Sokan nem tudják de a háttérben komoly munkák zajlottak a boszorkánykonyhában ahhoz hogy ma be tudjak jelenteni egy hírt melyre titokban 2008 óta vágyok.
Sikerült beszereznünk egy HP PROLIANT G5 2 Unit os szervert amit a Dataplex ben helyeztünk el.
A drágaságunk paraméterei:
8 x 2,66 GHz CPU
32 GB RAM
4 x 512 GB SSD
3 x 1 TB 7200 rpm SATA
1 x 300 GB 1500 rpm SAS
1 Gbit/s Uplink
1 Gbit/s Downlink
A hypervisor-ért a XEN lesz a felelõs és így a Fantom mellett még 4-5 Linux is helyet kapott.
Én hiszek a közösség erejében és ezért nem akarom elrontani ezt a pillanatot azzal, hogy összeszámoljam mekkora energia és pénzösszeg van emögött amit jelenleg CZO , Pikador és jómagam állunk.
A szolgáltatások átmigrálását erre a hónapra terveztük
Üdv Versenyzõk!
Sokan vártátok már, de végül minden akadály elhárult, és végre elindíthatjuk az elsõ éles Hopto RF2 versenysorozatot.
Reményeink szerint ezzel a bajnoksággal egy új idõszak veszi kezdetét a Ligában. Az eddig használt jó öreg RF1 éveken át nyújtott biztos alapot bajnokságaink megrendezéséhez, és az idõk során -mind szerver mind a weblap tekintetében- komoly speciális Hopto technikai rendszer épült köré az adminok munkájának megkönnyítése érdekében. De az idõ nem áll meg, és bizony régóta esedékessé vált már nálunk is a megújulás. A platform választásnál a sok-sok egyéb szempont mellett lényeges volt, hogy az új szoftver mindenképpen integrálható legyen a már meglévõ háttér rendszerünkbe, hiszen abban évek munkája és rengeteg idõ került befektetésre. Az információ gyûjtés, a szóba jöhetõ új generációs szimulátor programok technikai buktatóinak megismerése, valamint egy hamvaiba dõlt AsettoCorzás próbálkozás után végül az RF2 mellett maradtunk. És mivel az elmúlt évek tapasztalata alapján, úgy tûnik hogy a túraautós bajnokságok túlnyomórészt nagyobb érdeklõdésnek örvendtek nem csak a szimulátoros világban, hanem a mi Ligánkban is, ezért az RF2 elsõ éles Hopto bevetésére egy zárt kasznis géppel, konkrétan a Porsche911-el kerül sor..
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
újabb patchet készítettünk el az aktuális F1 bajnokságunkhoz, mivel további módosításokat láttunk jónak a jobb szimuláció és játékélmény érdekében. Az elõzõ és mostani patchben is a felfüggesztést finomhangoltuk, pontosabban a rugóutat határoló gumik (bump stops) relatív pozícióját az autó hasmagasságához képest. A patchet, amely magában foglalja már az RFM patchet is, megtaláljátok a liga letöltései közt. Hogy miért volt szükség újabb változásokra, a hírt megnyitva megtudhatjátok.
Némi információ a bajnokságról.
A versenyeket KERS és DRS nélkül fogjuk megrendezni.
A szerverre csak az adott gumikeverékkel tudtok felmenni,
amit megtaláltok a "versenyek fülön" minden pályához ki van írva a keverék típusa.
Továbbá a fejlesztésekben található "Aerodynamic Package, Standard Downforce fogjuk használni az egész bajnokságban. Csak ezzel a fejlesztéssel enged fel a szerver.
A gumiknál a "NEW" gumival szintén nem enged fel a szerver.
Ha van valami kérdés nyugodtan írhattok a fórumba.
Üdv: Admin Team
Fuji: normál szitu, pirosak sorban ki, elalvásukkor rajt
Bahrain: detto
Ausztrália: szintén
Malayzia: pirosak sorban ki, majd elalvásukkor zöld ki, erre a rajt
Kina: csak piros sor, elalvásukkor rajt, megjegyzendõ,a hátsó pozíciókban semmi nem látszik belõlesmiley
Spanyol: piros sor mellé zöld is kigyullad, a teljes lámpasor elalvásakor rajt
Monaco: itt is plusz zöld lámpasor a pirosak után, azonban rajt a zöld kigyulladásakor
Istanbul: vízszintes piros lámpasorok egymás alatt, azonban csak két sor gyullad ki, elalvásukkor rajt
Montreal: függõleges lámpa oszlopokból álló piros sorozat kialvásakor rajt( nagyon jól látható hátsó pozíciókból is)
Valencia: függõlegesen 4db lámpából álló, 4 piros és egy zöld lámpasor, rajt a 4 piros kialvásával egy idõben kigyúladó zöldre
Siloverstone: na ez egy elég érdekes rajtgép. Ugyanis a tartókonzolokon lévõ lámpák mellett,mintegy elõttük,látható egy "virtuális" lámpasor is,és a kettõ másképp jelez,sõt a célegyenesben oldalt található segédkonzolokon(és az elõttük lévõ virtuális) is másképp jeleznek. A lényeg, hogy a tartó oszlopokon lévõk helyett a virtuálist kell figyelni,az pedig a pirosak után a zöld kigyulladásával rajtoltat. Érdekesség hogy ugyanakkor a rajtrács mellett oldalt látható segéd lámpák viszont nem adnak zöldet,azok piros kialtatásával indítanak.Azaz két módszer is jelen van egy pályán
Az elmúlt 4 futamot vizsgálta meg a BT. A következõ megállapításokat tette:
Roskilde 1.
