a Hopto vérkeringésébõl való - remélhetõleg csak ideiglenes - visszavonulásának egyik oka, hogy sok évi munkásságának és kitartó fanatizmusának is köszönhetõen, meglehetõsen közeli kapcsolatba került a Zengõ Motorsport néhány mindenki által ismert és elismert tagjával, és ezzel együtt olyan lehetõségek nyíltak meg elõtte amiért minden dicséretet és elismerést megérdemel, és egy szép karrier kezdetét is jelentheti egyben.
E tevékenységének egyik gyümölcse, egy a napokban általa készített autófestés, amelyrõl készült kép ezekben az órákban és napokban éppen nagy szenzációt keltve járja be a világhálót, és bizony a WTCC paddokjában is igen hamar tudomást szereztek róla....
Az errõl szóló cikk és videó megtekinthetõ
ITT és
ITT
Azt hiszem Peti, az Admin Team és a teljes Hopto tagság nevében gratulálhatok neked, és kívánjuk, hogy számításodat megtalálva, sok szép sikerrõl olvashassunk Veled kapcsolatban a jövõben is!
Múlt hét vasárnap egy újabb bajnokságunk is lezárult. Befejezõdött a T1 DTM 1994 sorozata, mely ismét igen izgalmas és kiélezett küzdelmeket hozott szimulátoros kis közösségünk mindennapjaiba. A bajnokság végén végül a
következõ pilóták osztoztak a dobogó 3 fokán:
Minden tekintetben megérdemelten gyûjtötte be a T1 kupát, hiszen 26 versenybõl 8 futam
gyõzelemmel és ezzel együtt 20 dobogóval büszkélkedhet e sorozatban.
Izgalmas végjátékot produkált az élet újra a dobogó alsó két fokáért. Az utolsó versenynap
két futamán, ezúttal Gabesz és jómagam fõszereplésével, de ismét rendkívül kemény és kellõ
agressziót sem nélkülözõ csatákat megvívva billent végül a javamra a mérleg.
9 pole pozició, 10 dobogó, 6 gyõzelem... E statisztika hûen igazolja, hogy nem érdemtelenül
szerezte meg Gabesz immáron második bajnoki érmét is, amely ezúttal a bronzot jelentette számára.
Gratulálunk!
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A jó pár hónapos nyári uborka szezont letudva, lassan újra beindul a nagyüzem ligánkban.
Rövidesen indul a Golden bajnokság, és a WTCC sem várat már sokáig magára. Addig is
azonban íme itt az újabb lehetõség a megmérettetésre, egy olyan moddal mely méltán
népszerû a szimulátoros világban. Hibátlanul megírt fizika, kiváló grafika, és rendkívül magas
szintû vezetési élményt nyújtó szimuláció....
És hogy melyik ez a mod? Nos az F1-S-R Modding csapat World Series by Renault V_0.81-es modja, mely a 2010-es
WSR szezon 3,5l-es kategóriáját hivatott szimulálni. Ízelítõnek íme egy hotlaps kör szeretett hazai versenypályánkon
a Hungaroringen:
Ha sikerült felkelteni az érdeklõdéseteket, ne habozzatok! Irány az új bajnokság, az
OW1 WSR 3.5, ahol
minden Hopto tag indulhat, és ahol jelenleg az újoncaink is megszerezhetik szuperliszenszüket,
ezzel együtt a jogot, a Golden F1/WTCC ligákban való indulásra. Sok sikert, és
kitartást mindenkinek, amire szükség is lesz, hiszen valóban nem egyszerû ezeket a
gépcsodákat kordában és pályán tartani. Azonban aki ezzel a feladattal sikeresen
megbirkózik, annak méltán és nem érdemtelenül lesz helye a liszensz köteles
bajnokságainkban is. Hajrá mindenki, ma este a tesztfutammal kezdünk!
EDIT :
Az elmúlt 2 bajnokságot, a rájuk beérkezett jogos óvásokat, és a mai teszt futamot is kiértékelve és figyelembe véve, várhatóan szuperliszensz osztás 2 napon belül!
A közelmúltban, mint azt jó néhányan tudjátok, véget ért a Hopto F1 1994 Retro bajnokságának
versenysorozata is. Az 1994-es forma 1-es versenyautók megzabolázása nem kis feladatot jelentett pilótáinknak, aminek hatása sajnos
megmutatkozott a részvevõk számának futamról futamra csökkenõ tendenciájában. Ettõl és a nyári uborkaszezontól függetlenül, a kivételt képezõ
stabil kemény mag tagjai viszont meglehetõsen kemény és izgalmas csatákat produkáltak az eredeti korhû és a legkisebb hibát is keményen büntetõ
pályákon. Kitartásukért és teljesítményükért külön köszönet és gratuláció mindegyiküknek. És akkor lássuk a végsõ sorrendet.
