Mint tudjátok sajnos idõ elõtt le kellett zárjuk a Radical Sr8 bajnokságunkat. Az okokat mindannyian tudjátok, úgyhogy inkább nézzük is, hogyan alakult a tabella végelszámolása:
A Radical Sr8 bajnokságban a következõ versenyzõk osztoztak a dobogó fokain:
Elsõ helyen DomonkosSandor végzett 255 pontot gyûjtve, a második helyet Nagygeri szerezte meg 200 ponttal, míg a harmadik helyért Albano Tam küzdött meg, összesen 195 egységet begyûjtve a végére.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
No és akkor most az induló bajnokságról is néhány szót. ITCC 2014 móddal fogunk menni ami V8-as motorral szerelt autókat takar. Lesz lehetõség egyéni festéssel és csapatnévvel versenyezni is, a rajtszám, csapatnév, és autó típusa mellett a kész skinek leadásának határideje 2015.05.28. melyet erre a címre küldjétek el: fekete0012@gmail.com. A módot jól vezethetõ autók jellemzik. A bajnokság versenynapjait továbbra is szombati napon rendezzük meg. Reméljük sikerül jó kis bajnokságot és izgalmas, megfelelõ létszámú versenyeket összehoznunk.
Egyszóval, aki él és mozog a ligában, minden hoptosnak:
ITCC 2014-re fel!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ és nevezés, mint mindig, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Sikeresen kutakodva megtaláltuk azt a 2 bizonyos értéket ami sajnos nagyon el volt írva.
Az élettartam és az életerõ romlás közel egy értéken volt.
Tehát nem volt semmi különbség köztük ami más modok-nál nem így van.
Ezt ma orvosoltuk szerencsére.
Töltsétek le az újra az F1 1976 modot! Ez tartalmazza magát az rFactort is, tehát ne tegyétek se másik modra se rf telepítés elõtte nem szükséges. Csak ki kell csomagolni ezt egy új mappába és az exe-vel már futtatható is. Fontos: kicsomagolás után indítsátok el, és hozzátok létre újonnan a saját driver profilotokat a gameben! Semmiképpen ne másoljátok korábbi rFactorból az UserData-t !
Vasárnap tesztfutam, reményeink és minden jel szerint a fenti instrukciók betartása megoldja a kidobálós problémát. Sok sikert, jó felkészülést, hajrá!
Nuerburgringen kezdõdött és sok izgalmas helyszín és verseny után végül Valenciában ért véget a SEAT Leon Eurocup bajnokság.Izgalmas test test elleni csatákban volt részünk az egész bajnokság folyamán,kinek hol jobban hol rosszabbul jött ki egy két futam,de összességében egy nagyon izgalmas és csatákban gazdag bajnokságot tudtunk futni. A dobogóra végül a következõ pilótáknak sikerült felkapaszkodnia:
Az összes futamon való elindulás, a tíz dobogós helyezés amibõl kettõ gyõzelem,hat második,és kettõ harmadik hely hozta meg a végsõ elszámolásban az elsõ helyet Fodor Gábornak.
A stabil pontszerzésekkel és a három dobogós helyezéssel amibõl egyet sikerült aranyra váltani, meghozta Kardics Viktor számára az elsõ Hoptos bajnoki bronzérmet,amihez külön gratulálunk neki.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
Na és akkor most jöjjön a következõ bajnokság Radical SR8 ami nem kevesebb mint 13 versenyhétvégébõl áll, 12 csapat színeiben versenyezhetünk,egyaránt lesz csapat és egyéni bajnokság is.
Reméljük hogy a Seat Leon Eurocup szezonhoz hasonló jó kis bajnokságot tudunk futni újra, további Információ, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés szokás szerint a LIGA OLDAL -on.
Az elmúlt héten lezajlott a WSR 3,5 záró versenynapja, s ezzel véget ért ez a bajnokságunk is. Csüggedésre azonban semmi ok, már is indítjuk a következõ megmérettetést az OW szakágban. Elõbb azonban nézzük hogyan is alakult a WSR sorozat végelszámolása:
A harmadik helyet pedig fekete0012 szerezte meg, aki összesen 8 dobogós helyezést (4 arany 2 ezüst és 2 bronz) könyvelhetett el a szezon során.
A további eredményeket megtaláljátok a bajnokság oldalán,
ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
Na és most következzék az új bajnokság ami nem más mint egy F1 mód abból az idõbõl amikor még Niki Lauda és James Hunt csatázott egymással a bajnoki cím megszerzéséért! A 13 versenyhétvégét tartalmazó bajnokságunkat az egyéni mellé csapatbajnokság is színesíti majd. Üdvözlünk a száguldócirkuszban, induljon az idõutazás, irány az F11976 !!!
Reméljük hogy a WSR3.5 szezonhoz hasonló jó kis bajnokságot tudunk futni újra, további Információ, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés szokás szerint a LIGA OLDAL -on.
Két hét múlva kezdõdik a Forma 1 2015-as évada, ezért mi is elindítjuk a tippversenyt szokás szerint. Ezen a linken, lehet leadni a tippeket, az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik. Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont.
