Az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy a Golden Liga nyitófutamát a féknyomonline TV élõben közvetíti.
Ez egy újabb áttörés lehet ligánk életében, mivel külsõs TV még soha nem közvetített Hoptos futamot.
Reméljük sikerül egy jó, izgalmas és fair csatákkal teli versenyt futnunk.
Aki teheti szóljon baránõjének, barátainak, rokonainak, nézzék a futamot a Féknyom Online TV-n.
Az operatõr a féknyomonline TV fõszerkesztõje, Admirális Attila (Admiral) a kommentátor pedig a mi Overünk azaz Ulicska Ferenc és a fõadminunk Nagy József azaz Vatanen lesz.
Nagyon-nagyon jó versenyt kívánok mindenkinek és jó szórakozást a nézõknek illetve a közvetítõknek is!
UPDATE: 3 ÚJ SZABÁLY A TV KÖZVETÍTÉSHEZ SZERDA ESTÉRE:
A SZERVERRE NÉZÕKÉNT CSAK A KOMMENTÁTOROK CSATLAKOZHATNAK !
A FUTAM VÉGÉN MINDENKI KÖTELES LEVEZETÕ KÖRT FUTNI, TILOS AZ AUTÓKAT TÖRNI ! (képzeljétek,hogy nézne az ki a tv mûsorban.Akinek kifogy az üzemanyaga egyszerüen álljon félre a pálya szélére)
A SZERDA ESTI GOLDEN FUTAMRA MINDEN GOLDEN PILÓTÁNAK MEG KELL OLDANI A TS3-AT A GÉPÉN, HOGY A FUTAM UTÁN TUDJUNK A KÖZVETÍTÉSBEN NYILATKOZNI.
A DOBOGÓSOKNAK KÖTELEZÕ NYILATKOZNI !!!
(pár "jó" szokásunktól most meg kell válnunk, de valamit valamiért:))
A mai napon két új tagot köszönthetünk köreinkben!
Az egyik JaGa, a másik pedig atiy88. Mind a ketten 9-9 futamot tudhatnak a hátuk mögött. Gratulálok az egész Admin Team nevében és további jó versenyeket a HOPTO-n!
Keressétek fel CiBát vagy engem ha indulni szeretnétek valamelyik F1 ligában. :)
Balazsinho úgy döntött hogy egy új szakmában is kipróbálja magát, õ lett a mi újdonsült íródeákunk, elsõ neki rugaszkodásra meg is írta a Silver liga elõzetesét:
Tisztelt Hopto Társadalom!
Kisebbik F1-es ligánk mezõnye is kialakult, szinte minden pilóta aláírta már szerzõdését valamely alakulathoz. Bernie Plett elégedett a kialakult társasággal, és reméli, hogy nagyon izgalmas, látványos futamokkal tarkított szezon elé nézünk.
Íme, a 2010/11-es Silver szezon mezõnye:
Vodafone McLaren Mercedes: Alfonz & balazsinho90
Mercedes GP Petronas F1 Team: vroom & Moozes
Red Bull Racing: revolit & killer
Scuderia Ferrari Marlboro: Csuly & Carpigabi
AT&T Williams: kiss_zsolt & Birdiee
Renault F1 Team: Iceman & Overdrive
Force India F1 Team: Kova
Scuderia Torro Rosso: -
Lotus Racing: Fix & Plett
Hispania Racing F1 Team: Massimo & silentstorm
BMW Sauber F1 Team: Bandi
Virgin Racing: nayrobi & aryy
Bernie Plett mellett, pár csapatvezetõ is elmondta érzéseit a szezon elõtt.
Christian Horner (Red Bull Racing):
Elégedett vagyok a szerzõdtettet pilótákkal. Van egy fiatal, igen tehetséges versenyzõnk revolit személyében, mellette pedig van egy rutinos rókánk. Killer tapasztalatai sokat segítenek majd a szezon során. Az autó jól sikerült, de, hogy hol állunk valójában, majd Bahrainben derül ki.
Stefano Domenicali (Scuderia Ferrari Marlboro):
Természetesen, mint minden évben most is a vb-cím elnyerése lehet az egyetlen célunk. Ilyen nagy múltú csapatnál nem is lehet ez másként. Két gyors, és tapasztalt pilótánk van Csuly és Carpigabi. Az autó jó, mint mindig. Forza Italia.
Martin Withmars (Vodafone McLaren Mercedes):
Idén is a bajnoki címre hajtunk. Ehhez a megfelelõ pilótákat, két rutinos és legfõképpen higgadt egyént sikerült megszereznünk. Célunk a hibák minimalizálása, pontok maximalizálása. Mercedes erõforrásaink erõsek, és megbízhatóak.
Franz Tost (Scuderia Torro Rosso):
Lelkileg padlón van az egész csapat, a vezetéstõl kezdve a szerelõkön át a portásig, mindenki. Egy megkeresett pilóta sem fogadta el a kínált szerzõdést. Nagyon csalódottak vagyunk. Reméljük, még a szezon elõtt, de legalább közben találunk pár tinót, aki csatlakozna hozzánk.
