A bajnokságot CARLOSROL nyerte, aki nem meglepõ módon, eddig elért eredményeihez híven, magasan uralta a bajnokságot, és 195 pontjával majdnem kétszer annyi egységgel zárt, mint a dobogó 2. helyezettje.
A második helyen JUAN végzett, aki egy hosszú kihagyás után tért vissza a Hopto vérkeringésébe. Elért eredménye hûen igazolja, hogy hírnevéhez méltóan, nem sokat teketóriázva ismét hamar felvette a ritmust, és nem véletlenül soroljuk Õt a liga leggyorsabbjai közé.
A harmadik helyet pedig jómagamnak(THOMAS50) sikerült megszereznem, ami be kell vallanom, korántsem volt egyszerû és könnyû feladat, az igen erõs szuperliszenszeseket felvonultató mezõny, illetve a bajnokságban induló sok tehetséges, és rendkívül gyors versenyzõ között.
Az Admin Team nevében gratulálok az elért eredményekhez, a bajnokságban résztvevõ minden pilótának! Igéretünkhöz híven, a szezonzárót követõen liszenszosztásról is döntés született. Az adminokkal és a BT tagjaivel egyeztetve, illetve a liszenszes pilóták véleményét is figyelembe véve, a következõ versenyzõk részesülnek szuperliszenszben: RIGALENDO, BALOG IMRE, SIMIFELTHAM, illetve ideiglenes szuperliszenszet kap JARNO TRULLI, azzal a kitétellel, hogy fokozott figyelemmel kísérve versenyzését, az elsõ problémás esetben az AT azt azonnali hatállyal vissza is vonja. Gratulálunk mindannyitoknak, sok sikert, eredményes és leginkább fair versenyeket kívánunk a továbbiakban is. És akkor a folytatás.
Mint megszokhattátok már, a szezonzáró hír, mint általában, most is új bajnokság kezdetét is jelenti egyben! Az új szezonban azonban a nyílt kasznis autókról áttérünk egy kicsit a túra autók világába. Remélhetõleg sokak örömére az OW1-et jó néhány hétre felváltja a T1, amely a DTM-1995-ös moddal, válogatott pályákon, az OW1-el azonos feltétel rendszerrel, versenytávval, és azzal megegyezõ idõpontban, tehát vasárnap esténként veszi kezdetét, a jövõ héten vasárnap, a szokásos idõben megrendezett teszt futammal.
A versenykörülményekrõl bõvebben olvashattok a LIGA OLDALON A bajnokságot ezúttal Carlosrol igazgatja és felügyeli, kérdéseitekkel, problémáitokkal keressétek bátran TS-en, pü-ben vagy a bajnokság fórumában.
Induljon tehát az új bajnokság, amely remélhetõleg legalább ugyanannyi tapasztalatot, izgalmat, illetve liszensz szerzést fog eredményezni, mint a korábbi sorozatok, és amelyet úgy hívnak mától, hogy T1 DTM 1995 LIszensz Liga !
"A Forma 1 történetének egyik legfeketébb hétvégéje. Péntek: a szabadedzés során Barrichello Jordanje vágódott nagy sebességgel a korlátnak, az eredmény csodával határos módon csak egy orrtörés. Szombat: Roland Ratzenberger Simtekjének jobb elsõ szárnya szállt el a Villeneuve-kanyarban, és az autó irányíthatatlanul rohant 300 km/h-s sebességgel a korlátnak. Ratzenberger olyan súlyos fejsérüléseket szerzett, hogy jóformán a helyszínen meghalt. Senna, aki a pályabiztonsági kocsival a baleset helyszínére ment, teljesen feldúlt állapotban állítólag azonnali visszavonulását fontolgatta, barátnõjének rossz érzéseirõl telefonált. Ám este pizsamában még bekopogott Frank Williams szobájába, és megnyugtatta, minden rendben.
