újabb patchet készítettünk el az aktuális F1 bajnokságunkhoz, mivel további módosításokat láttunk jónak a jobb szimuláció és játékélmény érdekében. Az elõzõ és mostani patchben is a felfüggesztést finomhangoltuk, pontosabban a rugóutat határoló gumik (bump stops) relatív pozícióját az autó hasmagasságához képest. A patchet, amely magában foglalja már az RFM patchet is, megtaláljátok a liga letöltései közt. Hogy miért volt szükség újabb változásokra, a hírt megnyitva megtudhatjátok.
Némi információ a bajnokságról.
A versenyeket KERS és DRS nélkül fogjuk megrendezni.
A szerverre csak az adott gumikeverékkel tudtok felmenni,
amit megtaláltok a "versenyek fülön" minden pályához ki van írva a keverék típusa.
Továbbá a fejlesztésekben található "Aerodynamic Package, Standard Downforce fogjuk használni az egész bajnokságban. Csak ezzel a fejlesztéssel enged fel a szerver.
A gumiknál a "NEW" gumival szintén nem enged fel a szerver.
Ha van valami kérdés nyugodtan írhattok a fórumba.
Üdv: Admin Team
Üdv versenyzõk! Ma este véget ért a Scirocco sorozatunk is, mely jó néhány hétvégén keresztül nyújtott számunkra izgalmas csatákat és a fix setupnak köszönhetõen kiélezett versenyeket. A 10 futamból álló bajnokság végén a következõ versenyzõk osztoztak a dobogós helyezéseken
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
És akkor a folytatásban, a már beharangozott SILVER F1.
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés, mint mindig is, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Üdv versenyzõk! Mint tudjátok, a közelmúltban lezajlott az ADAC GT záró versenynapja, s ezzel véget ért ez a bajnokságunk is. De csüggedésre semmi ok, hiszen a Hopto-n nem hagyjuk magukra a túra autó szerelmeseit, ezért máris indítjuk a következõ bajnokságot a szakágban. Elõbb azonban nézzük hogyan is alakult az ADAC GT sorozat végelszámolása:
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
És akkor a folytatás. Ezúttal a nemrégiben a diesel botrányáról elhíresült nagy német autógyártó konszern, a VW egyik legendás versenygépét fogjuk virtuális munkára. A mod kiváltképp élvezetes és jól vezethetõ, épp ezért ezúttal némileg hosszabb versenytávval és fix setuppal próbálunk benneteket a monitor elé csábítani. Reméljük, fáradozásaink eredményeképpen legalább az elõzõhöz hasonló látogatottságú és hasonlóan jó kis bajnokságot sikerül lebonyolítanunk az elkövetkezendõ hetekben is. Hajrá HOPTO, és mindenki
VW SCIROCCO-ra fel!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Mint tudjátok sajnos a Z4 mód sokaknál hibásan töltõdött le, és megoldást nem találtunk a problémára ezért idõ elõtt le kellett cserélni a módot . A választás egy GT módra esett .
A bajnokság versenynapjait továbbra is Vasárnapi napon rendezzük meg. Reméljük sikerül jó kis bajnokságot és izgalmas, megfelelõ létszámú versenyeket összehoznunk.
Egyszóval, aki él és mozog a ligában, minden hoptosnak:
ADAC GT-re fel!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ és nevezés, mint mindig, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Mint észre vehettétek, idõ elõtt le kellett zárjuk az F1 1976 bajnokságunkat is. Az ok sajnos ugyanaz mint a Radical esetében, úgyhogy szomorkodás helyett lépjünk is inkább tovább, de elõbb nézzük, hogyan alakult a tabella végelszámolása:
Az F1 1976 bajnokságban a következõ versenyzõk osztoztak a dobogó fokain:
Elsõ helyen DomonkosSandor végzett 175 pontot gyûjtve, a második helyet zsolt25 szerezte meg 139 ponttal, míg a harmadik helyet Edem94 szerezte meg, összesen 125 egységet begyûjtve a végére.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
A folytatásban meg próbálkozunk egy lényegesen könnyebben zabolázható OW moddal versenyzésre csábítani benneteket, így most egy .Formula 3-as módot kínálunk Nektek terítékre. A bajnokságban az ITCC-hez hasonlóan szintén lehetõség lesz akár egyéni festéssel és csapatnévvel is versenyezni. A rajtszám, csapatnév, és az autó típusa mellett, a kész skinek leadásának határideje 2015.06.10. melyet erre a címre küldjétek el: f.zsolt23@gmail.com. A módot a jól vezethetõ autók mellett a kevés setupolási igény jellemzi. A bajnokság versenynapjait továbbra is vasárnap rendezzük meg, az elõzõ OW bajnoksághoz képest némileg módosított versenytávval. Reméljük sikerül jó kis bajnokságot és izgalmas, megfelelõ létszámú versenyeket összehoznunk.
Egyszóval, aki él és mozog a ligában, minden hoptosnak: KORMÁNYRA FEL!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ és nevezés, mint mindig, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Mint tudjátok sajnos idõ elõtt le kellett zárjuk a Radical Sr8 bajnokságunkat. Az okokat mindannyian tudjátok, úgyhogy inkább nézzük is, hogyan alakult a tabella végelszámolása:
A Radical Sr8 bajnokságban a következõ versenyzõk osztoztak a dobogó fokain:
Elsõ helyen DomonkosSandor végzett 255 pontot gyûjtve, a második helyet Nagygeri szerezte meg 200 ponttal, míg a harmadik helyért Albano Tam küzdött meg, összesen 195 egységet begyûjtve a végére.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
No és akkor most az induló bajnokságról is néhány szót. ITCC 2014 móddal fogunk menni ami V8-as motorral szerelt autókat takar. Lesz lehetõség egyéni festéssel és csapatnévvel versenyezni is, a rajtszám, csapatnév, és autó típusa mellett a kész skinek leadásának határideje 2015.05.28. melyet erre a címre küldjétek el: fekete0012@gmail.com. A módot jól vezethetõ autók jellemzik. A bajnokság versenynapjait továbbra is szombati napon rendezzük meg. Reméljük sikerül jó kis bajnokságot és izgalmas, megfelelõ létszámú versenyeket összehoznunk.
Egyszóval, aki él és mozog a ligában, minden hoptosnak:
ITCC 2014-re fel!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ és nevezés, mint mindig, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]