Carlosrol: Szia Geriii, megnyerted a nagyon izgalmas 2009-es Hopto Silver ligát, az utolsó versenyen dõlt el a bajnoki cím sorsa közted és Zare között, mesélj az Abu Dhabi versenyedrõl pár mondatban!
Geriii: Sziasztok! Igen nagyon izgalmas szezon volt egész évben és ez az utolsó futam talán az idei versenyem legjobbja volt az idõmérõtõl eltekintve ahol nem tudtam kihozni a maximumot magából az izgalom miatt. Így a 2. helyrõl rajtoltam Zare elõtt ami a lényeg volt a szezon vége felé. A rajtom nagyon jól sikerült egy jó váltót készítettem így a kigyorsításom az egyik legjobb volt a végsebességemmel ellentétben mivel én voltam végsebességre a leglassabb. Elsõ helyen fordultam el a rajt után így egész futamon csak arra kellett koncentrálnom hogy minél gyorsabb köröket autózzak. 2 kiálláson voltam a 2 kiállást eltoltam így a végén már csak 8 körre kellett tankolnom. A verseny utolsó nyolc körébe sikerült a leggyorsabban mennem a kevés üzemanyag és friss gumiknak köszönhetõen, bár a szerencsének köszönetem a futamgyõzelmet mivel Gomeznek elment a féke így én is spórolásra álltam át az utolsó néhány körre. Remek futam volt!
C: Minek köszönheted a végsõ gyõzelmed, miben voltál jobb Zare-tõl a szezon során?
G: Mivel szerencsésnek nem mondhattam magam a szezonban, így az egyik hogy billentyûrõl kormányra váltottam, ami nagyon sokat számított, így futamról futamra stabilabban tudtam menni és egyre jobb setupokat tudtam készíteni ahogy megszoktam a kormány kezelését, valamint nagyon szeretem a hosszú távú versenyeket és amint tudjuk a szezon vége felé megnõtt a versenytáv.
C: Bár ti ketten kiemelkedtetek a mezõnybõl, Spigi is nagy esélyese volt a vb címnek, illetve Gomez is jó tempót futott (õ az évad felénél csatlakozott), milyen ellenfélnek bizonyult Zare és a többi ellenfeled a szezon során?
G: Nagyon erõs és fair pilóták voltak egy élmény volt velük és mindenkivel versenyezni akik a silverben indultak.
C: Ebben a ligában jó, stabil teljesítményt nyújtottál. Többet gyakoroltál vagy egyszerûen jobban feküdt a mod?
G: Talán a szezon elején teszteltem többet akkor még ugye WCP volt a mod, amivel indultunk, aztán váltottunk RFT 09-re amivel már jóval kevesebbet teszteltem mert könnyen veszethetõ volt, valamint gyorsabban tudtam erre a modra setupolni. Privátba egész szezonban nem teszteltem csak a szerveren így amennyi kört kiírtak elõzõ nap az üzenõfalra annyit is gyakoroltam az adott pályára.
C: Még nem ismerjük a következõ évi modot és szabályokat, ennek ellenére felteszem a következõ kérdésem. A soron következõ õszi F1 szezonra mi a terved, lépsz egy szintet és indulsz a Golden ligában vagy maradsz a silverben?
G: Mindenképpen szeretnék indulni az F1-es szezonba, azt azonban még nem tudom megmondani, hogy feljebb lépek-e vagy maradok mivel függ a modtól is hogy mennyire menne segítség nélkül, de a cél mindenképpen az elõre lépés vagyis a király kategória :).
C: A szezonban több óvást nyúltottál be, milyen incidensek voltak és mi lett az óvások eredménye?
G: Igen. 2 óvásra emlékszem, az elsõ az a Hungaroringen történt ahol Balázs723-al volt egy kis incidensem és forgalommal szembe találtam magam, így az utolsó helyrõl kellett elõre mennem. Ezt az esetet meg is óvtam, ám én jöttem ki belõle rosszul mivel a BT másképp látta így DSR levonást kaptam. A 2. óvásom az pedig Braziliában történt ahol TDDaviddal volt egy afférom amikor le akartam körözni és nem figyelt oda aminek a következménye az volt hogy letört az elsõ légterelõm és falba kötöttem ki. Ez a két óvás volt, ja és igen ebbõl ki jött ki rosszul a BT kivizsgálása alapján, hát senki mivel hiába óvtam meg az esetet a BT nem foglalkozott vele, vártam, vártam hogy kiírják de semmi mondom biztos nem volt rá idejük 2 hét alatt..... Igaz nagy büntetés nem született volna csak DSR levonás mint általában, abból meg annyi van mint égen a csillag, szóval hiába a DSR levonás az ilyen esetekért ebbõl senki nem tanul mivel ahhoz hogy ezek elfogyjanak katasztrofálisan kell vezetni, de ha valaki így vezetne akkor a liszenszet se kapta volna meg. Egy a lényeg kicsit szigorúbb büntetések kellenének a következõ szezonba a DSR pontok levonása mellé....
C: Befolyásolták-e a pontverseny állását ezek a manõverek?
G: A hungaroringi eset befolyásolta, mivel az utolsó helyrõl kellett elõre lépni. A második eset csak a szerencsén múlott meg a kiegyensúlyozott teljesítményemen, amit a végén hoztam a szezonban, így talán Spigit meg tudtam volna szorongati Braziliában, de végülis Zare elõtt értem be ami a legfontosabb volt.
C: A Hopto zártkasztnis HTCC ligájában is indulsz, ami egy nagyszerû FIA GT moddal fut, viszont az érdeklõdés megcsappant az utóbbi idõben, mi a nehézsége a modnak, mi a szerényebb teljesítményed oka?
G: Valóban nagyon jó mod szeretem az ilyen stílusú modokat. Az F-1-es szezonra koncentráltam így ami idõm volt azt inkább erre fordítottam és az eredménye is meglett :). 6 futam van hátra a HTCC-bõl, így még jó pár futamon el fogok indulni, remélhetõleg az eddigiektõl jobb eredménnyel fogom zárni a versenyeket.
C: Köszönöm az õszinte válaszaid, további jó versenyzést kívánok a Hopto közösségben!
G: Én is köszönöm a lehetõséget hogy nyilatkozhattam, és elmondhattam a véleményem. Nagyon szépen köszönöm, remélem sok hasonló jó futamom lesz mint idén a szilverben és mindenkinek szeretnék én is sok sikert kívánni HAJRÁÁÁÁÁÁ HOPTO!!!!
C: Osztályozd magad 1-10es skálán a következõ szempontok alapján!:
Vezetési stlíus: 8
Koncentráció: 9
Setupolás: 9
Technikai háttér: 10
Villámkérdések:
C: Túlkormányzottság vagy alulkormányzottság? G: Túlkormányzottság
C: Kedvenc F1 pilótád? G: Michael Schumacher
C: Offline tesztelés? G: Soha.
C: Kedvenc rfactor mod? G: FSONE
C: Küldesz setupot nálad kevésbé tehetséges versenyzõknek?
G: Nem szoktam senkinek küldeni, mivel nem azért szenvedek órákat azzal hogy elõálljak valamivel hogy aztán csak úgy kiadjam a kezembõl. |
|