Végre elérkezett az õsz, beindulnak újra a hivatalos Hopto Formula 1-es idények!
A 2010-2011-es kiírás is 2 ligából, Goldenbõl és Silverbõl fog állni, viszont a tavalyi évhez képest nagy változás, hogy idén a Golden és a Silver legjobbjait egyetlen ligában, a Goldenben szeretnénk versenyeztetni.
Mivel a Hardcore Ligára elég kicsi volt az igény, (5-6 fõ) így idén a goldenben is lesznek engedélyezve segítségek (abs=2, tc=2,aut.kupplung).
Ha úgy tetszik a golden lesz a tavalyi silver megfelelõje, 80% versenytávval és az élethûség kedvéért kötelezõ cockpit nézettel.
A Silver liga marad a soksegítséges liga, 50% versenytávval, kevésbé fanatikusoknak, szintén nagyon jó csatákkal.
Most elõször szeretnénk úgy kialakítani e két ligát, hogy
mindenkinek jusson megfelelõ verseny illetve sikerélmény ezért az úgynevezett "ufóinknak" csak a golden lehet a választása.
Nem engedhetjük meg, hogy valaki csak azért a Silverbe nevezzen, hogy ott minden versenyt megnyerjen a "gyengébb" ellenfelekkel szemben.
A versenyek a megszokott napokon és idõben lesznek, Golden szerda esténként 19:00-tól, Silver csütörtök esténként 19 órától.A két liga továbbra is párhuzamosan fut, tehát mindig ugyanaz lesz az aktuális pálya.
A ligaoldalak hamarosan elérhetõek lesznek. Jimbim barátunk csinált nekünk egy kis kedvcsináló összefoglaló videót a 2010-es szezon eddigi versenyeibõl.Nézzétek meg megéri! Minden benne van ami kell!Akinek ez nem hozza meg a kedvét annak semmi:) F1 2010 Szezonelõzetes és F1 liga kedvcsináló, Jimbim módra
Ez volt a fontos és most jön a lényeg: klikk a részletekre
Tegnap este sikeresen lezárult a HOPTO elsõ, több modból álló nyári bajnoksága!
A ligában több mod is megfordult, úgy mint a Ferrari550, a Porsche, a Formula-2, a Seat és az FSONE 2009 modok!
A liga célja az volt hogy a egyszerre több modot tudjunk tesztelni bajnoksági körülmények között hogy a késõbbiekben a megszerzett tapasztalatokkal ligát/ligákat lehessen indítani és ne keljen minden modnak külön portot indítani.
A nyári szezonban 61 pilóta próbálta ki tudását és összesen 910 pont gyûlt össze. Az uborkaszezonhoz képest, nagyon jó aránynak mondható.
Az elsõ helyet Carlosrol szerezte meg és ezzel bebizonyította az eddig is létezõ tényt: szinte mindenhol sikeresen megállja a helyét. 100 pontot szerzett!
A második helyen a mi fõokrunk: Ben végzett! 93 pontot szerzett!
A harmadik helyen pedig Tusy végzett 88 ponttal!
Gratulálok mind hármótoknak az egész Admin Team nevében!
És mint ígértem, külön modonként is hirdetünk eredményt: Ferrari550:
Az elsõ helyezett Ben lett 26 ponttal!
A második helyen hármas holt verseny született Napster, Carlosrol és hegyhatig között, de a listán Napster került elõre a legtöbb gyõzelem szabály alapján. 21-21-21 pontot szereztek!
A harmadik helyen pedig Ferenczi Csongor végzett 19 ponttal!
Porsche:
Az elsõ helyen Ben végzett 29 ponttal!
A második helyen Tusy végzett 26 ponttal!
A harmadik helyen Fitti végzett 24 ponttal!
F2:
Az elsõ helyet Tusy szerezte meg 26 ponttal!
A második helyet Robikasztar szerezte meg 16 ponttal!
A harmadik helyen holt verseny alakult ki Balazsinho90 és Ben között! Ugyan olyan helyezést értek el mind két futamon, egyikõjüknek sincs jobb eredménye így a betûrend alapján Balazsinho90 került elõrébb. :) 12-12 pontot szereztek!
