Sokan nem tudják de a háttérben komoly munkák zajlottak a boszorkánykonyhában ahhoz hogy ma be tudjak jelenteni egy hírt melyre titokban 2008 óta vágyok.
Sikerült beszereznünk egy HP PROLIANT G5 2 Unit os szervert amit a Dataplex ben helyeztünk el.
A drágaságunk paraméterei:
8 x 2,66 GHz CPU
32 GB RAM
4 x 512 GB SSD
3 x 1 TB 7200 rpm SATA
1 x 300 GB 1500 rpm SAS
1 Gbit/s Uplink
1 Gbit/s Downlink
A hypervisor-ért a XEN lesz a felelõs és így a Fantom mellett még 4-5 Linux is helyet kapott.
Én hiszek a közösség erejében és ezért nem akarom elrontani ezt a pillanatot azzal, hogy összeszámoljam mekkora energia és pénzösszeg van emögött amit jelenleg CZO , Pikador és jómagam állunk.
A szolgáltatások átmigrálását erre a hónapra terveztük
Üdv Versenyzõk!
Sokan vártátok már, de végül minden akadály elhárult, és végre elindíthatjuk az elsõ éles Hopto RF2 versenysorozatot.
Reményeink szerint ezzel a bajnoksággal egy új idõszak veszi kezdetét a Ligában. Az eddig használt jó öreg RF1 éveken át nyújtott biztos alapot bajnokságaink megrendezéséhez, és az idõk során -mind szerver mind a weblap tekintetében- komoly speciális Hopto technikai rendszer épült köré az adminok munkájának megkönnyítése érdekében. De az idõ nem áll meg, és bizony régóta esedékessé vált már nálunk is a megújulás. A platform választásnál a sok-sok egyéb szempont mellett lényeges volt, hogy az új szoftver mindenképpen integrálható legyen a már meglévõ háttér rendszerünkbe, hiszen abban évek munkája és rengeteg idõ került befektetésre. Az információ gyûjtés, a szóba jöhetõ új generációs szimulátor programok technikai buktatóinak megismerése, valamint egy hamvaiba dõlt AsettoCorzás próbálkozás után végül az RF2 mellett maradtunk. És mivel az elmúlt évek tapasztalata alapján, úgy tûnik hogy a túraautós bajnokságok túlnyomórészt nagyobb érdeklõdésnek örvendtek nem csak a szimulátoros világban, hanem a mi Ligánkban is, ezért az RF2 elsõ éles Hopto bevetésére egy zárt kasznis géppel, konkrétan a Porsche911-el kerül sor..
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
újabb patchet készítettünk el az aktuális F1 bajnokságunkhoz, mivel további módosításokat láttunk jónak a jobb szimuláció és játékélmény érdekében. Az elõzõ és mostani patchben is a felfüggesztést finomhangoltuk, pontosabban a rugóutat határoló gumik (bump stops) relatív pozícióját az autó hasmagasságához képest. A patchet, amely magában foglalja már az RFM patchet is, megtaláljátok a liga letöltései közt. Hogy miért volt szükség újabb változásokra, a hírt megnyitva megtudhatjátok.
Némi információ a bajnokságról.
A versenyeket KERS és DRS nélkül fogjuk megrendezni.
A szerverre csak az adott gumikeverékkel tudtok felmenni,
amit megtaláltok a "versenyek fülön" minden pályához ki van írva a keverék típusa.
Továbbá a fejlesztésekben található "Aerodynamic Package, Standard Downforce fogjuk használni az egész bajnokságban. Csak ezzel a fejlesztéssel enged fel a szerver.
A gumiknál a "NEW" gumival szintén nem enged fel a szerver.
Ha van valami kérdés nyugodtan írhattok a fórumba.
Üdv: Admin Team
Kitaláltunk egy olyat, hogy aki miatt sárga lesz az -1 vagy -2 DSR pont levonás az eset súlyosságától függõen. (pl a újraindításnál okozott baleset akár lehetne -3 is) Ha lecsökken a felére a DSR pontja akkor ideiglenes liszenszre visszaminõsítve. Ha a köv versenyen úgy vezet, hogy nem érdemelne liszenszet akkor visszaminõsítve liszenszre jelentkezõ státuszba és nem indulhat. Ha jól vezet, akkor vissza kapja a liszenszét és versenyezhet tovább, amig DSR pontjai el nem fogynak.
Aki egy versenyen nem okoz sárgát az pl. +2DSR (vagy valamennyi, de természetesen a max 40-et nem lépheti túl)
Ha pedig jönne olyan óvás amibõl nem lett sárga, az szintén -1 vagy -2 DSR büntetés. ha sárga lett belõle akkor a fent említett szabály szerint -1 vagy -2 DSR, de nem adódik össze.
Szombattól (Rockingham) bevezetjük, és mindenki tiszta lappal indul. (40DSR)
Ettõl kevesebb sárgára és több odafigyelésre számítunk. ;)
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]