Így január dereka táján, bõven túl a karácsonyon és az elmúlt éven, bízunk abban, hogy (Mumus barátunkkal együtt) talán mindenkinek sikerült már valamelyest kihevernie az ünnepek és a szilveszter kemény megpróbáltatásait. Lassan eljött az ideje, hogy végre nekivágjunk az idei évnek, és most már keményen belecsapjunk a lecsóba. Valószínûleg nem árulok el nagy titkot azzal, ha elmondom, hogy számos változás és új irány vonal várható 2015-ben a mi ligánk életében is. Lesz ligatali, egyesületté alakulás, de a legfontosabb és talán a leglényegesebb is, a szimulátor szoftver váltás, melyen már jó ideje zajlik a háttérmunka. A technikai oldal kialakítása nem kis fejtörést okoz a Fõ-fõ Guruinknak. azonban lassan de biztosan a finisébe ér ez is, és terveink szerint februárban indulhatunk az elsõ Hopto Asetto Corsa, majd némivel késõbb az rFactor2-es bajnokságunkkal is. Az átállás fokozatos lesz, tehát még jó ideig a jól bevált rF1-et sem hanyagoljuk. Olyannyira nem, hogy e hírrel egyidejûleg indítjuk a következõ rF1-es bajnokságot is. Elõbb azonban még tartozik az AT két eredmény hirdetéssel, hiszen a közelmúltban lezárult a Porsche GT3 bajnokságunk, valamint a III. Sprint liga 2. szakasza is. Nézzük is, hogyan alakult ezek végelszámolása:
A Porsche GT3 bajnokságban a következõ versenyzõk osztoztak a dobogó fokain:
Elsõ helyen Nagygeri végzett 280 pontot gyûjtve, a második helyet a ligánkból idõközben eligazolt Carlosrol szerezte meg 236 ponttal, míg a harmadik helyért Gabesz küzdött meg összesen 207 egységet begyûjtve a végére.
A III.Sprint Liga Autobahnn szakaszán:
A legjobb idõt Gogistar futotta 5.07:749-es idõvel, a 2 helyen Gabesz végzett, ideje 5.20:640, míg a 3 helyre Norbi94 ért fel 5.21:927-es leggyorsabb kört teljesítve.
A további eredményeket a bajnokságok oldalain találhatjátok: ITT
és ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében
No és akkor most az induló bajnokságról is néhány szót. Nem fog meglepetés érni benneteket, hiszen ezzel a moddal néhány más liga is a napokban vagy a közeljövõben indít bajnokságot, így nyilván hallottatok is már a Pongrácz Tamás (Tommy78) nevével fémjelzett Seat Leon EuroCup 2014 módról. Jól vezethetõ autók, valósághû festések, amelyek elsõsorban jellemzik a munkát, de nem elhanyagolható szempont a magyar érdekeltség sem, hiszen nem kell bemutatni a real Seat Leon Eurocup 2014-es szezonjában induló magyar színeket képviselõ egyik pilótát sem. A más ligákkal való idõpont ütközés elkerülése érdekében, e bajnokság versenynapjait továbbra is szombati napon rendezzük meg. Reméljük sikerül jó kis bajnokságot és izgalmas, megfelelõ létszámú versenyeket összehoznunk a leáldozóban lévõ, de jó modder kezében még mindig csodára képes rF1 csillaga alatt.
Egyszóval, aki él és mozog a ligában, a fiataloktól az aggastyánokig, minden hoptosnak:
Seat Leonra fel!
Információk, versenynaptár, versenykörülmények, liga ismertetõ, és nevezés, mint mindig, a
LIGA OLDAL-on.
Sok sikert, eredményes és izgalmas versenyeket kíván minden versenyzõnek: az ADMIN TEAM!
Tegnapelõtt 10.-én véget ért a III.Sprint Liga megmérettetése is a Zöld Pokolban. A teszttáblázat lezárása után a következõ végeredmény alakult ki:
Az élen Tusy végzett, 60 mért körbõl 6.49:239-es legjobb idõvel. A második helyezett Zsolt Gáspár, aki a 6.54:018-as legjobb köréhez 42 alkalommal gurult pályára. A virtuális dobogó alsó fokát pedig végül Tomika96 szerezte meg. Õ rendkívül elismerésre méltó módon, a 6.55:034-es idejéhez nem kevesebb, mint 101-szer vágott neki a Zöld Pokol több mint 20km-es távjának!
Gratulálunk és elismerésünk,az élen végzett pilótáknak!
Az elmúlt egy hónap alatt Ligánkból mintegy 30-an vágtak neki e férfias feladatnak, és versenyzõink végül összesen nem kevesebb, mint 1115 kört teljesítettek a rövidnek nem éppen nevezhetõ hírhedt versenypályán! Ez egy rendkívül dicséretes teljesítmény, és mindenképpen elismerést érdemel, úgyhogy külön gratulálok a magam, és az AT nevében is minden pilótának, aki részt vett ezen a kemény erõpróbán! E sikeren felbuzdulva úgy döntöttünk, hogy nem is zárjuk be a Sprint Liga kapuit, hanem további lehetõséget biztosítunk az újabb erõpróbáknak. Ehhez most az út, az erdõbõl az urbanizációba vezet, hiszen a következõ pálya amire a választásunk esett, az nem más, mint a kevésbé ismert, ám az elõzõtõl cseppet sem kisebb kihívást jelentõ Autobahnfahrt. Reméljük hasonlóan sokan teszitek próbára magatokat itt is, ehhez szívbõl kívánunk sok sikert és kitartást mindenkinek! A teszttáblázat zárása: 2015. január 12. 24h00, a pályát pedig megtaláljátok a liga letöltéseiben, vagy akár ITT is..
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]