Seat:
Az elsõ helyen Carlosrol végzett fölényes gyõzelemmel, mind a 4 futamot megnyerte! 52 pontot szerzett!
A második helyen Fitti végzett 29 ponttal!
A harmadik helyen pedig Ben végzett 26 ponttal!
FSONE 2009:
Az elsõ helyet Tusy szerezte meg 16 ponttal!
A második helyet Thomas50 szerezte meg 14 pnttal!
Ismét pontverseny alakult ki a harmadik helyen Balazsinho90 és Carlosrol között! A helyzet ugyan az mint az F2 modnál és megint Balazsinho90 került elõrébb a neve miatt. :) 13-13 pontot szereztek!
Gratulálok minden résztvevõnek az Admin Team nevében és köszönöm mindenkinek a részvételt!
Az eredményekért katt ide: Link
A BT birtokába jutott egy videó amit Takato készített az elmúlt versenyrõl a nyári kupában.
A döntés megszületett: Kadamk: Futam eltiltás aggresszív, kontrollálatlan versenyzésért. Ez már az utolsó utáni büntetés, több figyelmeztetés nem lesz, legközelebb a ligából való kizárás következik. Takato: a következõ futamon a boxból rajtol figyelmetlen versenyzésért.
Tegnap este lezárult a szavazás és a szavazás alapján a Seat mod került ki gyõztesként, mellyel az új Liszensz szezon fog indulni!
Az elsõ futam Szeptember 11-én, szombaton lesz 19.00 órai idõmérõ kezdettel.
A futamokon 8 csapat - csapatonként 3 pilóta - indulhat. A szezonban egyéni festéssel, csapattal lehet indulniuk - ha idõközben jön új tag, akkor a megüresedett helyekre beülhet. Nevezési határidõ a modba kerülésre: Szeptember 1. Természetesen utána is lehet nevezni, csak a modban nem az utólag nevezõ neve fog szerepelni. Nevezési szándékot a HTCC fórumba adhatjátok le. Seat template: http://htcc.szunyi.com/down/seat_template.rar
A psd fájlokat ajánlott photoshoppal megnyitni - de más program is megfelelõ lehet -, a játékba rakni dds converterrel lehetséges. A kész festéseket töltsétek fel valamilyen ingyenes tárhelyre és küldjétek el nekem a linket amiben a módosított psd fájlok találhatóak!
Egyenlõre ennyi, várunk mindenkit a ligába, bárki szabadon nevezhet! :)
A versenynaptárat a részletek gomb alatt találhatjátok meg.
Elkészítettem a Seat Hungaroringi futamának az elsõ felvonását! A 2. futamról is lesz összefoglaló, amit Carlosrol készít majd el! Addig is nézegessétek az elsõ verseny képeit!
A mai napon két új szuperliszenszes pilótával gazdagodtunk!
Az egyik Nayrobi aki már 15 futamon van túl, a másik pedig Zoli01, aki pedig 6 futamon van már túl!
Sok sikert a HOPTO-ban, ha van kedvetek RH'04-ezni, jelentkezzetek CiBánál!
Gratulálok az egész Admin Team nevében!
Július végén lezárult a Hopto III. Gokart bajnoksága. 13 izgalmas futam végén Balazsinho diadalmaskodott, végig szoros csatában címvédõ csapattársával Carlosrollal. A harmadik helyet Jimbimnek sikerült megszereznie. A csapatversenyben az elsõ két helyezettet alkotó McLaren végzett az élen, õket követte Jimbim és Pika, azaz a Monster Energy. A csapatbajnokság harmadik helyén a 7kart csapat végzett Prityesszel és Animallal.
Az igazán szórakoztató csatákat hozó bajnokságot élõben is lehetett követni hála Tusy, Robikasztar és Overdrive közremûködésének. Ez úton is szeretnénk megköszönni nekik az áldozatos munkát, hiszen a közvetítések felülmúlhatatlan hangulatban adták vissza a bajnokság izgalmas mozzanatait.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az izgalmas csatákat! Találkozunk a 4. bajnokságban :)
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]