A mezõny és a liga egyik legidõsebb, ezáltal nem épp a legjobb szimulátoros adottságokkal rendelkezõ tagjaként mondhatom, a 4 évnyi szimulátoros tapasztalat gyûjtés, az éjszakákon át tartó setup guide-k bújása, az évek alatt megtett több ezer tesztkör és a konok kitartás végül meghozta gyümölcsét....16 futamból 11 dobogós helyezés, melynek mindegyikéért igen kemény csatákat kellett megvívni a nem kicsit tehetséges és igen gyors fiatalsággal. Köszönöm az ellenfeleimnek a csatákat és minden elismerésem az övék, gratulálok mindegyiküknek!
Az utolsó futam elött még nyitott kérdés volt a dobogó két alsó fokának sorsa. A szezonzáró futamon Adelaide-ben, az alaposabb felkészülésének is köszönhetõen végül Gabesz bizonyult jobbnak, és a 2. helyen befutva bebiztosította az összetettben is a virtuális ezüst érmet magának.
A véghajrában végül alul maradt Norbi-G került így a dobogó 3. fokára, ami igen szép eredmény, fõleg azt figyelembe véve, hogy a bajnokság 16 futamából csak 10 versenyen tudott részt venni, és ebbõl bizony 7szer állt a dobogón!
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálok a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében, sok sikert és további
sok-sok izgalmas futamot kívánunk mindenkinek a Hopto rövidesen induló újabb bajnokságaiban!
Tegnap hivatalosan is lezárult a HOPTO Liga történetében az elsõ Race07-es bajnokságok. Íme az eredmények:
A WTCC 2007-es moddal futott bajnokság gyõztese Aidonia lett 8 dobogóval és 159 ponttal!
A második helyezést Acer érte el 153 ponttal és 7 dobogóval!
A harmadik helyezést pedig Gote érte el 122 ponttal és 6 dobogóval!
A Truck Series moddal futott kamionos bajnokság gyõztese Fekete0012 lett, aki magabiztosan nyert a 7 dobogójával és 126 pontot szerzett!
A második helyezést Edem94 érte el 98 ponttal és 5 dobogóval!
A harmadik helyezést pedig Smark érte el 95 ponttal és 2 dobogóval!
Gratulálok minden résztvevõnek az ADMIN TEAM nevében!
Az eredményekért katt ide: LIGAOLDAL
Köszönöm CiBának-Pikának-Vatának a belém vetett bizalmukat és hogy itt lehetettem 5 éven át a HOPTO Ligában. Köszönöm mindenkinek aki miatt kellemes emlékek fûznek ide a HOPTO-hoz és kibírtátok a néha túl "gyerekesnek, gonosznak" tûnõ viselkedésemet. Nagyon sok mindent megtanultam a ligában amiknek sok hasznát veszem már most, és fogom venni az életben, hiszen itt nõttem fel és nagyon sok embert megismerhettem.
További jó adminkodást és legfõbb képen türelmet kívánok Balának-Thomasnak-The7upnak és vigyétek tovább a HOPTO-n futó bajnokságokat olyan lelkesedéssel, mint ahogy én tettem.
Augusztus 23-án az admin team gyûlést tartott melyen a következõ döntést hozta:
Mivel az adminok szabadideje véges, kis vérfrissítésre volt szükség az admin teamben. Carlosrol mostanában meglehetõsen inaktív, így új admin után kellett néznünk. Helyét The7up veszi át, akinek az õszi wtcc liga lebonyolítása lesz a feladata.
Ezúton fejezzük ki hálás köszönetünket Carlosrolnak a ligáért tett sok-sok mindenért, videókért, képekért, ligák lebonyolításáért, és kívánunk sok sikert The7up-nak a Hopto-n belüli munkájához valamint köszönjük, hogy elvállalta az adminkodást.
UP.
Több mint 5 év után Plett úgy döntött, hogy itt hagyja a ligát a Race07-es bajnokságok befejeztével.
Még Júliusban a V8 Superstars sorozat ellátogatott a Hungaroringre és véletlenek folytán kialakult egy mini ligatalálkozó is, amirõl készült egy csoportkép. Picit megkésve bár, de elõkerült:
Mint ahogy azt már a szavazás állásából sejteni lehetett, elindul egy 8 futamból álló Race07-es kamion bajnokság! A bajnokság a WTCC 2007-es bajnokság mellett fog futni, váltott heteken. Egyik héten a Truck Series mod lesz elérhetõ a Race07 szerveren, a másik héten pedig a WTCC 2007.
Kamionok lévén nem egyszerû kordában tartani õket, ezért igen izgalmas és érdekes futamok várhatóak! A liga oldalt és a további információkat megtaláljátok az aktuális ligák panelen, jó szórakozást!
