Múlt héten véget ért a Hopto történelem 4., 2011/2012-es Golden szezonja. Statisztikákat nem elemzünk, a legfontosabb adatokért kattintsatok a képre ill. tekintstek meg a ligaoldalon!
Gratulálok minden résztvevõknek, az egyéni tabella sorrendje megegyezik a következõ Golden liga autóválasztási sorrendjével.
Kellemes rehabilitációt kívánok az õsszel kezdõdõ következõ bajnokságig!
Bajnok lesz...
-ha 1. és ellenfele legfeljebb 3.
-ha 2. és ellenfele legfeljebb 6.
-ha 3. és ellenfele legfeljebb 8.
-ha 4. és ellenfele legfeljebb 9.
-ha 5. és ellenfele nem szerez pontot
Bajnok lesz...
-ha Norbi elõtt végez
-ha 3.;4.;5., ellenfele legfeljebb 2.
-ha 6.;7. és ellenfele legfeljebb 3.
-ha 8. és ellenfele legfeljebb 4.
-ha 9.;10., ellenfele legfeljebb 5.
Aki esetleg szezon közben abbhagyta a bajnokságot, és úgy érzi elindulna a szezonzárón, itt az utolsó lehetõség. Holnap este 18.00-ig lehet szintidõt futni. A szezon végi elszámolás jelentõsen befolyásolhatja a következõ évi autóválasztás sorrendjét!
Jó felkészülést, izgalmas és fair csatát mindenkinek!
A Nagydíjat élõben követhetitek 20 órától az SSTV 2.-es csatornáján Madhat és Mumus kommentálásával!
Magyarország legnagyobb autós és versenyjáték adatbázisa megnyílt és partnerséget kötött a HOPTO-val, amelynek köszönhetõen ott is megjelennek híreink, infóink!
A RACINGZONE MAGYARORSZÁG egy olyan közösségi oldal, ami több mint 230 játékról gyûjt információkat a leírásoktól, tesztektõl kezdve az autólistákon át egészen a gépigényekig, érdekességekig. Szimulátor, árkád és klasszikus kategóriában a 80-as évektõl napjainkig számos játékokról olvashattok, ezen kívül konzolhírekrõl, motorsportról és autós filmekrõl is találtok cikkeket. A RACINGZONE egy közösségi oldal, amely lehetõvé teszi, hogy blogolj, hozzászólj, lájkolj, fórumozz, mindezt egy professzionális portálmotor alatt. Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy naprakész információkkal lássunk el. A valós idejû állapotfrissítéseknek és értesítés rendszerünknek köszönhetõen mindvégig képben lehettek arról, ami az oldalon folyik.
-----------
Sajnos a szerverfarmon a szerver alól eltûnt az internet. A probléma megoldásán dolgozunk. A 4 napos hétévge miatt a várható üzembeállási nap szerda lesz.
A megértéseteket Köszönöm.
/vata
%%%%%
Update:
Sikerült internetet varázsolni a gép alá - elméletileg minden mûködik. Köszönet Czo nak és az ezit.hu-nak a kölcsönbe kapott Ip címért.
Elkészült a IV. Gokart liga ,Interlagosi 1. Futam összefoglaló videó!Izgalmas futamokon vagyunk túl!Volt törés,zúzás,elõzés,leégés!
Teszteljetek a következõ futamra,ott is hasonló izgalmak várhatóak!
Gratulálunk a dobogósoknak! 1. Napster 2. Carlosrol 3. Nyil
Sokáig szoros és ádáz küzdelemben állt legfõbb vetélytársával, Optimussal az elsõ helyért, végül annak ellenére hogy az
utolsó két versenynapot kihagyta, az élen végzett.
Optimus távolmaradásának , na és stabil pontszerzõ helyezéseinek köszönhetõen, megállíthatatlanul jött fel a második helyre. Hogy nem érdemtelenül, azt 2 futamgyõzelme és számtalan dobogós helyezése bizonyítja.
