik gyümölcse, egy a napokban általa készített autófestés, amelyrõl készült kép ezekben az órákban és napokban éppen nagy szenzációt keltve járja be a világhálót, és bizony a WTCC paddokjában is igen hamar tudomást szereztek róla....
Az errõl szóló cikk és videó megtekinthetõ
ITT és
ITT
Azt hiszem Peti, az Admin Team és a teljes Hopto tagság nevében gratulálhatok neked, és kívánjuk, hogy számításodat megtalálva, sok szép sikerrõl olvashassunk Veled kapcsolatban a jövõben is!
Múlt hét vasárnap egy újabb bajnokságunk is lezárult. Befejezõdött a T1 DTM 1994 sorozata, mely ismét igen izgalmas és kiélezett küzdelmeket hozott szimulátoros kis közösségünk mindennapjaiba. A bajnokság végén végül a
következõ pilóták osztoztak a dobogó 3 fokán:
Minden tekintetben megérdemelten gyûjtötte be a T1 kupát, hiszen 26 versenybõl 8 futam
gyõzelemmel és ezzel együtt 20 dobogóval büszkélkedhet e sorozatban.
Izgalmas végjátékot produkált az élet újra a dobogó alsó két fokáért. Az utolsó versenynap
két futamán, ezúttal Gabesz és jómagam fõszereplésével, de ismét rendkívül kemény és kellõ
agressziót sem nélkülözõ csatákat megvívva billent végül a javamra a mérleg.
9 pole pozició, 10 dobogó, 6 gyõzelem... E statisztika hûen igazolja, hogy nem érdemtelenül
szerezte meg Gabesz immáron második bajnoki érmét is, amely ezúttal a bronzot jelentette számára.
Gratulálunk!
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A jó pár hónapos nyári uborka szezont letudva, lassan újra beindul a nagyüzem ligánkban.
Rövidesen indul a Golden bajnokság, és a WTCC sem várat már sokáig magára. Addig is
azonban íme itt az újabb lehetõség a megmérettetésre, egy olyan moddal mely méltán
népszerû a szimulátoros világban. Hibátlanul megírt fizika, kiváló grafika, és rendkívül magas
szintû vezetési élményt nyújtó szimuláció....
És hogy melyik ez a mod? Nos az F1-S-R Modding csapat World Series by Renault V_0.81-es modja, mely a 2010-es
WSR szezon 3,5l-es kategóriáját hivatott szimulálni. Ízelítõnek íme egy hotlaps kör szeretett hazai versenypályánkon
a Hungaroringen:
Ha sikerült felkelteni az érdeklõdéseteket, ne habozzatok! Irány az új bajnokság, az
OW1 WSR 3.5, ahol
minden Hopto tag indulhat, és ahol jelenleg az újoncaink is megszerezhetik szuperliszenszüket,
ezzel együtt a jogot, a Golden F1/WTCC ligákban való indulásra. Sok sikert, és
kitartást mindenkinek, amire szükség is lesz, hiszen valóban nem egyszerû ezeket a
gépcsodákat kordában és pályán tartani. Azonban aki ezzel a feladattal sikeresen
megbirkózik, annak méltán és nem érdemtelenül lesz helye a liszensz köteles
bajnokságainkban is. Hajrá mindenki, ma este a tesztfutammal kezdünk!
EDIT :
Az elmúlt 2 bajnokságot, a rájuk beérkezett jogos óvásokat, és a mai teszt futamot is kiértékelve és figyelembe véve, várhatóan szuperliszensz osztás 2 napon belül!
A közelmúltban, mint azt jó néhányan tudjátok, véget ért a Hopto F1 1994 Retro bajnokságának
versenysorozata is. Az 1994-es forma 1-es versenyautók megzabolázása nem kis feladatot jelentett pilótáinknak, aminek hatása sajnos
megmutatkozott a részvevõk számának futamról futamra csökkenõ tendenciájában. Ettõl és a nyári uborkaszezontól függetlenül, a kivételt képezõ
stabil kemény mag tagjai viszont meglehetõsen kemény és izgalmas csatákat produkáltak az eredeti korhû és a legkisebb hibát is keményen büntetõ
pályákon. Kitartásukért és teljesítményükért külön köszönet és gratuláció mindegyiküknek. És akkor lássuk a végsõ sorrendet.
A mezõny és a liga egyik legidõsebb, ezáltal nem épp a legjobb szimulátoros adottságokkal rendelkezõ tagjaként mondhatom, a 4 évnyi szimulátoros tapasztalat gyûjtés, az éjszakákon át tartó setup guide-k bújása, az évek alatt megtett több ezer tesztkör és a konok kitartás végül meghozta gyümölcsét....16 futamból 11 dobogós helyezés, melynek mindegyikéért igen kemény csatákat kellett megvívni a nem kicsit tehetséges és igen gyors fiatalsággal. Köszönöm az ellenfeleimnek a csatákat és minden elismerésem az övék, gratulálok mindegyiküknek!
Az utolsó futam elött még nyitott kérdés volt a dobogó két alsó fokának sorsa. A szezonzáró futamon Adelaide-ben, az alaposabb felkészülésének is köszönhetõen végül Gabesz bizonyult jobbnak, és a 2. helyen befutva bebiztosította az összetettben is a virtuális ezüst érmet magának.
A véghajrában végül alul maradt Norbi-G került így a dobogó 3. fokára, ami igen szép eredmény, fõleg azt figyelembe véve, hogy a bajnokság 16 futamából csak 10 versenyen tudott részt venni, és ebbõl bizony 7szer állt a dobogón!
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálok a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében, sok sikert és további
sok-sok izgalmas futamot kívánunk mindenkinek a Hopto rövidesen induló újabb bajnokságaiban!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]