A bajnokságot CARLOSROL nyerte, aki nem meglepõ módon, eddig elért eredményeihez híven, magasan uralta a bajnokságot, és 195 pontjával majdnem kétszer annyi egységgel zárt, mint a dobogó 2. helyezettje.
A második helyen JUAN végzett, aki egy hosszú kihagyás után tért vissza a Hopto vérkeringésébe. Elért eredménye hûen igazolja, hogy hírnevéhez méltóan, nem sokat teketóriázva ismét hamar felvette a ritmust, és nem véletlenül soroljuk Õt a liga leggyorsabbjai közé.
A harmadik helyet pedig jómagamnak(THOMAS50) sikerült megszereznem, ami be kell vallanom, korántsem volt egyszerû és könnyû feladat, az igen erõs szuperliszenszeseket felvonultató mezõny, illetve a bajnokságban induló sok tehetséges, és rendkívül gyors versenyzõ között.
Az Admin Team nevében gratulálok az elért eredményekhez, a bajnokságban résztvevõ minden pilótának! Igéretünkhöz híven, a szezonzárót követõen liszenszosztásról is döntés született. Az adminokkal és a BT tagjaivel egyeztetve, illetve a liszenszes pilóták véleményét is figyelembe véve, a következõ versenyzõk részesülnek szuperliszenszben: RIGALENDO, BALOG IMRE, SIMIFELTHAM, illetve ideiglenes szuperliszenszet kap JARNO TRULLI, azzal a kitétellel, hogy fokozott figyelemmel kísérve versenyzését, az elsõ problémás esetben az AT azt azonnali hatállyal vissza is vonja. Gratulálunk mindannyitoknak, sok sikert, eredményes és leginkább fair versenyeket kívánunk a továbbiakban is. És akkor a folytatás.
Mint megszokhattátok már, a szezonzáró hír, mint általában, most is új bajnokság kezdetét is jelenti egyben! Az új szezonban azonban a nyílt kasznis autókról áttérünk egy kicsit a túra autók világába. Remélhetõleg sokak örömére az OW1-et jó néhány hétre felváltja a T1, amely a DTM-1995-ös moddal, válogatott pályákon, az OW1-el azonos feltétel rendszerrel, versenytávval, és azzal megegyezõ idõpontban, tehát vasárnap esténként veszi kezdetét, a jövõ héten vasárnap, a szokásos idõben megrendezett teszt futammal.
A versenykörülményekrõl bõvebben olvashattok a LIGA OLDALON A bajnokságot ezúttal Carlosrol igazgatja és felügyeli, kérdéseitekkel, problémáitokkal keressétek bátran TS-en, pü-ben vagy a bajnokság fórumában.
Induljon tehát az új bajnokság, amely remélhetõleg legalább ugyanannyi tapasztalatot, izgalmat, illetve liszensz szerzést fog eredményezni, mint a korábbi sorozatok, és amelyet úgy hívnak mától, hogy T1 DTM 1995 LIszensz Liga !
"A Forma 1 történetének egyik legfeketébb hétvégéje. Péntek: a szabadedzés során Barrichello Jordanje vágódott nagy sebességgel a korlátnak, az eredmény csodával határos módon csak egy orrtörés. Szombat: Roland Ratzenberger Simtekjének jobb elsõ szárnya szállt el a Villeneuve-kanyarban, és az autó irányíthatatlanul rohant 300 km/h-s sebességgel a korlátnak. Ratzenberger olyan súlyos fejsérüléseket szerzett, hogy jóformán a helyszínen meghalt. Senna, aki a pályabiztonsági kocsival a baleset helyszínére ment, teljesen feldúlt állapotban állítólag azonnali visszavonulását fontolgatta, barátnõjének rossz érzéseirõl telefonált. Ám este pizsamában még bekopogott Frank Williams szobájába, és megnyugtatta, minden rendben.
Vasárnap start: Lehto Benettonja nem indult el, Lamy hátulról telibe trafálja, roncsok, alkatrészek mindenütt. A versenyigazgatóság mégsem a piros zászló, csupán a biztonsági autó pályára küldése mellett döntött. Öt kört tett meg így a mezõny, Sennával az élen. Aztán szabad az út. A 6. körben a 2-es számú Williams nem vette be a Tamburello-kanyart, hanem egyenesen rohant tovább a betonfalnak. Mint utóbb kiderült, a jobb elsõ felfüggesztés egyik tartórúdja áthatol Senna sisakján, és voltaképp egy szúrással végez vele.
A háromszoros világbajnokot 18 óra 40 perckor nyilvánították holtnak a bolognai Maggiore Kórházban.
Az újraindított futamot megint Schumacher nyerte Larini és Häkkinen elõtt, azonban ez szinte már senkit sem érdekelt"
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]