Vasárnap start: Lehto Benettonja nem indult el, Lamy hátulról telibe trafálja, roncsok, alkatrészek mindenütt. A versenyigazgatóság mégsem a piros zászló, csupán a biztonsági autó pályára küldése mellett döntött. Öt kört tett meg így a mezõny, Sennával az élen. Aztán szabad az út. A 6. körben a 2-es számú Williams nem vette be a Tamburello-kanyart, hanem egyenesen rohant tovább a betonfalnak. Mint utóbb kiderült, a jobb elsõ felfüggesztés egyik tartórúdja áthatol Senna sisakján, és voltaképp egy szúrással végez vele.
A háromszoros világbajnokot 18 óra 40 perckor nyilvánították holtnak a bolognai Maggiore Kórházban.
Az újraindított futamot megint Schumacher nyerte Larini és Häkkinen elõtt, azonban ez szinte már senkit sem érdekelt"
Az Admin Team, az érintett liga adminisztrátorok (a versenyzõk teljesítményének és hozzáállásának kiértékelése alapján kialakult) véleményezését maximálisan alapul véve, mai napi hatállyal a következõ versenyzõket Szuperliszensz -ben részesíti: art_thomas17, daneepapa, Viktor24, Monsterkill, maxaxa, Pkacsa, bbalint, gote, Sasy, koteltancos
Gratulálunk, fair csatákban és eredményes versenyekben gazdag pályafutást kívánunk a Hopto szuperliszensz köteles bajnokságaiban is! A fenti pilótákon kívül, szimulátoros elõéletük ismeretében, szuperliszensz esélyesként kiemelt megfigyelés alatt állt még puma734 és simifeltham is. Azonban míg elõbbi nem vett részt az OW1 soron következõ verseny napján, így nem áll rendelkezésre újabb értékelhetõ szereplése, addig utóbbi viszont inkorrekt és unfair versenyzést mutatott be Turaqua-ban, így a liszensz a további bizonyításig elmarad.
A döntés ellen fellebezésnek helye nincs!
A következõ liszensz osztás, várhatóan 2 hét múlva, az OW1 szezonzárója után lesz. Használjátok ki a lehetõséget, hajrá mindenki!
Szerda este a multimilliomos Tanaka úr magánpályájára látogat a Hopto Liga F1 1994-es mezõnye. A technikás és szûk utolsó szektorral ellátott pályán kiélezett küzdelem várható a pilóták között. Vajon van olyan versenyzõ aki megtöri Aidonia dominanciáját? Vagy ismét hatalmas fölénnyel földbe döngöli a mezõnyt? Holnap este kiderül.
Még mindig nem késõ nevezni a bajnokságba, a TC és ABS értékek optimalizálásával könnyebb kezelni az autócsodákat, próbáld ki magad a Retro Sorozatban!
Június 26-án végre elkezdõdik a HOPTO liga 1. Race07-es bajnoksága!
Elõször is a részvételrõl:
Nincs szuperliszenszhez kötve az indulási jog, azonban csak az indulhat, akinek van legalább 5 HOPTO-s futama és elfogadható a versenyzése.
A mod a WTCC20102007 lesz technikai gondok miatt. A pályák tervezés alatt.
A bajnokság kezdetéig továbbra is hivatalos funrace-ek lesznek kedd esténként.
Az idõmérõ az éles bajnokságban 20 percre módosul és csak 5 perc warmup lesz. A rajtprocedúra továbbra is állórajt marad. Ez is átállításra kerül jövõ héttõl a szerveren!
Az autóválasztás:
Az 1. futamra még nem lesz, ám ha mondjuk Michelisz Norbiból 5 darab lesz a pályán, akkor lesz egy autóválasztási hét amelyre Privát üzenetben lehet majd jelentkezni 24 órán belül. A jelentkezõknek az adott pályán, elõre meghirdetett idõpontban fel kell jönni a szerverre és 5 gyorskört futni és a leggyorsabb körök alapján kialakul egy lista aminek a sorrendjével lehet autót választani.
Kérdések a hozzászólásokba jöhetnek, igyekszem mindenre kielégítõ választ adni.
Holnap már keményebb küzdelem várható, hisz bajnoki pontokért is elindul a csatározás a pilóták között. Az autók nagy része kiosztásra került, de még mindig maradt pár szabad versenygép amiért lehet jelentkezni a fórumban.