Rajt kisebb lökdösõdések, amelyek következményei a kipörgések, konkrét szabálytalanság nincs, versenybaleset. lacika - 1.40 veszélyesen jön vissza az ideális ívre, lassú tempóban, bevág Chronik elé, bevárás nem történt - 5 rajthely 5 dsr cila - 6.19 kiforgatja lacikát aki fennakad, aztán kiáll - 4 dsr + 4 rajtbünti hakym - 14.20 Ráhúzza makaira, aki kirepül a pályáról. + 10 mp + 4 rajthely + 5 dsr madhat - 19:40 madhat kék zászlónál nem áll félre hakym nekimegy és felkerül a falra + 5 rajtbüntetés + 4 dsr
Roskilde 2.
Madhat 1.09 kiforgatja FDanit bevárás nincs - idobuntetes 10 mp - 4 rajthely - 5 dsr Fernando2.02 boxból kihajtáskor nekimegy lacikának, aztán kiáll, veszélyes pályára visszatérés - 5 rajthely - 5 dsr Boogie 9.16 adamat kiforgatja nem várja be (elotte hosszan laggol) - idobuntentes 10 mp - 4 rajthely -5 dsr
Symmons Plains 1.
Fdani - 0:52 ráhúzza cilára, õ kipörög, baleset okozás, nincs bevárás - idobuntetes 10 mp - 4 rajthely - 6 dsr takato - 1.16 kiforgatja cilát, bevárás nincs - idobuntentes 5 mp - 2 rajthely - 5 dsr fernando - 1.46 veszélyesen jön vissza a pályára, baleset okozás, lacikát kiüti - idobuntetes 20 mp - 10 rajthely - 4 dsr lacika - 2.01 isat meglöki, aki elveszíti az uralmat az autó felett, ezért kipörög, bevárás nincs - idobuntetes 10 mp - 2 rajthely - 4dsr isa - 8.00 megforog, Danne belemegy, nincs visszaengedés - idobuntetes 10 mp - 4 rajthely - 4 dsr adama - 8.10 kiforgatja Fernandot, visszaengedi - 2 dsr
Symmons Plains 2.
akos - 0.59 veszélyes pályára visszatérés, kiüti systemet - 4 helyes rajtbüntetés - 5 dsr fernando - 21.14 megpördül, keresztbe áll, elindul elõre és adama nem tudja kikerülni fernando - 21.18 tovább forgolódik a pályán, adydast is kiüti, és be sem várja, cila belé megy, õ is kipördül, õt sem várja be
- boxrajt - 20 mp idõbüntetés - 5 dsr
Adydas megengedhetetlen hangnem használatáért utolsó figyelmeztetés, utána ligából való kizárás következik.
Rajtbüntetések összesítve a köv futamra:
Lacika 7 rajthely
Cila 4 rajthely
Hakym 4 rajthely
Madhat 9 rajthely
Fernando 2 futam boxrajt
Boogie 4 rajthely
FDani 4 rajthely
Takato 2 rajthely
Isa 4 rajthely
Akos 4 rajthely
A BT meghozta a döntését a Golden liga harmadik futamát követõen.
A döntés a következõ: Norbi94-Ben: versenybaleset. Geriii-Tusy:Geriii kilöki Tusyt, de bevárja a büntetés -5DSR és 5 helyes rajtbüntetés a következõ futamra. Napster -5DSR a futam utáni nyilatkozat elmulasztásáért.
A BT meghozta a döntését a Silver liga harmadik futamát követõen.
A döntés a következõ: Revolit: Rajt után Revolit nagy sebességkülönbséggel kilöki Balazsinho90-t és nekimegy Icemannek is. -4 DSR és figyelmeztetés. Bandi: Az 1. körben Bandi kiforgatja Alfonzt, bevárás megtörténik, büntetés nincs. Plett: A 2. körben az ívrõl lecsúszva neki csúszik Silentstormnak. Versenybalaset. Fix: A 2. körben nekimegy Massimonak és a parc ferme szabályt megszegve tankolt a futamon. A kilökés versenybalesetnek lett minõsítve ám a tankolás miatt eredménytörlés. Vroom: 3. körben neki megy Birdieenek. Figyelmeztetésben részesül. Iceman: Veszélyesen vezetett több versenyzõtársa ellen, kilökte Jimbim31-et, de bevárta.-5 DSR és felfüggesztett futam eltiltás. Birdiee: A 28. körben érintõsen elõzi Jimbim31-et, bevárás megtörténik, büntetés nincs.
A BT döntése ellen fellebbezni nem lehet!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]