Lefutottuk a sorozat masodik versenyet is, sajnos megint csak keves resztvevovel. Ennek ellenere - ahogyan az elozo alkalommal is - a verseny nem volt unalmas. Gratulalunk finlandnak a verseny gyoztesenek.
Az eredmenyek:
A verseny penteken lesz. Keszuljetek mert a kovetkezo palya mar joval nehezebb, hiszen ez mar reszben bemegy az erdos reszre is. Remelem most mar tobben leszunk mert az elso futam nagyon izgalmas volt az alacsony letszam ellenere. Tehat gyertek minel tobben. Kifogasokat a kapcsolodo forumba irjatok amiket termeszetesen nem fogadunk el. A szerverjelszo a szokasos, az oldal jobb oldalan olvashato.
Lement az elso verseny ami igazan izgalmas volt annak ellenere hogy csak heten voltunk. Koszonet minden resztvevonek a reszvetelert es gratulalunk daijironak a gyozelemert. Remeljuk a kovetkezo versenyen mar tobben leszunk. Addig itt a vegeredmeny.
2008.06.05. Kiegeszites:
Holnap azaz 2008.06.06.-an penteken, este 20:00-kor indul a verseny ha az egiek es a szerver is ugy akarja. Javaslom hogy 19:00 utan kezdjunk el csatlakozni hogy tesztelhessuk a modot. A 20:00-as rajt ennel az elso futamnal a tesztek miatt esetleg tolodhat, de remeljuk minden siman megy majd.
2008.05.30. Kiegeszites:
Az eddigi forum bejegyzesek alapjan az elso verseny jovo heten penteken, azaz 2008.06.07.-en lesz este 8-kor. Mivel akadt olyan akinek hetkoznap es olyan is akinek csak hetvegen lenne jo, ezert a valasztas az arany kozeputat jelento pentekre esett. Errol a velemenyek mehetnek a kapcsolodo forumba.
Addig amig nem kezdodik el a 2008-as szezon, arra gondoltunk hogy unalom uzes celjabol inditanank egy mas jellegu versenyt. Hogy ne kelljen installalni modokat, olyan versenyt valasztottunk ami mar alapbol benne van az rfactorban. Igy esett a valasztas cimben szereplo es 6 futambol allo zartkasznis sorozatra. Egyelore ez csak egy felmeres hogy hanyan vennenk reszt a versenyeken. Azonban ha elindul a sorozat, ujabb pontozasi rendszereket tesztelnenk vele. Jelentkezni a kapcsolodo forumban lehet. Tessek, lehet kezdeni ....
Péntek este végre kicseréltem a mindenki által hõn utált smc routert. Az átalakítás részleteirõl és a szerverrõl írtam egy cikket. Akinek van kedve olvassa el.
Örömmel jelenthetem be, hogy a tegnapi napon a Brazil Nagydíjjal lezárult a 2007. évi HOPTO liga szezon.
A bajnokságot WAWAWS nyerte, aki 101 pontot gyûjtött be 16 futam alatt. Nyolcszor állhatott a dobogó legfelsõ fokán. A Toyota pilóta tarolt. Csapattársával Overdrive-val a konstruktõri bajnoki címet is bezsebelte.
A bajnoki címért folytatott küzdelemben a dobogó második helyén végzett Drivrman, aki 13 bajnoki futamon 68 pontot szerzett. A Kanadai és Japán Nagydíjon elsõként haladt át a cél vonalon, ezenkívül öt alkalommal ért el dobogós helyezést a szezon alatt.
A virtuális dobogó harmadik fokára Somogabo állhatott fel. A BMW istálló színeiben versenyzõ pilóta 14 bajnoki futamon tudott elindulni és ez alatt 61 pontot gyûjtött be. Elõnye mindannak ellenére, hogy az utolsó 5 futamon nem szerzett pontot, kitartott Daijiro elõtt, aki 59 ponttal zárta a szezont. A BMW Sauber elsõdleges pilótája az évad alatt egy alkalommal állhatott a dobogó legfelsõ fokára, az Amerikai Nagydíjon, amikor emlékezetes közdelemben sikerült legyõznie Drivrmant.
A dobogóról éppencsak lemaradó Daijirot a végsõ sorrendben Pali követi, aki egyedülálló módon a HOPTO liga összes futamán részt vett és ebbõl mindössze 2 alkalommal nem végzett pontszerzõ helyen.
A konstruktõri pontversenyt mint már említettük a Panasonic Toyota Racing csapat nyerte meg. Wawaws (101) és Overdrive (12) az istállók közötti versenyt 113 ponttal 22 pontelõnnyel zárta a Spyker F1 Team elõtt, amely csapatot Drivrman (68), Kova (13), majd végül Caprigabi(10) alkották. Az utolsó versenyen, nagy hajrával a harmadik helyre zárkózott fel a Williams F1 Team (Bedy (46) és Finland(26)), egy ponttal megelõzve végül a BMW (Somogabo (61), Pikador (10), Edemm (0)) csapatot.
Köszönetet szeretnék mondani minden egyes versenyzõnek, aki részt vett a 2007. évi szezonban. Nélkületek nem lehetett volna a Hopto liga Magyarország egyik legszinvonalasabb és legsportszerûbb ligája. Remélem mindenkinek hozzám hasonlóan sok élménye maradt meg az évadról és a 2008-as szezonban is hasonlóan jó hangulatban fognak lezajlani a versenyek.
Várnak mindenkit szeretettel a 2008-as szezonban (elõreláthatólag szeptemberben) a Hopto Liga adminjai: Somogabo, Tomahawk és Pikador
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]