Sokáig úgy tûnt, ebben a sorozatban nehezen talál legyõzõre. Hatalmas csaták keretében menetrendszerûen gyûjtögette be a
futamgyõzelmeket Zsoltyka elöl, szám szerint tízet! Külön kiemelendõ az egy körön nyújtott teljesítménye, az idõmérõk során nem egyszer, az utolsó pillanatra hagyott egyetlen gyors körrel hozta a pole-t. A sorozat utolsó harmadában nem tudott rajthoz
állni, ám az addig megszerzett pontjai végül a dobogón tartották Õt.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
És akkor a folytatás:
Közeleg a nyár, a szünidõ, a strand szezon. Az az idõszak, amikor csak a legelvetemültebb, legfanatikusabb driverek töltik a
(jó) idõt szimulátorozással. Ennek a minden évben törvényszerûen bekövetkezõ uborkaszezonnak elébe menve, olyan modot
kerestünk, amivel a fentiek ellenére is a gép elé csábíthatjuk az embereket néhány órára minden héten. Néhány érv ami a mod
mellett szólt: könnyen kezelhetõ, akár segítségek használata nélkül is... nem túl gyors aminek következtében jól korrigálhatóak
az esetleg elhibázott féktávok, ívek, kigyorsítások...nem kell agyon setupolni, mivel csak néhány állítási lehetõség van nyitva,
viszont az alap settel is minden pályán jól vezethetõ....viselkedése, az ow kategória ellenére igen hasonlít néhány zárt kasznis
autó mozgására, ergo túra autó kedvelõknek is bejöhet...
Mindezt és a közismert pályákból összeállított versenynaptárat figyelembe véve látható, hogy most egy kevésbé idõ és munka igényes, ám annál csatázhatóbb és élvezetesebbnek ígérkezõ sorozatot szeretnénk lebonyolítani.
És hogy melyik ez a mod? Íme egy kis kedvcsináló:
Az OW1 Formula Predator's az új bajnokság, ahol az elkövetkezendõ jó néhány hetes idõszakban, a Hoptoba újonnan regisztrált tagok bemutatkozhatnak, bizonyíthatják mentalitásukat, rátermettségüket, és a megfelelõ szintû fair és szabályzat követõ magatartást bemutatva, (a felsõbb szintû bajnokságainkban való részvételhez elengedhetetlenül szükséges) szuperliszenszüket megszerezhetik. A bajnokságban rendhagyó módon, (amíg a nevezések száma az AT más irányú döntését nem igényli) a K besorolású versenyzõk mellett, a szuperliszenszel rendelkezõ pilóták is rajthoz állhatnak. E döntés célja, hogy a versenysorozat, egyrészt a liszenszesek jelenlétének motiváló hatása miatt, másrészt az általuk nyújtott segítségeknek, tanácsoknak köszönhetõen, az eddigieknél nívósabb felkészülést eredményezzen, a felsõbb szintû bajnokságainkban való részvételhez.
Tegnap este befejezõdtek a japán gépcsodák küzdelmei, a T1 Honda S2000 liga becsukja kapuit. A hátsókerekes kis szörnyetegekkel izgalmas csatákat vívtak a pilóták és végül az utolsó futamig kérdéses volt a dobogósok végsõ sorrendje. A versenynaptárban ismét helyet kapott számtalan földrész, egy vagy több országa és továbbra is tartottam magam ahhoz, hogy ne ismételjek versenyhelyszínt (kivétel, a Norisringen futott tesztfutam).
Minden elismerésünk az övé, sikerült megvédenie T1-es bajnoki címét. Végig kiélezett versengés volt közte és Crespo001 között, ám az utolsó futam rajtjánál már bajnokként indulhatott el. A belga versenyt leszámítva, elsõ vagy második helyen fejezte be futamait, így nem lehet kérdés, megérdemelt bajnoki címe.
Az utolsó futamon, Crespo001 és Cipy187 távolmaradásával, illetve megszerzett 5 pontjának köszönhetõen felszökkent a dobogó második fokára. A bajnokság során stabil pontszerzésével és jó pár dobogós helyezésével vétette észre magát.
A BMW-hez hasonlóan itt is a harmadik helyen zárta a küzdelmeket, a szezon eleji dominanciája után, két gyengébb helyezése és egy kihagyott verseny pecsételte meg sorsát.
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálok a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
A szezon vége most liszenszek kiosztását is jelenti (nem csak T1-et figyelembe véve). Ezúton értesítjük a nagyérdemût, hogy a legmagasabb versenyzõi engedélyben részesülnek a következõ pilóták: Daniel10, Jarmen_Kell, Cipy187, BUD, Hamann, HofiCsabi, tamtamtom, sztamas65. Nekik is gratulálunk.
Ha már ilyen sokrétû a hír, szeretném megragadni az alkalmat, hogy pár közérdekû információt is megosszak veletek. 5 és fél szezon (közel 1 év) után, határozatlan idõre visszavonulok a T1-es liga vezetésétõl. A rohamosan közeledõ uborka szezonra felkészülve egyetlen Liszensz Ligát indítunk, ami pár nap múlva Thomas50 vezetésével, OW moddal rajtol. A lefutott szezon után zárt kasztni következik, nagy valószínûséggel Carlosrol irányítása alatt.
A részvételi lehetõségekrõl és a bajnokságról bõvebb tájékoztatást a napokban kaptok.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]