Történt pár apró módosítás, mégpedig 50%-ra rövidült a versenytáv, illetve a pontok nem csak a 6. helyezésig járnak, hanem egészen a 10. helyig. A ma érvényben levõ F1 pontozás lép életbe a bajnokságban.
Ne felejtsetek el nevezni, jó versenyzést kívánok mindenkinek!
Hát elérkezett az idõ, holnap este hivatalos eseményen is felbõgnek a 94-es versenygépek motorjai. A verseny után bajnoki pontok nem kerülnek kiosztásra, a legfõbb cél a mod esetleges hibáinak idõben való kijavítása.
A teszttáblázat elsõ 26 pilótája indulhat a futamon, a távolmaradásokat idõben jelezzétek a bajnokság fórumában. A boxutcai bonyodalmak elkerülése érdekében, kérlek titeket, hogy ne 15 Ferrari és 11 Benetton legyen a szerveren.
Mindenkinek további jó felkészülést, és élménydús versenyt kívánok.
Miután lezárultak csúcskategóriás bajnokságaink, az elmúlt idõszakban kicsit lazábbra vehettétek a figurát, kaptatok egy kis pihenõt. Még nem tudjátok, de szükségetek volt rá, hisz nem mindennapi élmény lesz a közel 800 lóerõs versenyparipákat kordában tartani a korhû retro pályákon.
Akár a GP '79-es liga folytatásának is tekinthetjük a most induló új sorozatot, fogadjátok sok szeretettel a RS F1 1994-es bajnokságot.
A mod nem egyezik meg a készítõk által publikált verzióval, a minél kevesebb adatmennyiség érdekében, csak az Angol nagydíjon szereplõ pilóták és csapatok találhatóak meg a kiegészítõben.
Elsõ nekifutásra csak szuperliszensszel rendelkezõ versenyzõk nevezhetnek a bajnokságba, ha a késõbbiekben érdektelenségbe fulladna a dolog, megnyitjuk mindenkinek a ligát. Autóválasztás a mexikói tesztfutam után lesz, késõbb megnevezett menetrend szerint.
Jó tesztelést mindenkinek, esetleges mod és pályahiba esetén azonnal keressétek az adminokat, hogy minél elõbb orvosolhassuk a problémákat.
Sziasztok! Rátkai János vagyok, páran már nagyon jól ismertek. Hol rossz, hol pedig jó szemmel néztek rám. 2010-ben kezdtem el gokartozni Magyarország Amatõr szakágában a szimulátoros pályafutásom után. Az elsõ évemben a Budapest Gokart Bajnokságban indultam ahol az év legtehetségesebb újonca és a Bajnoki 2. helyet szereztem meg. 2011 után idén, 2012-ben visszatértem ebbe a Bajnokságba és a szervezõkkel komoly újításokba kezdtünk bele. Az amatõr versenyek súly kategóriák alapján vannak elosztva 1-tõl 4-ig. Ebben az évben a kezdõ versenyzõkre is gondoltunk, akik eddig nem versenyszerûen gokartoztak, vagy még nem ültek gokartba, de szeretnének versenyfeltételek mellett indulni. Ez a két kategória a BPG Easy 1 és 2. Az egyes kategória alsó súlyhatára a 70 Kg, míg a felsõ súlyhatára a 90 Kg. Úgy gondoltuk, hogy ez a kategória így szép és jó, de gondoltunk a súlyosabb versenyzõkre is így megalapult a kettes kategória ahol a 90 Kg feletti nevezõk indulhatnak. Én személy szerint nem hittem abba, hogy a szimulátor után bármibe is belekezdhetek és viszem valamire. Miután rátaláltam erre az amatõr bajnokságra elhittem, hogy van tovább út. Ha kedvet kaptatok belekezdeni, vagy csak kiszeretnétek, magatokat próbálni 1-1 futamra akkor ne habozzatok!
Bõvebb információ a: www.gokartverseny.hu
Vagy keresettek meg a Facebookon és írjatok ha nem kerek valami az oldalon!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]