Lapzárta után érkezett Nayrobi és Silentstorm billentyûzetébõl is pár sor, az õ csapatfõnökeik is nyilatkozik:
John Booth (Virgin Racing):
A csapatnál mindenki nagyon izgatott és várja, hogy végre megkezdõdjön a szezon. Két fantasztikus pilótát igazoltunk le aryy és nayrobi személyében, célunk a középmezõny eleje, hiszen Sir Branson nemrég tudta meg, hogy a Formula 1-ben pénzt is lehet keresni, azóta még jobban megõszült és a 3 úrhajóját is eladta, hogy a Raikkonen-sisak-mintás autónk minél elõrébb végezzen. Nem kímélünk senkit, és bár kicsi a tankunk, de van nekünk egy pankunk. Metál!
Dr. Colin Kolles (Hispania Racing F1 Team):
Itt mindenki izgatottan várja a szezon kezdetét. Egy fiatal és egy már tapasztaltabb pilóta párossal vágunk neki a szezonnak. Sajnos a költségvetésünk még lukas egy-két helyen, de bizakodva várjuk a szponzorok jelentkezését. Meg nem erõsített hírek szerint, a pilóták mögött cég óriások sorakoznak. Reméljük sikerül megállapodnunk velük, mert akkor fejlesztésekre is lenne pénz, mert így szegény pilótáinknak turista osztályon kell repüljenek vagy kölcsönzött autóval kell utazzanak a versenyekre.
Célunk a középmezõny, de ha lendületbe jövünk rendszeres pontszerzés.
A nyilatkozat késéséért az egész csapat nevében elnézést kérek, de amint pont került Massimo leigazolására is, akkora bulit csaptunk, hogy a boltba még a faxot és a számítógépeinket is beszámolták nagyipari szesz vásárlásunkba.
Bernie Plett hozzátette még, hogy jó szórakozást és fair versenyzést kíván minden pilótának, találkozunk Bahrainben.
TDDavid a feltörekvõ kassai tinó elkészítette a 2010es Golden szezon tesztfutamának összefoglalóját. Fogadjátok nagy szeretettel:) Jó szórakozást hozzá.
Köszönöm Dávid, az Admin Team nevében is. Innen tölthetõ
Összefoglaló a Seat elsõ futamáról!A zenéhez utólag kérek engedélyt!Remélem megkapom?!
A festések nagyon jók lettek!Élvezet volt így látni az autókat együtt!
Gratulálok a dobogósoknak! VIDEÓ SZOBA
A BT meghozta a döntést a monzai futam után.
Az elsõ körben az elsõ kanyarban Nayrobi túl késõn fékezett, az elmért féktáv után meglökte Cibát, aki ezzel megpördült.
Büntetés: Nayrobi következõ futamon boxrajt. -4DSR
Legújabb szuperliszenszes tagunkRevolit aki eddig az F1 2004 ligában 11 versenyen vett részt ideiglenes szuperliszenszel.
Most megkapja hivatalosan is a liszenszet, így tud indulni az új F1 ligákban.
További sikeres versenyzést kívánok az admin team nevében, jelentkezhetsz a golden ill. silver ligákba a megfelelõ topicban.
Egy-két apróbb változtatás került bevezetésre az új versenyzõk kedvéért (értsd: szuperliszensszel még nem rendelkezõ versenyzõk), hogy minél több lehetõségük legyen a versenyzésre.
A HTCC ligában létrehozásra került két új csapat, amibe nem kerülnek besorolásra pilóták. Ide a szabad pilóták tudnak nevezni a futam elõtt 2 nappal, nem kell vadászni a besorolt pilóták helyeit. A versenyen azok vehetnek részt, akiknek van érvényes szint idejük, van nevezésük és a nevezettek közül a legjobb 26 tesztidõbe benne vannak (akiknek nincs nevezésük azokat nem vesszük bele a 26-ba).
A F1 2004 RH ligában is megadjuk a lehetõséget a szuperliszensz nélküli versenyzõknek az indulásra, így akinek nem fekszik a zárt kasztnis géposztály, itt is megmutatja a tudását. Az RH ligában külön csapat nem kerül létrehozásra nekik, de a jelenlegi csapatbeosztásokban találni fognak maguknak üres helyet minden futamra. A nevezés és a szintidõ megfutása itt is kötelezõ természetesen.
A versenyzõk, ha úgy gondolják mind a két liga versenyein részt vehetnek.
Jövõ héten hivatalosan kezdetét veszi a Liszensz Liga VI. szezonja!
Nagyon szoros szavazás alapján, a Nyári kupán már megismert és elég nagy sikert aratott Seat moddal fog indulni a szezon, saját festésekkel. A futamokon 24 pilóta indulhat. A versenyhétvégék minden szombaton 19.00 órás idõmérõ kezdettel indulnak, ezzel kapcsolatban további információk a liga oldalon!
A szezonban 15 futam lesz, hétvégenként csak 1 verseny. Sokakban felmerülhet a kérdés hogy miért nem két futamos lesz, mint a Nyári kupában? Erre a válasz az, hogy ez Liszensz Liga, hogy az újoncok felkészüljenek a szuperliszenszes ligákba, így hasonlítania kell a szabályoknak.
A mod kisebb-nagyobb nehézségek árán, de elkészült, így már tölthetitek is le a liga oldalról a pályákkal együtt. A szerver is elkészült, az elérhetõséget szintén a liga oldalon találjátok.
Azt hiszem elég is a szóból, irány a liga oldal, teszteljetek mert jövõ héten indul a zártkasztnis õrület!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]