Hát elérkezett az idõ, holnap este hivatalos eseményen is felbõgnek a 94-es versenygépek motorjai. A verseny után bajnoki pontok nem kerülnek kiosztásra, a legfõbb cél a mod esetleges hibáinak idõben való kijavítása.
A teszttáblázat elsõ 26 pilótája indulhat a futamon, a távolmaradásokat idõben jelezzétek a bajnokság fórumában. A boxutcai bonyodalmak elkerülése érdekében, kérlek titeket, hogy ne 15 Ferrari és 11 Benetton legyen a szerveren.
Mindenkinek további jó felkészülést, és élménydús versenyt kívánok.
Miután lezárultak csúcskategóriás bajnokságaink, az elmúlt idõszakban kicsit lazábbra vehettétek a figurát, kaptatok egy kis pihenõt. Még nem tudjátok, de szükségetek volt rá, hisz nem mindennapi élmény lesz a közel 800 lóerõs versenyparipákat kordában tartani a korhû retro pályákon.
Akár a GP '79-es liga folytatásának is tekinthetjük a most induló új sorozatot, fogadjátok sok szeretettel a RS F1 1994-es bajnokságot.
A mod nem egyezik meg a készítõk által publikált verzióval, a minél kevesebb adatmennyiség érdekében, csak az Angol nagydíjon szereplõ pilóták és csapatok találhatóak meg a kiegészítõben.
Elsõ nekifutásra csak szuperliszensszel rendelkezõ versenyzõk nevezhetnek a bajnokságba, ha a késõbbiekben érdektelenségbe fulladna a dolog, megnyitjuk mindenkinek a ligát. Autóválasztás a mexikói tesztfutam után lesz, késõbb megnevezett menetrend szerint.
Jó tesztelést mindenkinek, esetleges mod és pályahiba esetén azonnal keressétek az adminokat, hogy minél elõbb orvosolhassuk a problémákat.
Sziasztok! Rátkai János vagyok, páran már nagyon jól ismertek. Hol rossz, hol pedig jó szemmel néztek rám. 2010-ben kezdtem el gokartozni Magyarország Amatõr szakágában a szimulátoros pályafutásom után. Az elsõ évemben a Budapest Gokart Bajnokságban indultam ahol az év legtehetségesebb újonca és a Bajnoki 2. helyet szereztem meg. 2011 után idén, 2012-ben visszatértem ebbe a Bajnokságba és a szervezõkkel komoly újításokba kezdtünk bele. Az amatõr versenyek súly kategóriák alapján vannak elosztva 1-tõl 4-ig. Ebben az évben a kezdõ versenyzõkre is gondoltunk, akik eddig nem versenyszerûen gokartoztak, vagy még nem ültek gokartba, de szeretnének versenyfeltételek mellett indulni. Ez a két kategória a BPG Easy 1 és 2. Az egyes kategória alsó súlyhatára a 70 Kg, míg a felsõ súlyhatára a 90 Kg. Úgy gondoltuk, hogy ez a kategória így szép és jó, de gondoltunk a súlyosabb versenyzõkre is így megalapult a kettes kategória ahol a 90 Kg feletti nevezõk indulhatnak. Én személy szerint nem hittem abba, hogy a szimulátor után bármibe is belekezdhetek és viszem valamire. Miután rátaláltam erre az amatõr bajnokságra elhittem, hogy van tovább út. Ha kedvet kaptatok belekezdeni, vagy csak kiszeretnétek, magatokat próbálni 1-1 futamra akkor ne habozzatok!
Bõvebb információ a: www.gokartverseny.hu
Vagy keresettek meg a Facebookon és írjatok ha nem kerek valami az oldalon!
Múlt héten véget ért a Hopto történelem 4., 2011/2012-es Golden szezonja. Statisztikákat nem elemzünk, a legfontosabb adatokért kattintsatok a képre ill. tekintstek meg a ligaoldalon!
Gratulálok minden résztvevõknek, az egyéni tabella sorrendje megegyezik a következõ Golden liga autóválasztási sorrendjével.
Kellemes rehabilitációt kívánok az õsszel kezdõdõ következõ bajnokságig!
Bajnok lesz...
-ha 1. és ellenfele legfeljebb 3.
-ha 2. és ellenfele legfeljebb 6.
-ha 3. és ellenfele legfeljebb 8.
-ha 4. és ellenfele legfeljebb 9.
-ha 5. és ellenfele nem szerez pontot
Bajnok lesz...
-ha Norbi elõtt végez
-ha 3.;4.;5., ellenfele legfeljebb 2.
-ha 6.;7. és ellenfele legfeljebb 3.
-ha 8. és ellenfele legfeljebb 4.
-ha 9.;10., ellenfele legfeljebb 5.
Aki esetleg szezon közben abbhagyta a bajnokságot, és úgy érzi elindulna a szezonzárón, itt az utolsó lehetõség. Holnap este 18.00-ig lehet szintidõt futni. A szezon végi elszámolás jelentõsen befolyásolhatja a következõ évi autóválasztás sorrendjét!
Jó felkészülést, izgalmas és fair csatát mindenkinek!
A Nagydíjat élõben követhetitek 20 órától az SSTV 2.-es csatornáján Madhat és Mumus kommentálásával!
Magyarország legnagyobb autós és versenyjáték adatbázisa megnyílt és partnerséget kötött a HOPTO-val, amelynek köszönhetõen ott is megjelennek híreink, infóink!
A RACINGZONE MAGYARORSZÁG egy olyan közösségi oldal, ami több mint 230 játékról gyûjt információkat a leírásoktól, tesztektõl kezdve az autólistákon át egészen a gépigényekig, érdekességekig. Szimulátor, árkád és klasszikus kategóriában a 80-as évektõl napjainkig számos játékokról olvashattok, ezen kívül konzolhírekrõl, motorsportról és autós filmekrõl is találtok cikkeket. A RACINGZONE egy közösségi oldal, amely lehetõvé teszi, hogy blogolj, hozzászólj, lájkolj, fórumozz, mindezt egy professzionális portálmotor alatt. Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy naprakész információkkal lássunk el. A valós idejû állapotfrissítéseknek és értesítés rendszerünknek köszönhetõen mindvégig képben lehettek arról, ami az oldalon folyik.
-----------
Sajnos a szerverfarmon a szerver alól eltûnt az internet. A probléma megoldásán dolgozunk. A 4 napos hétévge miatt a várható üzembeállási nap szerda lesz.
A megértéseteket Köszönöm.
/vata
%%%%%
Update:
Sikerült internetet varázsolni a gép alá - elméletileg minden mûködik. Köszönet Czo nak és az ezit.hu-nak a kölcsönbe kapott Ip címért.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]